هوآوی به تازگی گوشی Maimang 6 را معرفی کرده که در چند هفته گذشته اخبار و شایعات فراوانی پیرامون آن منتشر شده بود. اکثر اطلاعاتی که درباره این گوشی درز پیدا کرده بودند صحیح بوده و گوشی دارای بدنه‌ای فلزی با دوربین دوگانه اصلی به صورت عمودی است و حسگر اثر انگشت در پایین ماژول دوربین قرار دارد. نام و لوگوی هوآوی در جلو و پشت این گوشی نقش بسته و تمامی کلیدهای فیزیکی آن در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند.

به گفته Android Headlines با این که نمایشگر Maimang 6 بدون حاشیه نیست اما قطر این حاشیه‌ها زیاد نبوده. این نمایشگر ۹/۵ اینچی با رزولوشون ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نسبت ابعاد ۱۸:۹ بهره می‌برد و توسط یک شیشه ۲٫۵D محافظت می‌شود.

گوشی جدید هوآوی از چیپست ۶۴ بیتی کایرین ۶۵۹ با هشت هسته و پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 بهره می‌برد. همچنین حافظه رم آن۴ گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن ۶۴ گیبابایت است که قابل ارتقا نیز است. باتری این گوشی ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت داشته که با قابلیت شارژ سریع همراه است.

گوشی هوآوی Maimang 6 با چهار دوربین به بازار عرضه می‌شود به این معنی که دو دوربین در پشت آن و دو دوربین در جلوی آن قرار گرفته‌اند. دوربین‌های پشت دستگاه دارای سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسی بوده که به همراه یک فلش دورنگ هستند در حالی که سنسورهای دوربین جلویی ۱۳ و ۲ مگاپیکسل هستند.

هوآوی این گوشی را با اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری Emotion UI 5.1 در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی و با قیمت ۲۳۹۹ یوآن چین (۳۶۴ دلار آمریکا) به بازار عرضه خواهد کرد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *