این روزها کسب و کارهای اینترنتی از روش های مختلفی برای برند سازی و افزایش فروش خود استفاده می کنند. در این میان، راه هایی که هزینه کمتری برای کسب و کارها دارند، از ارزش بیشتری برخوردارند. یکی از بهترین روش هایی که به کسب و کارها کمک زیادی می کند، استفاده از پنل پیامکی است. استفاده از پنل پیامکی به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای تبلیغات، اطلاع رسانی یا حتی برگزاری مسابقات را به راحتی انجام دهید. اگر کسب و کاری دارید اما نمی دانید که چرا باید از پنل پیامک استفاده کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل این مسئله را بررسی کنیم.

بررسی پنل پیامک و تاثیر آن در گسترش کسب و کار

اگر کسب و کاری دارید، حتماً تا کنون پیش آمده است که با خودتان بگویید کاش می توانستیم برای گروه خاصی از مشتریان فروشگاه خود پیامک ارسال کنم! قطعاً این کار با در دست گرفتن یک موبایل و ارسال پیامک برای تک تک آن ها، نه از نظر زمان و نه از نظر پیدا کردن شماره های خاص امکان پذیر نیست. پنل های پیامکی ابزاری برای ارسال پیامک محصول می شوند که به شما امکان گروه بندی مشتریان را هم می دهد. به عنوان مثال شما می توانید شماره تماس مشتریان خود را تنها با یک کلیک از سایت خود به دفترچه تلفن پنل پیامک منتقل کنید و محتوای موردنظر خود را برای آن ها بفرستید. این مورد تنها بخش کوچکی از قابلیت پنل پیامک بود که یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کار است. چند مورد از ویژگی های پیامک و پنل پیامک عبارتند از:

  • پیامک محبوب ترین روش تبلیغاتی در 10 سال گذشته محسوب می شود.
  • تعداد افرادی که پیامک های تبلیغاتی جذاب را می خوانند، بیش از 95 درصد هستند.
  • امکان افزایش ترافیک سایت شما پس از ارسال پیامک تبلیغاتی حدود 21 درصد است.
  • به طور میانگین، پیامک های ارسالی کسب و کار ها در کمتر از 15 دقیقه توسط کاربران خوانده می شوند.
  • بازدهی تبلیغات پیامکی در مدت زمان مشابه نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار بیشتر است.
  • هزینه تبلیغات و ارسال پیامک نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار کم تر است.
  • بازاریابی پیامکی یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کاری (به خصوص کسب و کار آنلاین) است.
  • استفاده از پنل پیامکی بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.
  • شما تنها یک بار باید پنل پیامکی را خریداری کنید و پس از آن تنها هزینه ارسال پیامک ها را می پردازید.
  • و صد ها ویژگی ارزشمند دیگر…

بنابراین با خرید یک پنل پیامک، بسیاری از کار های مربوط به تبلیغات و اطلاع رسانی شما ساده و سریع تر انجام می شود و خرید آن به هر کسب و کاری کمک می کند.

مزایای استفاده از پنل پیامک برای کسب و کار

علاوه بر ویژگی هایی که یک پنل پیامکی دارد، مزایای زیادی هم برای کسب و کارها دارد. پیش از آن که بخواهید یک پنل پیامکی خریداری کنید، بهتر است ابتدا با مزایای آن برای کسب و کارها آشنا شوید. در این بخش می خواهیم 4 مورد از بهترین مزایای پنل پیامکی برای کسب و کارها می پردازیم:

  1. برند سازی در مدت زمان کوتاه

یکی از مسائل مهمی که برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد، برند سازی است. برند سازی به این معنی است که بتوانید شهرت کسب و کارتان را در میان کاربران بیشتر کنید. یکی از مزایای پنل پیامکی برندسازی در کوتاه مدت است. پنل پیامکی قابلیت ارسال پیامک برای گروه ها و اصناف خاص را دارد و با نمایش نام کسب و کارتان به کاربران، می توانید در مدت زمان کوتاهی برندسازی کنید. از طرف دیگر، هنگامی که کاربران محصول یا خدماتی از شما تهیه می کنند، می توانید شماره تماس آن را وارد دفترچه تلفن خود در پنل پیامک کنید و به مناسبت های مختلف، برای آن ها پیامک بفرستید و به همین راحتی به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

  1. معرفی خدمات و محصولات جدید به کاربران

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم پنل پیامک، امکان معرفی خدمات و محصولات جدید به کاربران است. با استفاده از این قابلیت می توانید فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهید! فرض کنید یک محصول جدید به سایت خود اضافه کرده اید که کاربران از آن اطلاع ندارند. کافی است یک کد تخفیف برای خرید آن محصول به کاربران ارائه کنید تا مدت زمان کوتاهی، تعداد زایدی از آن محصول را به کاربران خود ارائه کنید. این روش بازاریابی پیامکی است و طرفداران بسیار زیادی در میان کسب و کار های مختلف دارد.

  1. امکان ارسال پیامک به گروه ها یا اصناف خاص

گاهی اوقات پیش می آید که بخواهید با استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه، برای تعداد زیادی از افراد یک یا چند صنف خاص پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال فرض کنید یک نمایندگی بیمه دارید و خدماتی برای بیمه مدیران شرکت های صنعتی ارائه کرده اید. در این صورت باید برای مدیران و کارمندان شرکت های صنعتی پیامک ارسال کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. با استفاده از بانک پیامکی که در پنل پیامکی بعضی شرکت ها وجود دارد، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

  1. امکان برگزاری نظرسنجی یا مسابقه در کسب و کار

یکی دیگر از مهم ترین مزایای پنل های پیامکی، امکان برگزاری نظرسنجی یا مسابقه است. با استفاده از این قابلیت می توانید کاربران خود را سرگرم کنید و فروش خود را هم افزایش دهید. مثلاً می توانید یک سوال به کاربران بگویید و از آن ها بخواهید که پاسخ خود را برای شما پیامک کنند. با این روش علاوه بر آن که بانک پیامکی کسب و کار شما کامل تر می شود، می توانید با استراتژی های مختلف نظیر کد تخفیف فروش خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری

استفاده از پنل پیامک به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. هنگام خرید پنل پیامک از شرکت ها به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند توجه کنید! در این مقاله به بررسی اهمیت استفاده از پنل پیامک برای گسترش کسب و کارها پرداختیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد. اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم. همچنین اگر تجربه استفاده از پنل پیامک های مختلف را داشته اید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا ما هم از تجربیات شما کاربران گرامی بهره مند شویم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *