کارت گرافیک RX 6700 یکی از محصولات برتر بازار است که می‌توانید به سراغش رفته و سیستم کامپیوتری خود را راه‌اندازی کنید. این کارت گرافیک توسط کمپانی AMD ساخته شده است و همین سبب می‌شود که اعتماد بیشتری به آن داشته باشیم. با توجه به اینکه اینکه قیمت این محصول از سری ۳۰ انویدیا مناسب‌تر است، ارزش خرید بالاتری دارد و اگر قصد دارید که هزینه‌های خود را کاهش دهید، کاملا می‌توانید روی آن حساب ویژه باز کنید. کارت گرافیک کمپانی AMD در سطح میان‌رده می‌تواند بازی‌های شما را در بهترین شرایط اجرا کرده و حتی نیازی به کاهش تنظیمات گرافیکی خود نیز نخواهید داشت. حال با ما همراه شوید تا سه مدل برتر این کارت گرافیک را به شما معرفی کنیم.

کارت گرافیک RX 6700 ایسوس

این مدل که به‌طور کامل ROG Strix Radeon RX 6700 XT نام دارد، نسخه حرفه‌ای این کارت گرافیک است و عبارت استریکس هم نشان می‌دهد که این محصول از نظر خنک کنندگی و کنترل سر و صدا و نویز می‌تواند عملکردی عالی را از خود داشته باشد. با یکی از زیباترین کارت‌های گرافیک بازار روبرو هستیم و اغلب هم بالاترین قیمت را در بازار دارد. ایسوس در زمینه ساخت کارت گرافیک RTX 3060 و کارت گرافیک RTX 3080 هم بهترین عملکرد را از خود نشان داده است و می‌توانید باز هم به محصول جدید این کمدانی اعتماد کامل داشته باشد.

خریداران همیشه مایل هستند که نسخه استریکس را به‌دلیل کیفیت بالاترش خریداری کنند. در نگاه اول، این محصول بهترین مدل این سری است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید. سیستم خنک کننده‌ای که در این محصول پیاده‌سازی شده است، یک سیستم واقعا برتر است و از یک هیت سینک پره‌دار بزرگ همراه با چند فن بزرگ در آن استفاده شده است.

این لوله‌ها برای انتقال گرمای تولید شده به داخل هیت سینک کاربرد دارد. شما می‌توانید از این کارت گرافیک همراه با یک صفحه پایه با برش دقیق و هم سطح نیز استفاده کنید که گرما را از روی پردازنده گرافیکی، ماژول‌های حافظه و هیت سینک VRM برمی‌دارد. علاوه بر این، کارت گرافیک ایسوس طراحی استثنایی در زمینه فن دارد و یکی از بی‌صداترین کارت گرافیک RX 6700 را روانه بازار کرده است. ایسوس از سه فن در این محصول استفاده کرده است و طراحی آن‌ها نیز با فناوری Axial همراه بوده است. بنابراین، عملکرد کاملا بی‌صدا و جذاب را برای شما خواهند داشت.

کارت گرافیک RX 6700 گیگابایت

این کارت گرافیک که به‌صورت کامل با نام Gigabyte Gaming OC Radeon RX 6700 XT شناخته می‌شود، یکی از حرفه‌ای‌ترین کارت‌های گرافیک بازار است. اگر به دنبال یک کارت گرافیک مقرون به صرفه در این سری هستید، می‌توانید به سراغ مصحول گیگابایت بروید. این مدل پایه برای این نسل از بازی‌های ویدیویی طراحی شده است و قیمت پایین آن لزوما به این معنا نیست که با کارت گرافیک بدی روبرو هستیم.

گیگابایت از یک سیستم خنک کننده ساده در آن استفاده کرده است و کاملا موثر عمل می‌کند. سه فن ۸۰ میلی‌متری در آن به کار رفته است و می‌تواند تلاطم در جریان هوا را کاهش داده و در جهت مخالف بچرخد. هیت سینک کارت گرافیک RX 6700 گیگابایت هم در تمام طول کارت کشیده شده است و از یک صفحه تماس بزرگ برای انتقال حرارت کارآمد استفاده می‌کند.

هنگامی که GPU در یک حالت بیکار قرار بگیرد یا اینکه مصرف انرژی پایین باشد، فن‌های این کارت گرافیک خاموش خواهند شد. این کارت گرافیک موفق می‌شود که یک عملکرد استثنایی داشته باشد و به‌ترتیب ۲۳۲۱ مگاهرتز و ۲۶۲۲ مگاهرتز در حالت کلاک پایه و کلاک تقویتی خواهد داشت.

 

کارت گرافیک RX 6700 پاور بوک

می‌دانیم که پاور بوک سابقه درخشانی در ساخت کارت گرافیک کمپانی AMD دارد و این‌بار هم کارت گرافیک RX 6700 را با عنوان PowerColor Red Devil Radeon RX 6700 XT و با قدرت عالی روانه بازار کرده است. این شرکت یکی از شرکای انحصاری عالی AMD است و سری Red Devil آن‌ها همیشه محبوب‌ترین و خوش ساخت‌ترین مجموعه کارت‌های گرافیک افتر مارکت بوده است. این کارت گرافیک هم از این قاعده مستثنی نیست و پاور بوک موفق شده است که محصولی زیبا همراه با عملکرد حرارتی و صوتی استنایی را ترکیب کند. شما کاربران می‌توانید از این کارت همراه با هیت سینک قدرتمند استفاده کنید. این هیت سینک تمام طول کارت را پوشش داده است و از هفت لوله حرارتی برای انتقال حرارت کارآمد استفاده می‌کند.

این کارت گرافیک RX 6700 همچنان می‌تواند مانند کارت گرافیک RTX 3060 از صفحه پایه مسی بزرگی برای به حداثر رساندن تماس هیت سینک با قالب GPU بهره ببرد. می‌دانیم که ایسوس هم به‌طور مشابه در کارت گرافیک RTX 3080 از چنین روندی استفاده کرده است. سایر اجزای خنک کننده هم می‌توانند چنین شرایطی را داشته باشد. عملکرد آکوستیک نیز با این کارت گرافیک هماهنگ شده است. این کارت گرافیک از ۳ فن استفاده کرده است که روی هیت سینک فلزی به سمت پایین قرار می‌گیرند که ۲ فن بیرونی ۱۰۰ میلی متری و فن مرکزی ۹۰ میلی متری را شاهد هستیم تا بتوانند جریان هوا را از طریق هیت سینک به حداکثر برسانند.

خرید کارت گرافیک از مقداد آی تی

یکی از مراجع بسیار خوبی که شما می‌توانید از آن برای خرید کارت گرافیک استفاده کنید، مقداد آی تی است. این سایت سابقه خوبی در زمینه ارائه قیمت کارت گرافیک و خرید آسان آن دارد و شما نیز می‌توانید برای خرید کارت گرافیک RTX 3060 و مدل‌های دیگر از آن استفاده کنید. کارت گرافیک RTX 3080 هم در این سایت ارائه شده است و می‌توانید از برندهایی مانند ایسوس و ام اس آی اقدام به خرید این کارت گرافیک کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *