ساخت ویدیوهای خلاقانه برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی، راهی عالی برای نمایش محصولات و خدمات به حساب می‌آید و بسیاری این روزها به دنبال برنامه‌های جدید برای این کار هستند. برنامه‌های اصلی مثل پریمیر پرو پیچیدگی زیادی داشته و نیاز به ساعت‌ها یادگیری است تا بتوانید با آن، ویدیوها را به شکلی که دوست دارید ادیت کنید.

ابزار InVideo که امروز قصد معرفی آن را داریم، کاملا متفاوت بوده و ابزارهای متعددی دارد که به راحتی به شما این امکان را داده تا ویدیوهای خلاقانه بسازید. استفاده از هوش مصنوعی و داشتن نسخه رایگان اما محدود از امتیازات  InVideo به حساب می‌آید.

InVideo، ساخت ویدیوهای خلاقانه و به کار گیری هوش مصنوعی

معرفی  InVideo

همان طور که گفتیم، InVideo ابزاری کارآمد است که کار ساخت ویدیوهای خلاقانه و جذاب را برای افراد مبتدی راحت می‌کند. مخصوصا این که برنامه دارای تمپلیت‌های بسیار زیاد برای ساخت ویدیو بوده و همچنین از ابزارهای هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. کار کردن با InVideo آن قدر ساده است که در عرض چند دقیقه یاد می‌گیرد، چطور با آن ویدیویی جذاب بسازید که شاید فکرش را هم نمی‌کردید از پسش بر بیایید.

مهم‌ترین دلیل برای سادگی استفاده از  InVideo ، وجود تمپلیت‌ها یا همان طرح‌های آماده‌ای است که خیلی‌هایشان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

InVideo کار خود را به عنوان یک ادیتور ویدیو آغاز کرد اما به مرور به یک ادیتور تحت وب همه کاره بدل شد که اکثر ابزارهای آن با هوش مصنوعی کار می‌کنند. حالا دو بخش درون وبسایت اصلی invideo وجود دارد که یکی invideo AI و دیگری invideo Studio هستند.

invideo Studio در واقع ادیتور اصلی سایت بوده که به صورت کاملا تحت وب کار می‌کند و خب دارای بخش‌های متفاوتی است که اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها، اندازه و طرح‌های آماده‌ای هستند که در اختیار شما می‌گذارند. online video editor ادیتور اصلی invideo بوده که در آن می‌توانید، هم به سلیقه خود یک ویدیو را از اول ادیت کنید و هم این که از بیش از 7 هزار طرح آماده استفاده نمایید.

جدا از این که رابط کاربری invideo کار را برای کاربران ساده می‌کند، تقریبا هر چیزی که برای ادیت حرفه‌ای ویدیو بخواهید در این ادیتور وجود است. تعداد نامحدود لایه‌ها، تنظیم صدای پیشرفته، گذاشتن عکس، افکت، گیف و … خیلی چیزهای دیگر که همگی آن‌ها حتی زمانی که از طرح‌های آماده استفاده می‌کنید نیز در دسترس هستند.

دیگر ادیتورهای invideo کمی تخصصی‌تر به بخش‌های مختلف مربوط می‌شوند. مثلا یک ادیتور مخصوص ریلز اینستاگرام وجود دارد که بیش از 6 هزار طرح مختلف برای تولید ریلزهای متنوع در اختیارتان می‌گذارد و اگر بخواهید، می‌توانید آن‌ها را به سلیقه خود تغییر دهید و چیزی مطابق با سلیقه خود بسازید.

ساخت انواع کلیپ‌ها یا حتی کارت‌های دعوت مجازی و کارت تبریک تولد نیز بخش‌های مخصوص به خود را دارند. اما شاید یکی از بخش‌های جذاب و متفاوت در invideo که در دیگر برنامه‌های این چنینی کم‌تر به چشم می‌خورد، دو ادیتور مخصوص برای ساخت اینترو و اوترو هستند که هر کدام دارای چند هزار طرح از پیش آماده بوده و تنها با گذاشتن لوگو و عکس‌های مورد نظراتان، می‌توانید، اینتروی مخصوص خود را بسازید.

ابزارهای هوش مصنوعی invideo

و اما اگر می‌خواهید، کار تولید ویدیو را به هوش مصنوعی بسپارید، invideo در این زمینه ابزارهای بسیاری را در اختیار شما می‌گذارد:

  • AI YouTube Video Editor: یک بخش اختصاصی برای تولید ویدیو مخصوص یوتیوب در این سایت وجود دارد که تنها با وارد کردن نوشته‌ و توضیح، ویدیو مورد نظر شما تولید می‌شود. در مثال زیر، طرز تهیه کاپ کیک بلوبری برای بچه‌ها توسط هوش مصنوعی invideo تولید شده است. شما می‌توانید این ویدیوها را در نهایت به ادیتور برده و آنجا بخش‌های مورد نظر خود را ادیت کنید.

  • AI Slideshow Maker: نتایج ویدیویی عموما دارای ایراداتی هستند و در این زمینه هنوز هوش مصنوعی به بلوغ نرسیده. اما اگر بخواهید اسلاید شو درست کنید، invideo این کار را نیز برای شما به انجام می‌رساند. کافی‌ست از او بخواهید که چه چیزی برای شما بسازد.
  • Text to Video: تولید ویدیو با توضیح متنی یکی دیگر از قابلیت‌های invideo است. از این طریق، چیزهای مختلفی می‌توانید بسازید. از ویدیوهای انیمیشن و موشن گرافیک گرفته تا تصاویر استاک یا حتی نوشته‌های متحرک برای شبکه‌های اجتماعی مثل تیک تاک و اینستاگرام.

تولید صدای گوینده از طریق متن، تولید نوشته متحرک از روی متن، ساخت آواتار کارتونی که متن مورد نظر شما را می‌خواند و بسیاری دیگر از قابلیت‌های این چنینی نیز در invideo گنجانده شده‌‌اند.

قیمت invideo

در نسخه رایگان از بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی و کلی از طرح‌های آماده ادیتور می‌توانید استفاده کنید. با این حال بخش قابل توجهی از ابزارها و طرح‌های پیشرفته در نسخه پولی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در نسخه رایگان ماهانه اجازه ساخت ده دقیقه ویدیو با هوش مصنوعی را دارید، 10 گیگ فضا در اختیار شما گذاشته می‌شود و خروجی‌های شما دارای لوگو invideo خواهد بود.

اما اگر ماهانه 20 دلار پرداخت کنید، در کنار رفع محدودیت‌ها، به تصاویر استاک، 100 گیگ فضا، خروجی نا محدود بدون لوگو، صداهای بیشتر و خیلی امکانات دیگر نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *