شرکت اچ تی سی مشغول آماده شدن برای برگزاری رویدادی در ۲ نوامبر است که انتظار می‌رود طی آن از گوشی جدید اچ تی سی یو ۱۱ پلاس رونمایی کند. اما به تازگی رندرهایی سه بعدی منتشر شده‌اند که گمان می‌رود مربوط به طراحی این گوشی باشند. بعلاوه، این گزارش به برخی از مشخصات دستگاه مورد بحث نیز اشاره کرده است.

به گزارش Neowin : این گوشی در مقایسه با مدل یو ۱۱ که در ماه سپتامبر معرفی شد، تغییرات ظاهری مشخصی داشته است. حسگر اثر انگشت به پشت بدنه دیوایس و زیر دوربین منتقل شده. مطابق این رندرهای فاش گشته، نمایشگر گوشی جدید دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است هر چند پیش از این نیز گزارش‌هایی از احتمال معرفی نمایشگر‌ بدون حاشیه و با نسبت تصویر  ۱۸:۹ توسط اچ تی سی به گوش می‌رسید.

در این گزارش به مشخصات سخت‌افزاری اسمارت فون نیز اشاره‌هایی شده است. اچ تی سی یو ۱۱ که به عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ معرفی شد قرار است به زودی جایگاه خود را به یو ۱۱ پلاس بدهد. ابعاد

گوشی جدید ۲/۱۵۸ در ۶/۷۴ در ۱/۹ میلی‌متر محسوب می‌شوند. نمایشگر موبایل مورد اشاره ۶ اینچ و بدون حاشیه خواهد بود. ضمناً چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایت به همراه حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت از دیگر مشخصات گوشی جدید اچ تی سی هستند.

 

شرکت مطرح تایوانی همچنین برای گوشی یو ۱۱ پلاس دوربین اصلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. ضمناً می‌بایست خاطر نشان سازیم در کنار سنسور دوربین اصلی، فلش دوگانه LED قرار دارد.

هر چند این رندرها رسمی نیستند اما گمانه‌زنی می‌شود محصول نهایی تفاوت چندانی با آنها نداشته باشد و البته نباید از یاد برد تا ۲ نوامبر زمان زیادی باقی نمانده و لذا به زودی از صحت یا عدم صحت شایعاتی که در بالا در موردشان سخن گفتیم آگاه خواهیم شد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *