هوآوی امروز از گوشی جدید Honor 7x که نمایشگری کشیده با نسبت تصویر ۲ به ۱ دارد رونمایی کرد. این نمایشگر با اندازه ۹۳/۵ اینچ تقریبا هم‌عرض صفحه نمایش آنر ۶ ایکس است اما طول آن کمی بیشتر محسوب می‌شود. رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با تراکم ۴۷۰ppi است و شیشه ۲٫۵D نیز سطحش را پوشانده. ضمناً حسگر اثر انگشت هم مشابه نسل قبل در پشت دستگاه قرار گرفته.

به گزارش GSM Arena،  دوربین این گوشی شاهد بهبودهایی بوده. سنسور دوربین اصلی دستگاه اکنون ۱۶ مگاپیکسل شده و دوربینی ۲ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین دوم در کنار آن قرار گرفته، ضمن اینکه در بخش جلویی دیوایس نیز سنسوری ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده.

Honor 7x از چیپست کایرین ۶۵۹ استفاده می‌کند که دارای ۸ هسته پردازشی Cortex-A52 است. همچنین واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 نیز امور گرافیکی را بر عهده دارد.

حافظه رم در این گوشی ۴ گیگابایت بوده اما حافظه داخلی آن می‌تواند از ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت انتخاب شود و علاوه بر این، امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که البته این امکان از طریق استفاده از اسلات هیبریدی مشترک بین کارت حافظه و سیم کارت فراهم خواهد شد.

هوآوی این گوشی را با اندروید ۷.۰ نوقا به همراه پوسته EMUI 5.1 به بازار ارائه خواهد کرد. باتری گوشی ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت داشته و قطرش ۶/۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۵ گرم است. همچنین گوشی از پورت میکرو یو‌اس‌بی بهره می‌برد.

فروش Honor 7x ایکس از ۱۷ اکتبر در چین آغاز خواهد شد که قیمت نسخه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن به ترتیب حدود ۲۰۰، ۲۶۰ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *