فرم بهترین راه جمع‌آوری اطلاعات به صورت آنلاین است. امروزه فرم‌ها به شکل‌های متفاوت در سراسر اینترنت یافت می‌شوند و بنابراین طراحان وب به دنبال ساخت فرم‌هایی ساده و زیبا هستند.

در این مطلب به معرفی برترین ابزارهای آنلاین ساخت فرم می‌پردازیم.

LiveForms

این سایت قابلیت ساخت فرم‌هایی زیبا با قالب‌های رنگارنگ و متنوع دارد. کاربر توانایی اضافه کردن بیش از ۲۰ فیلد متفاوت با اشکال مختلف را دارد و همچنین می‌تواند نتایج وارد شده را بررسی کند.

LiveForms

LiveForms به صورت رایگان امکان اضافه کردن ۳ فرم به سایت را می‌دهد و هر کدام از این فرم‌ها می‌توانند تا ۳۰۰ بار به صورت ماهانه پر شوند. در صورت نیاز به فرم‌های بیشتر و یا پذیرایی از کاربران بیشتر، باید از نسخه‌ی پولی سایت استفاده کنید.

JetForm

این سایت برای مشاغل کوچک بسیار کاربردی است و از ویژگی‌های مختلفی از جمله امکان پرداخت آنلاین، ابزارهای متنوع و برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت آنالیز نتایج هم در این سایت گنجانده شده‌است.

JetForm

پس از پایان ساخت فرم، شما می‌توانید آن را به اشتراک گذاشته و هنگام پر شدن آن توسط کاربر ایمیل دریافت کنید. فرم‌های اکانت‌های رایگان از ۱۰۰ کاربر پشتیبانی کرده و می‌توانند یک پرداخت هم دریافت کنند. همچنین این اکانت‌ها قابلیت ساخت حداکثر ۵ فرم با تمامی امکانات ممکن دارند. برای ساخت فرم‌های بیشتر باید اکانت خود را پولی کنید.

Typeform

این سایت به کاربران قابلیت ساخت فرم‌هایی هماهنگ با دستگاه‌های مختلف می‌دهد و از تصاویر و ویدیوها هم پشتیبانی می‌کند.

Typeform

امکان دریافت ایمیل هم برای کاربران وجود دارد و آن‌ها می‌توانند نتایج را بررسی کنند. فرم‌های رایگان تا ۱۰۰ بار می‌توانند پر شوند و نتایج آن‌ها هم با بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن قابل به اشتراک‌گذاری است. کاربران پولی فیلدهای بی‌نهایت، بررسی‌های پیشرفته‌تر و دریافت پول را هم در بین اختیارات خود دارند.

Wufoo

این سایت بیش از ۴۰۰ قالب مختلف دارد که همگی از آنالیز حرفه‌ای پشتیبانی می‌کنند. کاربران رایگان می‌توانند حداکثر سه فرم بسازند که هر فرم تا ۱۰۰ بار می‌تواند پر شود. این سایت به اندازه‌ی سایت‌های قبلی قدرت ندارد اما برای مصارف روزانه و عادی کافی است.

Wufoo

کاربران پولی نیز می‌توانند مانند دیگر موارد ذکر شده از فرم‌های بی‌نهایت و کاربران بی‌نهایت پشتیبانی کرده و به آنالیز حرفه‌ای‌تر و همچنین دریافت پول بپردازند.

۱۲۳ContactForm

سایت ۱۲۳ContactForm به کاربران قابلیت ساخت بسیار سریع فرم‌های متنوع را می‌دهد. همچنین این سایت از فرم‌های چند صفحه‌ای هم پشتیبانی کرده و کاربران توانایی آپلود فایل در حین پر کردن فرم را هم دارند.

123ContactForm

کاربران رایگان توانایی ساخت ۵ فرم دارند و هر فرم مثل سایت Wufoo می‌تواند ۱۰۰ بار به صورت ماهانه پر شود. نکته‌ی مثبت این سایت قابلیت استفاده‌ی رایگان از نرم‌افزارهای شخص ثالث است که در دیگر موارد این پست در اکانت‌های رایگان وجود نداشت.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *