فید توییتر با توجه امکانات محدودی که برای شخصی‌سازی نمایش توییت‌ها دارد، عموما پر از ریتوییت‌های بی‌حاصل است و در این میان توییت‌های دسته‌ اول و زیبا هستند که همیشه از نظرها پنهان می‌مانند. به همین خاطر برای تغییرات اندک باید به سراغ ابزارهای آنلاین رفت و ما در نوشته امروز سراغ یک ابزار آنلاین و رایگان رفته‌ایم به نام Blindfold تا به وسیله آن ریتوییت‌ها را از فید توییتر خود حذف کنیم.

مسلما می‌دانید که خاموش کردن نمایش ریتوییت‌ها برای یک نفر به سادگی و به وسیله امکانات خود توییتر قابل انجام است، اما چیزی که Blindfold برای شما به ارمغان می‌آورد، امکان حذف کلیه ریتوییت‌ها از روی فید شماست، به این ترتیب تنها توییت‌های اصلی دوستانتان به شما نمایش داده می‌شود.

برای استفاده از Blindfold ابتدا باید به سراغ سایت این محصول رفته و در آن با اکانت توییتر خود وارد شوید. بعد از ورود به سایت است که دو دکمه بزرگ به شما نمایش داده می‌شود. Hide Retweets و Show Retweets.

این سایت به گونه‌ای تهیه دیده شده که همه چیز در ساده‌ترین حالت خود قرار داشته باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی Hide Retweets کلیک کرده و سپس ۳۰ ثانیه به این ابزار فرصت دهید تا بر روی فید شما تاثیر گذاشته و سپس به سراغ توییتر بروید. به همین سادگی و دقیقا با همین یک کلیک تمام ریتوییت‌ها از روی فید شما برداشته می‌شود.

البته باید در نظر داشته باشید که اگر چه ریتوییت‌ها دیگر در فید شما نمایش داده نمی‌شوند، اما کماکان نقل‌قول‌ها شبیه به نمونه‌ی پایین در فید شما وجود خواهند داشت. البته این موضوع به صورت عمدی در نظر گرفته شده، چون نقل‌ قول‌ها حالا بخش مهمی از توییت‌های روزمره را تشکیل می‌دهند.

با فعال سازی این ابزار شما کماکان می‌توانید با رفتن به پروفایل هر شخص، ریتوییت‌های موجود را در آن ببنید. توییت پروموت شده نیز هنوز در بالای پروفایل هر شخص مشخص خواهد بود و از روی فیدها پاک نمی‌شود.

برای اولین بار که این گزینه را فعال می‌کنید و به سراغ فید خود می‌روید، احتمالا با یک فید خالی و خلوت روبرو خواهید شد، اما به طور کلی عملکرد Blindfold بعد از چند ساعتی که از فعالیتش بگذرد، بهتر و بهتر می‌شود و بعد از آن مهم نیست که شما با چه دستگاهی یا چه برنامه‌ای از توییتر استفاده می‌کنید، دیگر خبری از ریتوییت‌ها در فید شما نخواهد بود. به این خاطر که Blindfold بر خلاف افزونه‌های مربوط به مرورگرها، در واقع ابزاری است که بر روی اکانت شما می‌نشیند، پس هر جا و با هر دستگاهی که باشید، همیشه همراه شما خواهد بود.

شما نیز اگر ابزار جذابی برای مدیریت توییتر به صورت خورد می‌شناسید، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *