بلیزکان نام گردهمایی بزرگی است که هر ساله شرکت بازی‌سازی بلیزارد برگزار کرده و عمدتا به ارائه اخبار در مورد پروژه‌های شرکت، معرفی بازی‌های جدید و همچنین آمار و ارقام در رابطه با فروش و کلیت شرکت اختصاص دارد. طرفداران نیز خود را به این گردهمایی رسانده و قسمت‌های تفریحی نیز، بخشی از این همایش را تشکیل می‌دهند. امسال اما خبرها در بلیزکان زیاد و البته بزرگ بود. از اطلاعات جدید در رابطه با دنیای وارکرفت گرفته تا اولین جزییات از عنوانی که مدت‌ها طرفداران انتظارش را کشیدند؛ دیابلو ۴٫

عذرخواهی بلیزارد در رابطه با ماجرای هنگ کنگ

چندی پیش یکی از  بازیکن‌های مطرح هارت استون که اهل هنگ کنگ بود، به خاطر صحبت‌های سیاسی در مورد اتفاقات بین چین و هنگ کنگ، از بازی‌ها کنار گذاشته شد و همین باعث به وجود آمدن موجی از اظهارات منفی در هنگ کنگ و جهان بر ضد بلیزارد شد. J. Allen Brack در شروع همایش ضمن عذرخواهی از سوءتفاهمات پیش آمده، هدف مجموعه خود را گردآوردن تمامی مردم جهان حول محور صنعت سرگرمی دانست و آن را قدرت بازی‌های ویدیویی به شمار آورد.

دیابلو ۴

بزرگ‌ترین معرفی بلیزکان امسال (اگر طرفدار سرسخت وارکرفت نباشید) را باید دیابلو ۴ به شمار آورد. بازی ماجرایی ایزومتریکی که طرفداران بی‌شماری در دنیا داشت و دارد و خیلی‌ها منتظر بودند تا بالاخره بلیزارد از نسخه ۴ رونمایی کند. بازی جدید دارای مراحل داستانی با داستانی غنی خواهد بود و همچنین شما می‌توانید مسابقات بازیکن در مقابل بازیکن را نیز به صورت آنلاین انجام دهید. تریلر سینمایی این عنوان واقعا زیبا بود و همچون یک فیلم کوتاهِ دیدنی، همه‌ی حضار را به وجد آورد.

دنیای وارکرفت: بسته الحاقی Shadowlands

دنیای وارکرفت برای سال‌هاست که میلیون‌ها بازیکن‌ در سراسر جهان را به دنیای خیالی و باشکوه آزراث می‌برد و هر چند سال یک بار با ارائه محتوای جدید، دنیا را بسط داده و داستانی جدید روایت می‌کند. در بلیزکان امسال محتوای جدید با عنوان shadowlands برای بازی ارائه شد که یک به‌روزرسانی ساده نبوده و داستا و مکانی کاملا جدید را به بازی اضافه می‌کند. تریلر سینمایی این عنوان نیز بسیار زیبا و جذاب بود و سیلواناس ویندرونر را نشان می‌دهد که Helm of Domination را از بولوار وردراگون می‌گیرد و آن را به دو نیم بدل می‌کند و همین کار باعث می‌شود دروازه‌های آزراث به نسخه‌ای از جهنم خود باز شود. بعد از نمایش نسخه سینمایی، چندین بخش از محیط بازی د دنیای جدید نشان داده شد که به نظر زیبا و جدید می‌رسید و تماشاچیان نیز از آن به خوبی استقبال کردند.

بسته الحاقی Descent of Dragons بازی Hearthstone

بسته الحاقی جدیدی برای بازی Hearthstone نیز ارائه شد که بازی را به مکانی تازه به نام Dragonblight می‌برد، جایی که اگر دنیای وارکرفت را بازی کرده باشید، آن را از محتوای Wrath of the Lich King خواهید شناخت. غیر از مکانیزم جدید بازی خودکار، کارت‌های جدید نیز به بازی اضافه شده که یکی از آن‌ها کارت قهرمان Galakrond است که هنوز کاملا مکانیزم آن شرح داده نشده اما گویی می‌توانید آن را جایگزین کلاس دیگری کرده و از قدرت‌های آن استفاده کنید.

اورواچ ۲

بالاخره اورواچ ۲ نیز رونمایی شد و بازیکن‌های این بتل رویال بسیار محبوب، حالا می‌توانند مراحل داستانی را نیز در نسخه‌ی جدید بازی کنند. تمامی ۳۱ شخصیت بازی دارای ظاهری جدید خواهند بود، شخصیت‌های جدید به بازی اضافه می‌شود و چند نقشه‌ی جدید نیز به بازی اضافه خواهد گردید. تغییراتی هم در گیم‌پلی بازی خواهید دید که البته به واسطه شخصیت‌های جدید به بازی اضافه شده و آن را بالانس می‌کنند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *