در مقالات بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی خارجی برای مشاغل کوچک ، ۷ ابزار جهت بازاریابی ایمیلی در کسب و کارهایی که تازه ایجاد شده و نیاز به شناخته شدن دارند، معرفی کردیم. در ادامه می‌خواهیم چند سرویس ایمیل مارکتینگ دیگر را لیست کنیم و ویژگی‌هایشان را بگوییم تا در نهایت بتوانید خدمات مورد نظر خود را از یکی از بهترین سرویس‌دهنده‌ها دریافت کنید.

سرویس کانورکیت، ConvertKit

کانورکیت یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی قوی برای وبلاگ‌نویسان، نویسندگان و بازاریابان حرفه‌ای است. استفاده از آن بسیار آسان و فوق‌العاده قدرتمند است. ویژگی منحصر به فرد کانورکیت این است که به شما امکان می‌دهد به راحتی ارتقاء محتوا را با فرم‌های ثبت‌نام ایمیل ارائه دهید. همچنین با مدیریت پاسخگوهای خودکار آسان می‌توانید آنها را از سرویس ایمیل ارسال کنید. با کانورکیت، می‌توانید به راحتی مشترکین را به علاقمندان و کسانی که قبلا خرید کرده‌اند تقسیم کنید. این به شما کمک می‌کند تا با ایمیل‌های خودکاری که شخصی‌تر هستند، تبدیل‌ها را افزایش دهید. در اصطلاح بازاریابی، به این امر بازاریابی ایمیلی هدفمند می‌گویند.

آنها تمام ویژگی‌های قدرتمندی را دارند که از یک سرویس بازاریابی ایمیلی درجه یک مانند تست A/B، قالب های ایمیل زیبا، سازنده صفحه فرود و گردش کار هوشمند انتظار دارید. کانورکیت پشتیبانی مبتنی بر ایمیل را ارائه می‌دهد و پایگاه دانش گسترده‌ای با مطالب آموزشی عالی دارد. بسیاری از ویژگی‌های کانورکیت مانند خبرنامه‌های پولی به طور خاص برای سازندگان و وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای طراحی شده‌اند، به همین دلیل است که ما آنها را بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای ارزیابی می‌کنیم.

کانورکیت حتی توانایی فروش محصولات دیجیتال و اشتراک از همان پلتفرم را برای شما اضافه کردند و یک تست رایگان ۱۴ روزه به کاربران ارائه می‌دهد و قیمت ابتدایی ترین پلن این سرویس از ۲۹ دلار در ماه شروع می‌شود. این سرویس همچنین سیاست بازپرداخت ۳۰ روزه را برای کاربران مهیا کرده‌اند. طرح Creator Pro همچنین شامل عملکردهای پیشرفته‌ای مانند سیستم ارجاع خبرنامه، امتیازدهی مشترکین، گزارش‌های پیشرفته و مخاطبان سفارشی فیسبوک است.

سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان میل‌چیمپ،  Mailchimp

میل‌چیمپ یکی از محبوب‌ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است. در درجه اول به این دلیل که آنها یک برنامه خدمات بازاریابی ایمیلی رایگان برای همیشه ارائه می‌دهند. هر چند امروز راه‌حل‌های بهتری نسبت به این سرویس در بازار وجود دارد، اما این هم گزینه‌ای است که ممکن است آن را مورد بررسی قرار دهید.

میل‌چیمپ یک سازنده ایمیل با عملکرد کشیدن و رها کردن آسان، پاسخ‌دهی خودکار، بخش‌بندی مخاطبین به گروه‌ها و ردیابی ساده برای تجزیه و تحلیل است. همچنین به شما امکان می‌دهد زمان‌های تحویل را بر اساس مناطق زمانی کاربر تنظیم و تقسیم‌بندی را بر اساس موقعیت جغرافیایی تنظیم کنید. می‌توانید به راحتی MailChimp را با  WordPress، Magento، Shopify  و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر ادغام کنید.

در سال‌های اخیر، میل‌چیمپ سعی کرده است بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را به خدمات خود اضافه کند، اما با انجام آزمایش متوجه می شوید بسیاری از این ویژگی‌ها، واقعاً پیشرفته نیستند. پشتیبانی از میل‌چیمپ از طریق ایمیل، لایو چت و یک پایگاه دانش آموزشی بزرگ ارائه می‌شود. با این حال، پشتیبانی آنها اغلب کند است و با کیفیت خدماتی که از Constant Contact دریافت می‌کنید مطابقت ندارد و قابل مقایسه نیست. میل‌چیمپ همچنین یک طرح رایگان دائمی ارائه می‌دهد که به کمک آن شما می‌توانید هزار ایمیل برای حداکثر ۵۰۰ مشترک با یک مخاطب ارسال کنید.

این طرح نسبتاً محدود است زیرا ویژگی‌هایی مانند بهینه‌سازی زمان ارسال، تقسیم‌بندی پیشرفته، آزمایش چند متغیره و غیره را دریافت نمی‌کنید. همچنین باید نام تجاری این سرویس را در ایمیل خود نشان دهید. پشتیبانی این سرویس فقط به ایمیل محدود می‌شود که برای یک هدف سرگرم کننده شاید کافی و حتی خوب باشد، اما به عنوان یک تجارت جدی، به پشتیبانی قابل اعتمادتری نیاز دارید که بتوانید روی آن حساب کنید. برنامه‌های پولی آنها از ۲۰ دلار در ماه شروع می‌شود و قیمت بر اساس تعداد مشترکین مخاطبان شما افزایش می‌یابد. با این حال، اگر مخاطبان نامحدود، تقسیم‌بندی مخاطبان پیشرفته، آزمایش چند متغیره و گزارش مقایسه‌ای را می‌خواهید، باید به برنامه ۳۵۰ دلاری آنها در ماه بروید.

ده‌ها سرویس ایمیل مارکتینگ وجود دارد، و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما یک مورد مناسب را برای نیازهای تجاری خود انتخاب می‌کنید. در لیست زیر بررسی تخصصی‌تری را از سرویس‌های بازاریابی ایمیلی می‌خوانید:

اگر یک تجارت کوچک، غیرانتفاعی یا یک وبلاگ‌نویس جدید هستید، توصیه می‌کنیم از Constant Contact استفاده کنید. قیمت آنها عالی است و تیم پشتیبانی کاملاً درجه یک است. تیم داخلی آنها به شما کمک می‌کند فوراً در بازاریابی ایمیلی موفق شوید.

اگر یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت تجارت الکترونیک دارید، توصیه می‌کنیم از Omnisend یا Drip استفاده کنید زیرا آنها بهترین نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی تجارت الکترونیک را ارائه می‌دهند. ویژگی‌های شخصی‌سازی و اتوماسیون آنها بسیار قدرتمند است. بسیاری از وب سایت‌های تجاری از Drip استفاده می‌کنند.

اگر یک وبلاگ‌نویس حرفه‌ای یا تولید کننده محتوا هستید، توصیه می‌کنیم از ConvertKit استفاده کنید که یک پلتفرم آسان و پیشرفته ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کند تجارت وبلاگ‌نویسی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که می‌خواهید یک ابزار اتوماسیون بازاریابی قدرتمند را داشته باشید که بازاریابی ایمیلی، ایمیل‌های انبوه SMTP و پیام‌های SMS را ترکیب کند، توصیه می‌کنیم از Brevo استفاده کنید. استفاده از پلتفرم این سرویس آسان است و به شما دسترسی های فراوانی می‌دهند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *