بهترین چیزهای زندگی، رایگان هستند! در بازی فورتنایت هم می‌توان به پول‌های رایج بازی به صورت رایگان دست پیدا کرد، اما باید برای رسیدن به این V-Bucks‌ها تلاش کرد و مراحلی را طی نمود. اگر شما هم در بازی فورتنایت تازه‌واردید و راه‌های رایگان به دست آوردن پول رایج بازی را نمی‌دانید، در ادامه همراه ما باشید.

توضیحی کوتاه در مورد فورتنایت

کم‌تر کسی است که حتی علاقه‌ی کمی به بازی‌های کامپیوتری داشته باشد و با فورتنایت آشنا نباشد. این بازی بتل رویال به صورت کاملا رایگان عرضه شده و کاربران بعد از ورود به بازی در یک جزیره‌ی بزرگ رها می‌شوند و باید آخرین نفری باشند که زنده از بازی بیرون می‌آیند. پول‌هایی که در بازی به دست می‌آورید یا با پول واقعی می‌خرید، در نهایت امتیازی زیادی برایتان به حساب نیامده و بیشتر می‌توانند ظاهر بازیکن و اسلحه‌ی شما را تغییر بدهند.

مقادیر مختلف V-Bucks چقدر قیمت دارند؟

همانطور که گفتیم شما می‌توانید به جای به دست آوردن V-Bucks، مقادیر مختلف آن را با پول واقعی خریداری کنید. اما ارزش مالی آن‌ها در فروشگاه فورتنایت چقدر است؟

  • ۱۰۰۰ V-Bucks: 9.99 دلار
  • ۲۵۰۰ V-Bucks  + ۳۰۰: ۲۴٫۹۹ دلار
  • ۴۰۰۰ V-Bucks + 1000: 59.99
  • ۱۰۰۰۰ V-Bucks + 3500: 99.99 دلار

اما اگر نخواهید این مقدار هزینه بپردازید، باید بیشتر از دیگر بازیکنان بازی کنید و از مسیرهای زیر به آ‌ن‌ها دست پیدا کنید.

هر روز به بازی ورود کنید

راحت‌ترین راه برای به دست آوردن V-Bucks این است که هر روز در بازی لاگین کنید. به ازای هر روز که وارد بازی می‌شوید، فورتنایت جوایزی برای شما در نظر می‌گیرد، البته مقادیری که از این طریق به دست می‌آورید خیلی زیاد نیست، اما سختی زیادی هم ندارد و حتی نیازی نیست بازی کنید و کافی است تنها وارد بازی شده، جایزه را بگیرید و از بازی خارج شوید.

ماموریت‌های روزانه را انجام دهید

برای این روش حتما باید مود Save the World بازی را انجام دهید. در این مود ماموریت‌هایی به شما داده می‌شود که با انجامشان می‌توانید مقادیر مختلفی V-Bucks به دست بیاورید. هر ماموریت مقدار متفاوتی دارد که بعضی اوقات خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد، اما با انجام همه‌ی آن‌ها میزان قابل توجهی پول به دست خواهید آورد.

چالش‌های Battle Pass را به انجام برسانید

اگر مود  Save the World را هم بازی نمی‌کنید، باز راهی خواهید داشت که مقداری V-Bucks به دست بیاورید و این موضوع با انجام چالش‌های فصلی قابل انجام است. البته اگر هزینه کرده باشید و  Battle Pass را خریده باشید، چیزهای زیادی در طول چالش‌ها و V-Bucks بیش‌تری هم نسیبتان می‌شود، اما کاربران رایگان نیز در طول چالش‌های مخصوص به خودشان هم V-Bucks به دست می‌آورند و هم این که می‌توانند امکانات مختلفی که باید به صورت کلی آن‌ها را خریداری کرد را به دست بیاورند. تفاوت بین بازیکن‌هایی که Battle Pass خریداری کرده‌اند با آن‌هایی که پول آن ‌را پرداخت نکرده‌اند، در تعداد چالش‌هاست که برای کاربران رایگان تنها سه چالش در طول هفته است که همه‌ی آن‌ها نیز شامل V-Bucks نمی‌شود.

در مجموع باید در نظر بگیرید که خریدن V-Bucks مسلما خیلی راحت‌تراست ، اما اگر نمی‌خواهید برای چند لباس و پوسته‌ی اسلحه پول زیادی خرج کنید، با کمی حوصله و بازی کردن به چیزهایی که می‌خواهید، می‌رسید.

Join the Conversation

5 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *