صاحبان کسب و کار همیشه به دنبال بهترین نرم‌افزارها برای بازاریابی ایمیلی و انواع دیگر تبلیغات هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۳ اولویت دارد، همراه ما باشید تا در این مقاله، ۷ مورد از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی غیر ایرانی برای مشاغل کوچک را معرفی کنیم. چرا که انتخاب یک سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت کمپین بازاریابی شما داشته باشد.

مقایسه بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ

شاید بپرسید که چرا انتخاب بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ مهم است؟ به این دلیل که بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین استراتژی‌های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. طبق گفته انجمن بازاریابی مستقیم، بازاریابی ایمیلی درصد بالای بازگشت سرمایه (ROI) را برای مشاغل کوچک به همراه دارد. به این دلیل که مدیریت بازاریابی ایمیلی آسان است و به شما امکان کنترل کامل برای ارتباط مستقیم با مشتریان را می‌دهد.

درک این نکته مهم است که بسیاری از موفقیت شما در بازاریابی ایمیلی کاملاً به نرم افزار بازاریابی ایمیلی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد زیرا آنها مسئول اطمینان از اینکه ایمیل‌های شما واقعاً تحویل داده می‌شوند، هستند. اگر مراقب نباشید، در نهایت برای ویژگی‌های بازاریابی کمتر و نرخ‌های ارسال ایمیل پول بیشتری می‌پردازید که باعث می‌شود پول بیشتری از دست بدهید.

در یک ابزار بازاریابی ایمیلی به دنبال چه چیزی باشیم؟

یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب باید شما را قادر سازد تا خبرنامه‌های ایمیل بسیار جذابی را با یک رابط کاربری آسان به طور ایده‌آل ویرایشگر کشیدن و رها کردن ایجاد کنید. شما باید بتوانید به راحتی ایمیل‌های انبوهی را که در واقع شخصی‌سازی شده و هدفمند هستند و بدون کار زیاد ارسال کنید. این به عنوان اتوماسیون بازاریابی نیز شناخته می‌شود. جدای از آن، خدمات بازاریابی ایمیلی شما باید مدیریت لیست مخاطبین شما، تقسیم کاربران به گروه‌ها و پیگیری عملکرد کمپین‌های بازاریابی ایمیلی شما را آسان کند. مهمتر از همه، یک ارائه دهنده خدمات ایمیل خوب تضمین می‌کند که کمپین‌های ایمیل شما به یک پوشه اسپم ختم نمی‌شود.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به برخی از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی و نحوه قرار گرفتن آنها در برابر یکدیگر بیندازیم.

1.تماس دائمی، Constant Contact

یکی از بزرگترین و سریع‌ترین خدمات بازاریابی ایمیلی در جهان توسط (Constant Contact) انجام می‌شود که در حال رشد است. همچنین آسان‌ترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای مبتدیان به شمار می‌رود. شما به راحتی می‌توانید لیست‌های ایمیل، مخاطبین، الگوهای ایمیل، تقویم بازاریابی و موارد دیگر را مدیریت کنید. هر حساب به شما امکان دسترسی به ایمیل های نامحدود، ردیابی و گزارش‌دهی آسان، ابزارهای داخلی اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، کتابخانه تصویر رایگان، تقسیم‌بندی لیست، ادغام تبلیغات فیس بوک و یکپارچگی تجارت الکترونیک قدرتمند برای فروشگاه‌های اسپاتیفای (Shopify) را می‌دهد.

حساب‌های ایمیل پلاس آن‌ها همچنین دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند اتوماسیون ایمیل، کمپین‌های قطره‌ای، نظرسنجی و نظرسنجی، کوپن، کمک‌های مالی آنلاین، و تست خط موضوع A/B است که به شما کمک می‌کند ایمیل‌های هدفمندی را برای به حداکثر رساندن نرخ باز ارسال کنید. همچنین تماس دائمی پشتیبانی بی‌نظیری از مشتری را با چت زنده، تماس‌های تلفنی، ایمیل، پشتیبانی انجمن و کتابخانه وسیعی از منابع مفید ارائه می‌دهد و یک آزمایش رایگان ۶۰ روزه بدون نیاز به کارت اعتباری دارد. پس از اتمام این مدت، قیمتش از 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود. کاربران WPBeginner نیز می‌توانند از کد کوپن تماس دائمی برای دریافت 20٪ تخفیف اضافی استفاده کنند.

در این مقاله با مقایسه بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ یاد گرفتیم که چرا موفقیت کسب و کار ما به بازاریابی ایمیلی بستگی دارد و باید در استفاده از یک ابزار بازاریابی به دنبال چه باشیم و چرا ساختن یک لیست ایمیل امروزه بسیار مهم است. همچنین یکی از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی را نام بردیم. برای آشنایی با ۶ مورد دیگر سرویس‌دهندگان ایمیلی (Brevo، HubSpot، Omnisend، Drip، AWeber و Moosend)، مقاله ۷ بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی غیر ایرانی برای مشاغل کوچک در ۲۰۲۳ (بخش دوم) را دنبال کنید. شاید برخی از ویژگی‌های این خدمات‌دهنده‌ها برای افرادی که داخل ایران زندگی می‌کنند کاربرد نداشته باشد، اما بی‌شک به کارگیری آنها مفید خواهد بود.

2. بروو، Brevo

بروو (Brevo) همام سندین بلو (Sendinblue) سابق که قبلاً سرویس ایمیل مارکتینگ بود، یک نرم‌افزار کامل بازاریابی پیامکی و ایمیلی برای مشاغل است و امروز یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی در حال رشد در اروپا به شمار می‌رود. این یک پلتفرم بسیار آسان برای استفاده با ابزارهای عالی برای ایجاد ایمیل‌های زیبا و بسیار جذاب است. ویرایشگر ایمیل کشیدن و رها کردن ساده آنها برای مبتدیان بدون تجربه در بازاریابی ایمیلی عالی است.

بروو شامل ابزارهای اتوماسیون بازاریابی کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های تراکنشی ارسال کنید، گردش‌کاری برای ایمیل‌های پیگیری خودکار ایجاد و کاربران را تقسیم‌بندی کنید. همچنین می‌تواند بهترین زمان را برای ارسال ایمیل‌های انبوه با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی انتخاب کند تا از بهترین تحویل ایمیل اطمینان حاصل شود. همچنین یک برنامه بازاریابی ایمیل کاملاً رایگان برای مخاطبین نامحدود ارائه می‌دهد. طرح رایگان آن به شما امکان می‌دهد که روزانه حداکثر ۳۰۰ ایمیل ارسال کنید، اما همه ایمیل‌های شما دارای مارک تجاری خود خواهند بود.

برنامه‌های پولی بروو از ۲۵ دلار در ماه برای پلن لایت (Lite) شروع می‌شود. همچنین می‌توانید پیامک را به حساب خود اضافه کنید، اما قیمت آن بسته به شرایط ارسال شما متفاوت است. آنها اخیراً برنامه پرمیوم خود را بهبود بخشیده‌اند تا ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند سازنده صفحه فرود، چت زنده، CRM فروش و ادغام تبلیغات فیسبوک را شامل شود. این بدان معناست که کاربران اکنون با همان قیمت ارزش بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین یک سرویس بازاریابی ایمیل انبوه SMTP جداگانه ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای تقویت ایمیل‌های خودکار یا تراکنشی از سایت وردپرس خود استفاده کنید. برای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی به این نیاز ندارید، اما اگر وب‌سایت بزرگی دارید و می‌خواهید ایمیل‌های خودکار مبتنی بر محتوای بلادرنگ داشته باشید، این یک عملکرد خوب است.

3. هاب‌اسپات، HubSpot

هاب‌اسپات یکی از شناخته شده‌ترین نرم‌افزارها در فضای CRM و ایمیل مارکتینگ است. سرویس بازاریابی ایمیلی آنها برای شروع رایگان و دارای بسیاری از ویژگی‌های اتوماسیون قدرتمند است که برای رشد کسب و کار شما طراحی شده‌اند. می‌توانید از سازنده ایمیل آسان کشیدن و رها کردن آن‌ها و مجموعه‌ای از الگوها برای ایجاد یک خبرنامه کاملاً سفارشی که با شخصیت و رنگ‌های برند شما مطابقت دارد، استفاده کنید. به دلیل ادغام بومی با  HubSpot CRM، می‌توانید ایمیل‌های خود را برای هر مشترک بر اساس مواردی مانند نوع دستگاه، کشور، عضویت در فهرست یا هر اطلاعات سفارشی دیگری که ممکن است در مورد هر مشترک داشته باشید شخصی کنید. هاب‌اسپات دارای تمام ویژگی‌های قدرتمندی است که از یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی در سطح سازمانی انتظار دارید مانند بهینه‌سازی زمان ارسال، قابلیت تحویل ایمیل بالا، تست A/B، تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد، اتوماسیون بازاریابی و کمپین‌ها.

 

یکی از دلایل اصلی انتخاب هاب‌اسپات توسط مشتریان کوچک، متوسط و سازمانی این است که آنها یک پلتفرم بازاریابی یکپارچه را ارائه می‌دهند که شامل بازاریابی ایمیلی، CRM، گردش کار اتوماسیون، ابزارهای فروش، سازنده وب سایت، هاب عملیات و موارد دیگر می‌شود. بازاریابی ایمیلی هاب‌اسپات یک طرح رایگان دارد که شامل CRM و تمام ابزارهای بازاریابی، فروش، خدمات و عملیات رایگان هاب‌اسپات است.

نسخه رایگان به شما امکان ارسال دو هزار ایمیل و ذخیره تعداد نامحدودی از مشترکین را می‌دهد. شما می‌توانید فرم‌های ثبت‌نام و پاپ‌آپ سفارشی ایجاد کنید، صفحات فرود بسازید، تبلیغات آنلاین خود را مدیریت و پیگیری کنید. این نسخه تمام ابزارهایی که برای شروع نیاز دارید را به شما ارایه می‌دهد. اگر به قابلیت‌های پیشرفته‌تری نیاز پیدا کردید، برنامه‌های پولی آنها از ۴۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *