زمانی که مایکروسافت و گوگل به هر بهانه‌ای سعی دارند فضای زیاد و ابزارهای متعددی را به صورت رایگان به کاربران خود بدهند، اپل هنوز برای فضای بیشتر از ۵ گیگابایت، هزینه‌های زیادی را طلب می‌کند. در مورد ابزارهایی همچون Pages، Numbers و Keynote هم که بهتر است کلا صحبتی نکنیم.

با توجه به کیفیت محصولات و موارد گفته شده مسلما کاربران به سمت محصولاتی همچون آفیس مایکروسافت خواهند رفت. مایکروسافت هم با به روزرسانی‌های جدید خود امکانات بسیار بهتری را بر روی دستگاه‌های iOS ارائه می‌کند. در تازه‌ترین نسخه آفیس در سیستم عامل iOS  چند امکان جذاب اضافه شده است که در این مقاله آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. همکاری همزمان: از این پس می‌توانید با به اشتراک‌گذاری فایل‌های خود با دوستان، به صورت چند نفره بر روی یک سند کار کنید. این اسناد می‌تواند در قالب ورد، اکسل و یا پاورپوینت باشد.
  2. کشیدن و رها کردن: وان درایو در این نسخه به خوبی از پس حالت کشیدن و رها کردن به صورت لمسی بر می‌آید و به راحتی می‌توانید از این طریق فایلی را بین پوشه‌ها جا به جا کنید یا اینکه عکسی را به سند خود اضافه کنید. با اضافه شدن حالت تقسیم صفحه، این مزیت کشیدن و رها کردن بیشتر خود را نشان می‌دهد.
  3. پشیتیبانی از فایل‌های موجود در اپلیکیشن: حالا می‌توانید از طریق وان درایو به فایل‌های موجود دسترسی داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید فایل‌های موجود در پلت‌فرم‌های مختلف را روی دستگاه خود ذخیره، ویرایش و آپلود کنید.
  4. لینک‌های سراسری: خوشبختانه با تغییر ساختار لینک‌های اشتراک‌گذاری، از این پس دیگر نیاز نیست برای هر لینک یک بار دیگر دسترسی خود را تایید کنید، به این ترتیب دسترسی به فایل‌های اشتراک‌گذاری شده ساده‌تر از قبل می‌شود.
  5. پیش‌نمایش فایل‌ها: وان درایو از این پس می‌تواند ۱۳۰ نوع فایل مختلف را به صورت پیش‌نمایش به شما نشان دهد. در بین این فایل‌ها حتی می‌توانید پسوندها مهمی همچون فایل‌های فتوشاپ، ایلاستریتور، RAW ، اشیا سه بدیو حتی عکس‌های DICOM را مشاهده کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *