بارها پیش آمده که بخواهید ویدیویی را از اکانت‌های اینستاگرامی دانلود کرده و برای خود در آرشیو داشته باشید. ویدیوهایی که دارندگان آن‌ها ممکن است هر لحظه یکیشان را از صفحه مورد نظر خود پاک کنند. برای این کار بر روی پلت‌فرم‌های مختلف چند راه حل پیش رو دارید اما قبل از هر چیز باید بدانید که تنها در روش اول و دوم است که شما قادرید ویدیوهای پروفایل‌های قفل شده را نیز دانلود کنید و در باقی روش‌ها تنها ویدیوهای اکانت‌های عمومی قابل دسترسی هستند.

روش اول: فایل منیجر اندروید

اگر صاحب یک گوشی با سیستم عامل اندروید هستید، نیازی نیست از هیچ سایت دانلودی استفاده نمایید. تمامی ویدیوهایی که شما نگاه می‌کنید، برای مدت خاصی بر روی دستگاه شما باقی می‌ماند. برای دسترسی به این فایل‌ها ابتدا به بخش مدیریت فایل دستگاه خود رفته و مسیر زیر را دنبال کنید:

Android >Data > com.instagram.android > Cache > ExoplayercacheDir>Videocache

در این محل کافی است فایل را انتخاب کرده و پسوند آن‌را به mp4 تغییر دهید، خواهید دید که این فایل‌ها در واقع همان ویدیوهایی هستند که شما بر روی اینستاگرام تماشا کرده‌اند.

روش دوم: نصب برنامه Video Downloader for Instagram

Video Downloader for Instagram

اگر کار کردن با فایل منیجر و عوض کردن پسوندها برای شما سخت است، کافی‌ست به پلی استور رفته و برانامه Video Downloader for Instagram را دانلود کنید. این برنامه در کنار امکان دانلود ویدیوها، ویژگی پست دوباره آن را نیز برایتان فراهم می‌کند. ویدیوها تنها با یک کلیک دانلود و در گالری ذخیره می‌شوند. در نسخه جدید این برنامه، حتی تگ‌ها در نظر گرفته شده برای ویدیو در اطلاعات ویدیو ذخیره می‌شوند.

روش سوم: PostGraber

PostGraber

برای دانلود ویدیوها در تمامی پلت‌فرم‌ها از جمله سیستم عامل ویندوز یا سیستم عامل لینوکس، بهتر است از سایت‌های دانلود ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. PostGraber اما با دیگر سایت‌ها متفاوت است. در بقیه سایت‌ها عموما شما تنها می‌توانید یک ویدیو از پست مورد نظر را دانلود کنید، در صورتی که PostGraber امکان دانلود مجموعه‌ی ویدیوها یا عکس‌های یک پست که به صورت گالری قرار گرفته را نیز برایتان دانلود کند.

کافی است سایت را از این آدرس باز کرده، لینک پست مورد نظر خود را در بخش مخصوص قرار داده و کلید Go را بزنید تا لینک دانلود برای شما ظاهر شود.

روش چهارم: Dredown

Dredown

این سایت نیز همچون PostGraber عمل می‌کند و شما کافی است که لینک خود را در آن قرار دهید تا در هر دستگاهی که باشید، امکان دانلود ویدیو در فرمت mp4 برایتان مهیا شود. تنها تفاوت قابل ذکر در مورد Dredown این است که این سایت شبکه‌های اجتماعی بیشتری را پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ویدیوهایی از آن سایت‌ها را نیز دانلود کنید.

روش پنجم: Regrammer

Regrammer

اگر از کاربران سیستم عامل iOS هستید، چندین برنامه مختلف برای شما وجود دارد که بتواند آن‌ها را از اپ‌استور دانلود کنید. با این حال Regrammer با توجه به اینکه کاملا رایگان است و کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد به شدت توصیح می‌شود. در این برنامه هم کافی است لینک پست مورد نظر خود را به Regrammer دهید تا ابتدا برنامه یک پیش‌نمایش از پست به شما نشان داده و امکان دانلو آن را برایتان فراهم کند. امکاناتی از جمله پست دوباره، یا پست کردن با نام خودتان نیز در این برنامه گنجانده شده است.

Join the Conversation

3 Comments

  1. سلام وقت بخیر درمورد edit cover در قسمت هایلایت اینستاگرام میشه توضیح بدین چطور اشکال گرافیکی قراربدیم نرم افزارخاصی هست.مرسی

  2. سلام وقت بخیر درمورد edit cover در قسمت هایلایت اینستاگرام میشه توضیح بدین چطور اشکال گرافیکی قراربدیم نرم افزارخاصی هست.مرسی

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *