در حال حاضر درون‌ها دیگر تنها هواپیما‌های بدون سرنشین اسباب‌بازی نیستند بلکه در ماه‌های اخیر و در کمتر از یک سال گذشته شاهد آن بودیم که تعدادی از سازندگان درون به سوی طراحی مدل‌هایی رفتند که مورد نیاز مخاطبان و متناسب با تکنولوژی‌های در درسترس همه بود.

 برای نمونه انداختن عکس‌های سلفی برای شیفتگان شبکه‌های اجتماعی که البته تعداد آن‌ها کم هم نیست به یک دغدقه‌ی بزرگ تبدیل شده است. در طی این مدت با طراحی ابزارهای مانند مونوپاد سعی در بر طرف کردن این نیاز همه‌گیر شد اما مشکلات زیادی نظیر حمل سخت، نداشتن کنترل راحت حس نیاز به یک وسیله راحت را مرتفع نکرد. حالا با بهره‌گیری از طرح اولیه پهبادهای مجهز به دوربین، درونی ساخته شده که قابلیت آن را دارد تا بدون دخالت دست دنبال شما راه بیافتد و اتفاقا تصاویر بسیار جذابی را به ثبت برساند.

بدنه بعضی از مدل‌ها آلمینیومی و بعضی دیگر از فیبر کربن بوده و بسیار سبک است. مزیت تا شدن در تعدادی از آن‌ها و اندازه کوچک برخی دیگر، به هرچه قابل حمل بودنش کمک کرده است. وقتی آماده استفاده هستید در دستان خود بگیرید روشنش کنید و اجازه دهید بین دستانتان پرواز کند. این درون که از همان ابتدا با استقبال زیادی روبرو شده دارای قابلیت اسکن چهره بوده و سپس به صورت خودکار روی شما قفل می‌شود و به تنهایی پرواز می‌کند. شما را در طول مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، گشت گذار به هرجایی که بروید دنبال کرده و به ثبت تصاویر و ویدئوهای ۴K می‌پردازد.

می‌توانید آن را تنظیم کنید تا در ارتفاع ۵۶ پایی به ثبت عکس‌های پانوراما در اطراف‌تان بپردازد. با این اوصاف می‌توانید هر نوع عکسی که دوست دارید بگیرید. درون‌های سلفی با استفاده از اتصال شبکه و یک نرم‌افزار به سیستم‌عامل‌های اندروید و سیستم عامل ios متصل می‌شوند. گفتنیست با استفاده از اپلکیشن مخصوص درون می‌توانید کنترل آن را نیز به دست بگیرید و همچنین منظره فضای بالا سرتان را از طریق دوربین متصل به صفحه گوشی نظاره کنید. این درون جدای از طرفداران سلفی می‌تواند مخاطبانی نظیر ورزشکاران، دوست‌داران طبیعت و مستندسازان را به سمت خود بکشاند. در مدل‌های این درون حالات مختلفی برای عکاسی در نظر گرفته شده که راحت‌ترین آن Selfie Mode است. همچنین مرتبا برای سیستم نرم‌افزاری آن بروزرسانی‌هایی عرضه می‌شود که در نهایت به سهولت کاربری، هوش بیشتر و ثبت عکس‌های بهتر می‌انجامد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *