این روزها که توییتر بیش از پیش در ایران محبوب شده و هر روز نیز به میزان کاربران ایرانی‌اش اضافه می‌شود، چه بهتر است که صاحبان وبسایت‌ها یا وبلاگ‌هایی که از وردپرس استفاده می‌کنند، ارتباط بهتری بین پایگاه خود و اکانت توییترش برقرار کنند تا کاربران بیشتری جذب کرده و با همین مراجعه‌کنندگان ارتباط بهتری داشته باشند.

چطور پست‌های خود را به صورت خودکار بر روی توییتر منتشر کنیم؟

توییت کردن دستی پست‌های سایت شاید راه حلی خوبی نباشد وقتی پلاگین‌های زیادی هستند که این کار را برای ما انجام می‌دهند. برای مثال پلاگین WP to Twitter plugin که به راحتی نصب می‌شود و انجام تنظیمات آن بسیار ساده‌ است. کافی‌ست آن را روی وردپرس نصب کنید و در تب‌های تنظیمات اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. از آن پس تمام پست‌های شما به صورت خودکار توییت می‌شود.

پست‌های قدیمی خود را از مرگ نجات دهید!

بسیاری این اشتباه را می‌کنند و تنها به فکر نوشته‌های تازه‌ی خود هستند و می‌گذارند پست‌های قدیمی اما با ارزش به مرور در آرشیو پوسیده و به فراموشی سپرده شوند.

با استفاده از پلاگین Revive Old Post که مخصوص این کار ساخته شده، این پست‌ها را از مرگ نجات دهید. پلاگین کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و شما نیازی نیست تا به صورت روزانه کاری انجام دهید.

 

Revive Old Post

تنها بعد از نصب به تنظیمات رفته و اکانت شبکه‌های اجتماعی خود را وارد کنید.(این پلاگین تنها برای توییتر نیست و دیگر شبکه‌های اجتماعی را نیز پوشش می‌دهد). سپس در ادامه تنظیمات تعداد دفعات در روز و چگونگی انتخاب پست‌ها را انتخاب می‌کنید و … و تمام ، باقی کارها به صورت خودکار انجام خواهد شد.

چطور از توییت‌ها در پست خود استفاده کنیم؟

استفاده از توییت‌‌ها با شکل و شمایل اصولی‌شان کار سختی نیست. برای اینکه توییت شبیه به عکس زیر در پست شما قرار بگیرد کافی‌ست لینک توییت را درون ویرایشگر کپی کنید.

توییت

این لینک توییت است که از آدرس بار بر می‌دارید و سپس هر جای متن که خواستی آن را کپی می‌کنید. اطلاعات این توییت به صورت لحظه‌ای از روی نسخه اصلی به‌روزرسانی می‌شود.

لینک توییت

از ویجت‌های مخصوص توییتر قافل نشوید

کاربران خود به دنبال اکانت توییتر شما نمی‌روند و باید آن‌ها را وادار کنید که شما را دنبال کنند. یکی از راه حل‌های خوب استفاده از ویجت‌هایی است که فید توییتر شما را در سایت نمایش می‌دهد تا کاربران بدون اینکه به خود توییتر بروند، توییت‌ها را ببینند و شما را دنبال کنند.

ویجت‌های زیادی برای کار وجود دارد اما Easy Twitter Feed Widget Plugin شاید گزینه مناسبی برای انجام این کار باشد.

Easy Twitter Feed Widget Plugin

اضافه کردن “Follow Me” و دکمه توییت کردن نوشته

یکی از بهترین راه حل‌ها برای جمع‌آوری دنبال‌کننده استفاده از این دکمه‌های کوچک است و اضافه کردن آن‌ها هم کار ساده‌ای‌ست. کافی‌ست به این آدرس بروید و کدی که دریافت می‌کنید را در ویرایشگر کپی کنید. حتی می‌توانید پست‌ها را به صورت‌های مختلف نیز از اینجا برداشته و در ویرایشگر پست کنید.

اضافه کردن دکمه های مختلف توییتر به متن

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *