شما همیشه این امکان را دارید که با اشتراک‌گذاری ویدیوهای یوتیوبی، لذت دیدن آن را با دوستان خود شریک شوید. با این حال، تماشای همزمان ویدیوها با یکدیگر و از راه دور، لذت بیشتری برایتان خواهد داشت. البته این امکان همیشه به صورت رسمی مهیا نیست، مخصوصا اگر ویدیوی زنده‌ را تماشا می‌کنید.

با این حال، در این مقاله ما چند روش به شما آموزش خواهیم داد تا به وسیله‌ی آن‌ها، بتوانید، ویدیوهای یوتیوب را همراه دوستان خود تماشا کنید و از جمله امکانات این روش‌ها، می‌توان به سینک شدن کامل پخش ویدیو با هم، اشاره کرد.

  Plug.DJ

Plug.DJ اپلیکیشنی است که می توانید در آن هر گونه فیلم، ویدیو موزیک و حتی موسیقی را پخش کنید و دوستان تان همزمان آن را بشنوند .در واقع اپلیکیشن Plug.DJ یک اتاق خصوصی برای شما ایجاد می کند تا دوستان خود را به آن بیفزایید و همگی با هم در آن فیلم مشاهده کنید و با چت کردن، نظرات یک دیگر را مشاهده کنید.

این نرم افزار اجازه می دهد تا شما بتوانید مجموعه ای از فیلم ها را نمایش دهید و دوستانتان ضمن نظر دادن، به بهترین فیلم ها نیز رای دهند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است. ویژگی مطرحی که دارد این است که شما می توانید این نرم افزار را روی تلویزیون خود اجرا کنید و دیگران نیز هر جا که باشند آن فیلم را روی گوشی خود مشاهده کنند.

Syncplay

Syncplay یک ابزار عالی برای کسانی است که از دیدن گروهی و همزمان فیلم با دیگران لذت می برند. از جمله امتیازی که Syncplay دارد این است که شما می توانید انواع فرمت های مختلف تصویری از جمله VLC ، KM Player و Media Player Classic را در این اپلیکیشن فعال کنید.

با کمک این نرم افزار می توانید، فیلم هایی که در هارد خود ذخیره کرده اید را انتخاب کنید، همگام سازی کنید و بعد آن را اجرا کنید. همه شما با هم می توانید در یک لحظه فیلم مورد نظر را ببینید. در این اپلیکیشن هر کدام از اعضا می توانند به راحتی در گوشی خود فیلم را به عقب بزند و دوباره نگاه کند و این در حالی است که روی اپلیکیشن هیچ کدام از دیگر اعضا دیگر اثر نخواهد داشت.

Watch2gether

با Watch2gether ، تماشای فیلم های آنلاین با دوستان در زمان واقعی کاملاً ساده است. در این نرم افزار نمایش گروهی فیلم ثبت نام لازم نیست تمام آنچه شما نیاز دارید یک نام مستعار موقت است.

برای شروع ، به سادگی بر روی دکمه “Create a Room” در صفحه اصلی خود کلیک کنید. نام مستعار موقت خود را تایپ کنید و شما را به یک اتاق ویدیویی (و چت ) منتقل می کند که در آنجا می توانید دوستان خود را برای گپ زدن اضافه کنید. شما این گزینه را دارید که یا دوستان خود را به اتاقی که ایجاد کرده اید دعوت کنید یا به اتاقی که از قبل در حال کار است بپیوندید و بخشی از مهمانی و گفتگو شوید. نکته خوب در مورد Watch2gether این است که شما می توانید منابع ویدیویی را از طریق YouTube ، Vimeo یا DailyMotion یا صوت را از SoundCloud انتخاب یا جستجو کنید.

Gaze

اگر بستر انتخابی مورد نظر شما YouTube است ، پس Gaze ممکن است چیزی باشد که به دنبال آن هستید. استفاده از Gaze بسیار ساده است. یک کاربر یک اتاق ایجاد می کند و لینک اتاق را برای شخص دیگری ارسال می کند. سپس هر دو طرف می توانند بلافاصله پخش همزمان فیلم ها را شروع کنند. متأسفانه ، Gaze فقط برای استفاده دو نفر می باشد. اگرچه این ممکن است برای یک شب با مسافت طولانی مناسب باشد اما اگر قصد دارید که از گروه بیش از دو نفر استفاده کنید می توانید از دیگر اپلیکیشن های این لیست استفاده کنید.

علاوه بر پخش ویدیوهای YouTube اپلیکیشن Gaze به شما امکان می دهد فایل های محلی را همگام کنید. فقط توجه داشته باشید که برای انجام این کار ، هر دو طرف باید پرونده مورد نظر خود را در رایانه های خود داشته باشند. خوشبختانه تعدادی وب سایت وجود دارد که به کاربران امکان ارسال فایل های بزرگ به صورت رایگان را می دهد.

Rabbit

Rabbit سرویسی است که یکی از امکانات آن پخش فیلم در زمان واقعی برای افراد مختلف است. در واقع این ابزار به شما کمک می کند تا یک مرورگر با محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارید. امتیاز Rabbit این است که می توانید با آن هم بازی را برای دیگران همگام سازی کنید و هم این که، اسناد مختلف را به اشتراک بگذارید. به طور کلی Rabbit یک ابزار همگام سازی همه کاره است که پخش فیلم در یک زمان یکی از کارهای ساده آن است.

برای استفاده از این سرویس، کافی است که به این ابزار سر بزنید و در آن یک جلسه ایجاد کنید. هر چه را که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را در آن قرار دهید و بعد آدرس صفحه را برای دوستان خود ارسال کنید. در حالی که در یک “room” هستید ، کاربران می توانند در زمان واقعی یا از طریق متن یا فیلم با یکدیگر گپ بزنند و چت کنید. علاوه بر این ، Rabbit به کاربران اجازه می دهد تا نه تنها محتوای یکسانی را با هم ببینید بلکه به کاربران مختلف نیز امکان می دهد با  کمک ماوس کنترل صفحه را به دست گیرند. علاوه بر این ، Rabbit یک افزونه Chrome نیز دارد که روند کار را حتی ساده تر می کند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *