با توجه به سرعت کنونی اینترنت، ویدیوهای با کیفیت بالا حالا جزو جدا نشدنی صفحات وب یه شمار می‌روند. اگر می‌خواهید در وبسایت‌های خود از ویدیوهای با کیفیت استفاده کنید یا برای کلیپ‌های ویدیویی خود نیاز به متریال دارید حتما به این شش سایت مراجعه کنید. سایت‌های قانونی که تصاویری با کپی‌رایت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

Pexels Videos

سازندگان وب‌سایت معروف Photography که یکی از بهترین مکان‌ها برای دریافت‌ عکس‌های با کیفیت با کپی‌رایت آزاد است به سراغ نسخه ویدیویی هم رفته‌اند

در این سایت مجموعه‌ای از کلیپ‌های کوتاهی با کیفیت بسیار بالا پیدا می‌شود که می‌تواند به خوبی نیاز‌های شما را در هر زمینه‌ای رفع کند. از اجسام یا افراد در حال حرکت تا نمایی باز از مناظر طبیعی.
از نکات مثبت دیگر Pexels Videos، جمع‌آوری ویدیوهای سایت‌های همکارش در سایت است که باعث شده تنوع ویدیوها در آن بیشتر هم شود.

Coverr

این سایت در واقع بر پایه آپلود ویدیوهایی بنا شده که به درد هدلاین سایت‌ها می‌خورد و کاربران می‌توانند ویدیوهای موجود در سایت را در فرمت‌های مختلف دانلود کنند. فرمت‌هایی که در بین‌ آن‌ها می‌توان بهترین نمونه برای وب‌سایت نیز انتخاب کرد.
با توجه به اینکه تمام ویدیوهای این سایت از هر نظر کپی‌رایت آزاد هستند، می‌توان از آن‌ها حتی برای کاراهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

Pixabay Videos

یکی دیگر از بهترین سایت‌های عکاسی که حالا نسخه‌ی ویدیویی هم راه اندازی کرده است. اگر بین دو سایت این شرکت نگاهی بندازید احساس می‌کنید با همان حس و حال و البته بازی‌ی گسترده دسته‌بندی‌ها مواجهید، تنها به صورت متحرک!

ویدیوهای قرار گرفته در coverr از نظر هنری به بهترین شکل ممکن فیلم‌برداری شده‌اند که باعث می‌شود استفاده از آن‌ها از هر حیث به پیش‌برد بهتر کار شما کمک کند.

Videvo

عمومم سایت‌هایی که در اینجا معرفی می‌کنیم، تقریبا شبیه به هم هستند و هر کدام ویژگی بارزی دارند که جلوه می‌کند و ویژگی مهم Videvo، پایگاه بزرگی است که تعداد زیادی از ویدیوهای با کیفیت را در خود جا داده.

امکان جستجوی حرفه‌ای در میان ویدیوها وقتی با همچین تعدادی از کار مواجهید، اهمیت بالایی پیدا می‌کند و Videvo با درک درستی در این رابطه، امکان جستجو با استفاده از پارامترهای مختلف را برای کاربران فراهم کرده است.

خوشبختانه استفاده از این سایت هم کاملا رایگان بوده و تمام ویدیوها را می‌توان در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار داد.

Life of Vids

بر خلاف دیگر سایت‌های ذکر شده، این پایگاه تمرکز خود را بر روی یک دسته‌بندی گذاشته و آن هم فضاها و مناظر شهری‌ست.
ویدیوهایی که در این وبسایت منتشر می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اما متاسفانه تمام ویدیوها بر روی سایت Vimeo آپلود شده‌اند که کار را کمی سخت می‌کند.
یکی از نکات برجسته این سایت امکان آپلود ویدیو توسط کاربران است که در صورت صلاحدید مدیران این ویدیوها نیز به مجموعه Life of Vids اضافه خواهد شد.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *