بیت کوین به عنوان اولین و برترین خرید ارز دیجیتال طرفداران بسیار زیادی دارد و عده زیادی از این افراد قصد دارند بدانند چگونه می توانند بدون پرداخت پول، بیت کوین به دست آورند. ما در این مقاله  قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم که آیا دریافت بیت کوین مجانی حقیقت دارد یا تنها چیزی شبیه به یک افسانه است. آیا می توان مکانی را پیدا کرد که با استفاده از آن بیت کوین رایگان به دست آورد یا خیر. در نهایت هم یک صرافی را معرفی می کنیم که در صورت تمایل و یا کسب بیت کوین هایی که به صورت رایگان به دست می آورید، می توانید از آن بهره ببرید و تمامی دارایی خود را به ریال تبدیل کنید. همچنین از این صرافی می توانید برای خرید و فروش هر کدام از ارزهای دیجیتال استفاده کنید و از این روش درآمدی را به دست آورید.

 آیا  کسب بیت کوین رایگان امکان پذیر است؟

همانطور که گفتیم بسیاری به دنبال کسب رایگان بیت کوین هستند و می‌خواهند از این طریق درآمد دلاری داشته باشند. اما آیا با استفاده از روش های رایگان می توان این ارز دیجیتال با ارزش را بدست آورد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال می توان چند فاکتور را در نظر گرفت اما اگر به طور ساده در مورد این موضوع صحبت کنیم بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که کسب بیت کوین رایگان هم می تواند امکان پذیر باشد و هم اینکه ممکن است تنها یک افسانه برای فرد باشد. در سایت هایی که در ادامه معرفی می کنیم شما می‌توانید بیت کوین رایگان بدست آورید اما اینکه این بیت کوین ها به صورت کاملاً رایگان در اختیارتان قرار داده شود صحت ندارد و نمی توان اینگونه گفت که بیت کوین به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه زحمتی در اختیارتان قرار گرفته می شود.

شما از چند روش می توانید این ارز دیجیتال را دریافت کنید یکی از آن ها خرید بیت کوین است که مطمئناً زمانی که به دنبال این مقاله هستید قصد ندارید تا با استفاده از هزینه کردن این ارز دیجیتال را به دست آورید و می خواهید به شکل رایگان بیت کوین را در کیف پول خود داشته باشید. پس به توضیح روش رایگان می پردازیم در این روش بدون هیچ چشم داشتی بیت‌ کوین در اختیارتان قرار داده نمی شود و شما به ازای بیت کوینی که دریافت می کنید باید کارهای مختلفی را انجام دهید.

در گذشته و در ابتدایی که بیت‌ کوین شکل گرفته بود بسیاری برای اینکه مردم را بیشتر با این پدیده آشنا کنند سعی می کردند با اهدا کردن بیت کوین رایگان به آن ها افراد را علاقه‌مند به این حوزه کنند تا تحقیقاتی در این زمینه انجام دهند. اما در آن زمان بیت کوین چندان قیمتی نداشت و چند هزار واحد آن را اگر به یک فرد اهدا می‌کردند چندان ارزشی نداشت و مثل الان نبود که بیت کوین قیمت بسیار بالایی دارد و شاید داشتن یک بیت کوین خواسته و آرزوی بسیاری از افراد باشد.

در حالی که در گذشته همین افراد می توانستند با هزینه های بسیار کمی چند هزار بیت کوین برای خود داشته باشند. پس با بالا رفتن قیمت بیت کوین این کار انجام نمی‌شود و نمی‌توان گفت که همانند ابتدای راه بیت‌ کوین افراد برای جلب توجه مردم به این سمت بیت کوین رایگان را ارائه می کنند.

سایت های بسیار زیادی وجود دارند که حاضرند در ازای انجام دادن برخی کارها بیت کوین رایگان را در اختیار شما قرار دهند. اما بهتر است این نکته را بدانید که بیت کوین به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود و شما برای دریافت بیت کوین رایگان تنها ملزم به دریافت یک عدد بیت‌کوین نیستید و می توانید بخش کوچکی از آن را دریافت کنید. اما در سمت دیگر روش هایی که برای کسب درآمد از این طریق وجود دارد که تنها ممکن است باعث تلف شدن وقت شما شود و چندان سودی برایتان به همراه نداشته باشد، چون کسانی که این امکان را برای شما فراهم می کنند تنها می خواهند از منابع شما استفاده کنند و در ازای آن مقدار ناچیزی بیت کوین را در اختیارتان قرار دهند. اما در کل ما سایت های مختلفی را معرفی می کنیم که می توانید از آن ها بیت کوین رایگان دریافت کنید. روش های سخت و آسانی برای دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد که روش آسان آن فاست است و روش سخت‌تر آن هم روش های فریلنسری است که در ادامه گریزی به آن ها می زنیم.

فاست‌ بیت کوین

 

اگر نگاهی به معنای فاست در انگلیسی بزنیم به خوبی می‌توان متوجه شد که استفاده از این روش قرار است چه نتیجه ای برای شما داشته باشد. در زبان انگلیسی فاست به معنی شیر آبی است که چکه می کند. حال تصور کنید که این چکه کردن چقدر باید طول بکشد تا شما بتوانید یک سطل پر از آب داشته باشید. این مورد برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین هم صدق می‌کند و درست است که این روش میزان سختی بسیار کمی دارد اما مطمئناً درآمد ناچیزی در اختیار شما قرار می دهد که در بسیاری از موارد چندان به صرفه هم نیست. فاست به سایت هایی گفته می شود که شما از طریق آن ها می‌توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی را دریافت کنید. روش های دریافت با استفاده از این سایت ها بسیار ساده است و معمولاً آن ها توصیه می‌کنند که با کلیک کردن روی یک دکمه شما می توانید ارز دیجیتالی را به صورت رایگان دریافت کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که بسیاری از افراد از این روش ها استفاده نمی کنند چرا که شما با هر بار کلیک که مقداری بیت کوین در اختیارتان قرار گرفته می شود، ممکن است مبلغ ناچیزی مانند 0.001 دلار در اختیارتان قرار گیرد که اصلاً به صرفه نیست.

اما در سمت دیگر این سایت ها قوانینی را برای کاربران خود در نظر گرفتند که تنها در صورتی می توانند مبلغ خود را برداشت کنند که به حداقل میزان به طور مثال ۲۰ دلار رسیده باشند. حال تصور کنید که با این حجم از دریافت بیت کوین، شما در چه صورتی می توانید به ۲۰ دلار تعیین شده برسید.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که در روزهای ابتدایی شکل گیری بیت کوین این فاست ها مقدار بیت کوین بیشتری را در اختیار افراد قرار می‌دادند اما در حال حاضر این مقدار بسیار کم است و نمی‌توان با دید بسیار خوبی به آن نگاه کرد. هرچند که بسیاری از افراد از این روش استفاده می‌کنند تا بتوانند درآمدی کسب کنند. اما شرایط برای برخی افراد کمی متفاوت تر از آن‌هایی است که قصد دارند تا از این روش به درآمد برسند. آن ها می‌توانند در سایت ها و یا شبکه‌های اجتماعی پربازدیدی که دارند بنرهای تبلیغاتی این سایت‌ها را قرار دهند تا هر بار که کاربران روی این بنر ها کلیک می‌کنند درآمدی برای فرد ثبت شود.

با استفاده کردن از این روش و بهره بردن از سایت‌های پربازدید خود می توانید تقریباً درآمد معقول تری را بدست آورید. اما اینکه بخواهید خودتان تنها این کار را انجام دهید کار سخت می شود و شاید نتوانید آن درآمدی که انتظار دارید را دریافت کنید. منتها بدون شک با استفاده از بنرهای تبلیغاتی که در سایت خود قرار می‌دهید می‌توانید مقداری ارز دیجیتال بیت کوین را به دست آورید. در ادامه ما سه سایت برتر در این زمینه را معرفی می کنیم که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید.

CoinTraffic

این وبسایت کار خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و هدف آن هم کمک کردن به کسب و کارهای فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بود. شما می توانید در این وب سایت از طریق بنرها، پاپ آپ و تبلیغاتی که وجود دارد کسب درآمد کنید. معمولاً کار کردن با این پلتفرم ها بسیار ساده است و چندان مشکلی به برای شما به وجود نمی آورد و طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم این وب سایت در آمدی که افراد کسب می‌کنند را به موقع پرداخت می کند منتها حداقل میزان موجودی برای برداشت ۲۵ یورو است که ممکن است به دست آوردن آن برای برخی از افراد سخت باشد.

Coinzilla

نحوه کارکرد این وبسایت مشابه سایتی است که در بالا معرفی کردیم. منتها در این وبسایت شما علاوه بر اینکه می‌توانید بیت کوین به دست آورید امکانی در اختیارتان قرار داده می‌شود که بتوانید ارزی دیجیتال خرید اتریوم را به صورت رایگان کسب کنید. تمامی مزایایی که سایت بالا داشت در این سایت هم وجود دارد اما این نکته باعث شده تا کاربران میل کمتری به سمت استفاده از این سایت داشته باشند. چرا که شما زمانی که قصد دارید هزینه خود را دریافت کنید باید به حداقل میزان ۵۰ یورو برسید تا بتوانید ارزهای دیجیتال به دست آمده را برداشت کنید.

Bitmedia

این وب سایت هم کار خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و با نمایش دادن تبلیغات بنری به کسب و کارهایی که در حوزه ارزهای دیجیتال هستند کمک می‌کند تا بتوانند به اهداف خود برسند و در این بین برای کاربرانی که قصد دارند بیت کوین رایگان به دست آورند امکانی را قرار داده که بتوانند با کلیک کردن بر روی این بنر ها میزان بیت کوین رایگانی را برای خود به دست آورند. اما برتری این وبسایت نسبت به فاست های دیگری که معرفی کردیم در این است که در هنگام برداشت حداقل موجودی شما نیازی نیست ۵۰ یورو باشد و با یک مقدار کمی موجودی هم می‌توانید ارز دیجیتال خود را دریافت کنید.

بهترین راه بدست آوردن بیت کوین

استفاده کردن از روش های ساده برای بدست آوردن بیت کوین ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب باشد اما مطمئنا آنچه که بیشتر اهمیت دارد و وقت و انرژی است که روی استفاده کردن از این روش ها می گذارید. جدای از این که ممکن است برخی روش ها منجر به کلاهبرداری شود یا بیت کوین به دست آمده را برای شما واریز نکنند، اما راه های بهتری نیز وجود دارد که شما می توانید از آن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین استفاده کنید. توصیه ما این است که اگر تمایل دارید در این بازار جذاب فعالیت کنید از صرافی‌های داخلی مانند صرافی کیف پول من استفاده کنید و با استفاده از دانش و تجربه ای که به دست آورده اید اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. دقت کنید که حتماً آموزش های لازم در این زمینه را ببینید و بدون آموزش وارد این حوزه نشوید چرا که مطمئنا سرمایه خود را بین خواهید برد و تنها افرادی می‌توانند در چنین بازارهایی موفق شوند که به خوبی آموزش دیده باشند و بتوانند تحلیل‌های درستی روی هر کدام از ارزهای دیجیتال انجام دهند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *