مشتریان در هر سایت تجاری که خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد، به دنبال گرفتن جواب خود هستند و پاسخگویی سریع می‌تواند به رشد تجارت و رضایتمندی مشتریان کمک کند. اکثر فروشندگانی که خدمات ارائه می‌دهند تمایل به سرویس‌دهی از طریق چت آنلاین دارند. در اینجا به معرفی چند افزونه‌ی رایگان برای وردپرس می‌پردازیم.

۱-  Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ یک نرم‌افزار برجسته‌ی چت آنلاین است. شما با این افزونه می‌توانید به راحتی روی وبسایت خود چت آنلاین داشته و آن را شخصی‌سازی و تنظیم کنید. این افزونه بغیر از گفتگوی آنلاین دارای ویژگی‌هایی نظیر ردیابی، جذب و گرفتن مشتری را در زمان جاری و حتی به صورت آفلاین دارد که باعث افزایش رضایتمندی و فروش می‌شود. همچنین این افزونه دارای ترجمه‌ی آنلاین چت است و این امکان را فراهم می‌آورد که با مخاطبان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. Zoho SalesIQ برای سیستم‌های عامل iPhone، iPad و Android خدمات ارائه می‌دهد، به طوری که شما به راحتی می‌توانید تلفن همراه خود را متصل کرده و پشتیبانی از چت زنده‌ی وبسایت‌تان را در سراسر جهان را فراهم کنید.

۲- ClickDesk Live Support

ClickDesk Live Support

ClickDesk Live Support یکی از بهترین و سریع‌ترین افزونه‌های چت زنده است که به بازدیدکنندگان وب اجازه می‌دهد تا با کلیک بر روی تماس و گفتگوی صوتی با شما به طور مستقیم از مرورگر و یا با شماره گیری شماره‌ی محلی در ۴۰ کشور دنیا ارتباط برقرار کنند. این افزونه از چندین زبان دنیا پشتیبانی کرده و کاملا قابل تنظیم است.

۳- Zopim Live Chat

Zopim Live Chat

Zopim برای شما امکان چت آنلان در وبسایت وردپرس‌تان فراهم می‌کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. Zopim Live Chat یک نوار به پایین وبسایت شما اضافه می‌کند که بازدیدکنندگان می‌توانند با کلیک روی آن به چت آنلاین بپیوندند.

۴- Quick chat

افزونه‌ی چت وردپرس از گفتگوی خصوصی، تالار گفتمان، آواتارها، فهرست کاربران، فیلتر کردن کلمات، شکلک‌ها، افزونه‌های ذخیره‌سازی و موارد دیگری پشتیبانی می‌کند. این افزونه یک چت خودمیزبان است یعنی، تمام پیام‌های چت در داخل پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می‌شوند و کاملا تحت کنترل شما هستند. به همین دلیل هیچ گونه محدودیت یا هزینه ماهیانه برای کاربران چت و پیام‌ها به همراه ندارد.

۵- Live Chat-Casengo

Live Chat-Casengo

محبوب‌ترین افزونه‌ی وردپرس Live Chat است که برای شما امکان اضافه کردن چت آنلاین را روی وبسایت‌تان آسانی و خیلی راحت فراهم می‌آورد. با “Casengo”، شما می‌توانید از طریق ایمیل، توییتر، فیس‌بوک و چت زنده به طور مستقیم به وبسایت‌تان رسیدگی کرده و پاسخگوی مخاطبان خود باشید.

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *