ریتوییت‌ کردن توییت‌هایی که از اکانت‌های دیگر می‌پسندید، راهی بسیاری عالی برای انتشار محتواست. بسیاری از ما طی مدتی که اکانت توییتر خود را داریم، حتما چندین بار توییت‌‌های مختلف را ریتوییت کردیم. با این حال ممکن است به نتیجه برسید که دیگر نمی‌خواهید توییت‌‌هایی که از دیگران بازنشر کرده‌اید، دیگر در اکانت شما نمایش داده شوند. متاسفانه توییتر راه حلی در خود ندارد که بتوانید همه‌ی ریتوییت‌ها را یکجا پاک کنید.

این بدین معنی نیست که راه حل دیگری وجود ندارد. یکی دو راه برای انجام این کار هست و ما قصد داریم در این پست، آن‌ها را به شما آموزش دهیم.

استفاده از نرم‌افزارهای جانبی

توییتر به طور کلی انتخاب‌های زیادی خارج از چهارچوبی که از ابتدا تعیین کرده بود، برایتان باقی نمی‌گذارد. اما توسعه‌دهندگان دیگری هستند که با ساخت نرم‌افزارهای جانبی، این انتخاب‌ها را برایتان گسترش می‌دهند. ابزارهای زیادی هستند که به شما برای پاک کردن ریتوییت‌هایی که دیگر نمی‌خواهید کمک می‌کنند. یکی از بهترین‌های Tweet Deleter است که انتخاب کاربران زیادی از توییتر بوده و امتیازات بالایی نیز کسب نموده.

Tweet Deleter به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت بین توییت‌های خود گشته و موارد مختلف از جمله ریتوییت‌ها را خیلی سریع پیدا کنید و به صورت خود کار آن‌ها را پاک نمایید. نسخه رایگان این ابزار در روز تنها امکان ۵ توییت را به شما می‌دهد در صورتی که اگر بخواهید نسخه پولی آن را تهیه کنید، تا ۳ هزار توییت در روز امکان پاک کردن برایتان وجود خواهد داشت که به صورت کاملا خودکار انجام می‌پذیرد.

اگر کنترل بیشتری روی روند پاک سازی توییتر خود می‌خواهید، به سراغ Tweet Attacks Pro بروید.

تقریبا کاری نیست که شما به ذهنتان بیاید و این برنامه نتواند آن را برایتان اجرا کند. انجام کارها در Tweet Attacks Pro به گونه‌ای انجام می‌گیرد که مطمئن باشید برای پاک کردن توییت‌ها، بن نخواهید شد.

این برنامه هیچ پلن رایگانی ندارد و پلن‌های ماهانه آن نیز گران است. اما می‌توانید از نسخه ۳ روزه با قیمت ۷ دلار استفاده نمایید.

استفاده از اسکریپت برای پاک کردن ریتوییت‌ها

اگر استفاده از اسکریپت‌ها راه دست شما باشد، می‌توانید ریتوییت‌ها را از این طریق نیز پاک کنید. حتی اگر کد نویسی هم بلد نباشید، ما مسیر را کامل به شما توضیح خواهیم داد و متوجه خواهید شد که این روند بسیار ساده است.

مرورگر کروم را اجرا کنید و به اکانت توییتر خود ورود نمایید. با زدن کلید F12 بخش دیباگ را بالا بیاورید. به برگه کنسول بروید و اسکریپت زیر را در آن جا کپی کنید و آن را اجرا نمایید:
setInterval(
function() {
t = $( '.js-actionDelete button' ); // get delete buttons
for ( i = 0; true; i++ ) { // count removed
if ( i >= t.length ) { // if removed all currently available
window.scrollTo( 0, $( document ).height() ); // scroll to bottom of page - loads more
return
}
$( t[i] ).trigger( 'click' ); // click and remove button from dom
$( 'button.delete-action' ).trigger( 'click' ); // click and remove button from dom
}
}, ۲۰۰۰
)

بسته به این که چند توییت در صفحه‌ی شما باشد، روند پاک کردن ریتوییت‌ها طول می‌کشد. شاید نیاز باشد که هر چند وقت، یک بار صفحه را رفرش کنید و دوباره این اسکریپت را اجرا نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *