حتی اگر صاحب سایت یا فروشگاه آنلاین نباشید، باز هم بسیاری از ما دوست داریم در زمان خالی خود به خلاقیت بپردازیم و طرح‌هایی جدید خلق کنیم و  در این بین چیزی نیز یاد بگیرم. طراحی لوگو و آرم از آن دسته کارهایی است که یادگیری‌اش هم فایده بسیاری دارد و هم اینکه بسیار لذت بخش و فوق‌العاده‌ است.

برنامه‌ای که به شما در این پست معرفی خواهیم کرد، با طرح‌های پایه‌ای و یک رابط کاربری جذاب، این کار را به تفریحی جذاب تبدیل می‌کند تا تنها شما روی خلق یک لوگوی جدید تمرکز کنید و خیلی درگیر مسائل فنی کار نشوید.

ایده‌ی انجام کار در Logo Foundry به این ترتیب است که کار را مرحله به مرحله پیش ببرید. اضافه کردن نوشته، آیکون، تغییر اندازه‌‌ها، تغییر فرم‌ها و اضافه کردن جزییات در انتهای کار. مضاف بر اینکه خروجی کار نیز در فرمت PNG و با کیفیتی بسیار خوب خواهد بود که اگر بخواهید واقعا می‌توانید ازآن‌ها برای انجام کار استفاده کنید.

یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های این برنامه لایه لایه بودن آن است. در واقع هر چیزی که به صفحه اضافه می‌کنید یک لایه محسوب می‌شود تمامی آن‌ها نیز وکتورهای بسیار با کیفیتی هستند که درنهایت به خلق یک اثر منحصر به فرد و زیبا منجر می‌شود. Logo Foundry برنامه‌ای جمع و جور و سبک است، اما ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانید تغییراتی اعمال کنید تا نتیجه‌ی کار شما کاملا متفاوت با کار دیگران باشد.

هر آیکون یا نوشته‌ای که به کار اضافه می‌کنید، سپس می‌توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید؛ بچرخانید، اندازه‌ یا میزان شفافیتش را تعییر دهید یا هر چیزی که در یک برنامه سنگین انتظار انجامش را دارید.

متاسفانه همه چیز در Logo Foundry خوب و عالی نیست. اگر چه رابط کاربری ساده می‌تواند در بسیاری از موارد عالی به نظر برسد، اما در نهایت بعضی امکانات را از دست می‌دهد. برای مثال کلید برگشت به عقب در این برنامه وجود ندارد. اگر چه پاک کردن ایرادات به صورت دستی کاری ساده است، اما وجود همچین امکانی از واجبات محسوب می‌شود.

همین نداشتن گزینه برگشت به عقب باعث می‌شود زمان زیادی را با یک اشتباه از دست دهید.، مخصوصا که در برنامه‌های اینچنینی امکان ذخیره چند فایل مجزا نیز وجود ندارد.

در نهایت این که Logo Foundry برنامه‌ای رایگان است که امکانات زیادی را در رابطه با کاری که انجام می‌دهد، ارائه می‌کند. ایراداتی نیز دارد اما این ایرادات جلوی شما برای خلق کارهایی نو را نمی‌گیرد. اگر نیاز به یک لوگوی نه چنان پیچیده برای صفحات وب خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را حتما یک دور امتحان کنید.

لینک های دانلود : iOS ویندوز  –  اندروید

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *