اگرچه مایکروسافت با Surface خود توانسته بخش زیادی از بازار تبلت‌های اینچنینی را به دست بگیرد، اما کمپانی Acer در مراسم IFA امسال با محصول جدید خود Switch 7 Black Edition نشان داد می‌خواهد سهمی در این بازار بزرگ داشته باشد.

یک تبلت بسیار عالی با ظاهر مشکی یکپارچه که پایه نگهدارنده مبتکرانه‌ای دارد و با صفحه نمایش خوبش می‌تواند نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند

طراحی ظاهری

این دستگاه دو گانه با صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی را هم می‌توان تبلت حساب کرد هم یک لپتاپ کوچک. شاید از نظر ابعاد نتوان آن را خیلی ظریف و کوچک به حساب آورد اما از نظر وزن با ۱۱۵۰گرم، این دستگاه سبک و بسیار خوش دست است.

البته این وزن بدون در نظر گرفتن صفحه‌کلید است و فقط خود Switch 7 را با بدنه آلومینیومی‌اش شامل می‌شود. قاب دور دستگاه نه خیلی زیاد است و نه نازک محسوب می‌شود، در واقع تمامی طراحی بدنه دستگاه در مرز معمول سیر می‌کند و تنهاپایه نگهدارانه خلاقانه آن است که کمی متفاوت‌تر از محصولات دیگر شرکت‌ها خودنمایی می‌کند.

Switch 7 Black Edition

مشخصات فنی

یکی از موارد با ارزش این دستگاه خنک کننده دوگانه LiquidLoop است که با استفاده از مایع دستگاه را خنک می‌کند. پس در Switch 7 خبری از صدای فن نیست.

این دستگاه در دو شکل و با پردازشگرهای Intel Core i5و i7 عرضه می‌شود اما در هر دو این دستگاه‌ها از کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 استفاده شده است

خب این کارت گرافیکی خیلی پیشرفته نیست و به نظر می‌رسد کسانی که علاقه به انجام بازی‌های کامپیوتری با گرافیک خیلی بالا دارند بهتر است سراغ این دستگاه نروند.
در بخش صفحه نمایش هم با یک مونیتور IPS با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ مواجهید که در زوایا هم شفافیت و کیفیت بسیار خوبی دارد و در نور روز هم روشنایی مطلوبی از خود نشان می‌دهد. در مورد کیفیت صفحه لمسی هم همه چیز عالی‌ست و تجربه بسیار خوبی در استفاده از آن خواهید داشت.

البته برای تجربه بهتر یک قلم Wacom EMR هم با Switch 7 عرضه می‌شود که تا ۴۰۹۶ سطح فشار حساسیت دارد و برای طراحی‌های گرافیکی مطلوب به نظر می‌رسد. عمر باطری این محصول هم تا ۱۰ ساعت در هنگام کار دوام می‌آورد.

Switch 7 Black Edition
صفحه کلید

صفحه‌کلیدی که به دستگاه متصل می‌شود، سبک، نازک و بسیار خوش دست است. کلیدها نرم کار شده و هیچ صدایی تولید نمی‌کند. اما نکته مهم وجود سنسور تشخیص اثر انگشت در این کیبورد است که با Windows Hello هماهنگ بوده و اجازه‌ی ورود به این وسیله را به کاربر می‌دهد. البته یک نرم‌افزار خوب هم Acer به کاربر می‌دهد تا به انجام عملیات ورود به وسیله اثر انگشت کمک کند.

در مجموع Acer محصول بسیار خوبی را با قیمت ۱۶۹۹ دلار روانه بازار کرده که از هر نظر عملکرد خوبی دارد و می‌تواند در این بازار رقابتی طرفداران خود را پیدا کند

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *