آیا مقداری وقت برای تفریح و یک گوشی با سیستم عامل اندروید در کنار خود دارید؟ ما لیستی از بازی‌های هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و رایگانی که می‌توانید از فروشگاه Google Play  دانلود کنید برای شما فراهم کرده‌ایم.

اگر هم از علاقمندان بازی مسابقه‌ای هستید که بتوانید با WiFi آن را به صورت چند نفره برروی گوش‌های اندروید بازی کنید این لیست از بازی‌های مسابقه‌ای اندروید را از دست ندهید.

Stranger Things: The Game

Stranger Things: The Game

به‌عنوان یک ابزار بازاریابی برای فصل دوم این سریال معروف از طرف نتفلیکس ارائه شد، اما Stranger Things: The Game یک بازی فوق‌العاده است که در آن تمامی شخصیت‌ها و صحنه‌های سریال به یک بازی ماجراجویی پیکسلی به سبک Adventures of Zelda تبدیل شده‌اند.

در شروع بازی شما کنترل جیم هاپر، رئیس‌پلیس هاوکینز را در دست می‌گیرید، که تماس تلفنی درباره چهار بچه گمشده دریافت می‌کند و برای تحقیق راهی بیرون اداره می‌شود. برخلاف دیگر بازی‌های ماجراجویی دوبعدی که سعی می‌کنند از یک d-pad برای کنترل استفاده کنند، این بازی از یک سیستم کنترل ضربه زدن ساده استفاده می‌کند که به خوبی عمل کرده و این بازی را از دیگر بازی‌های این ژانر متمایز می‌کند. Stranger Things: The Gameکه تعادل خوبی بین حل معماها و اکشن ایجاد کرده، بسیار عمیق است و به‌عنوان یک بازی رایگان چیزی کم ندارد.

لینک دانلود

Ancestor

Ancestor

Ancestor یک بازی معمایی با سرعت بالا است که با یک بازی دونده دوبعدی ترکیب شده. اگر شما تصمیم به پیشرفت در این بازی دارید، به عکس‌العمل‌های سریع و قدرت فکر بالا نیاز خواهید داشت.

در این بازی شما نقش یک قهرمان شنل‌پوش را به عهده می‌گیرید که به همراه یک گوی اسرارآمیز باید از محل‌های خطرناکی که پر از تله و دشمن هستند عبور کند. این در حالی است که هرچه پیش‌ می‌روید بازی خود را با مهارت‌های شما سازگار کرده و سخت‌تر می‌شود. Ancestor رایگان است اما خریدهای درون‌برنامه‌ای دارد که با آن‌ها می‌توانید شخصیت خود را قدرتمندتر کنید اما اگر تمایلی به خرید ندارید با پیش رفتن در بازی نیز می‌توانید سکه‌ کسب کنید.

لینک دانلود

Vainglory

Vainglory

در چند سال اخیر دنیای بازی‌های کامپیوتری از بازی‌ آنلاین بتل آرنا مانندLeague of Legends  یا DOTA2 اشباع شده. اگر شما به دنبال بازی مشابه این بازی‌ها برای موبایل هستید Vainglory می‌تواند انتخاب خوبی باشد چون بسته کاملی از عناصر بازی‌های MOBA را در خود دارد.

این بازی شامل پنج کلاس و جمعا ۲۵ قهرمان منحصر به فرد برای به‌دست آوردن، ارتقا و استفاده در نبرد است. یادگیری کنترل‌ بازی بسیار آسان است و به سرعت می‌توان نبرد را شروع کرد.

اگر شما تجربه‌ای در بازی‌های MOBA ندارید هم جای نگرانی وجود ندارد چون می‌توانید پس از یادگیری اصول اولیه بازی وارد بخش آکادمی شده و مهارت خود در بازی را تقویت کنید.

لینک دانلود

Asphalt 8

Asphalt 8

به‌آسانی می‌توان گفت که Asphalt 8: Airborne یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای موبایل است. درست است که این بازی اصلا به واقعیت نزدیک نیست اما در همین حال می‌تواند تجربه خوب و هیجان‌انگیزی را منتقل کند.

گرافیک فوق العاده و موسیقی متن برجسته Asphalt 8 یک سفر پر از آدرنالین را به شما خواهد داد که به زودی فراموش نخواهید کرد.

لینک دانلود

Build a Bridge!

Build a Bridge!

Build a Bridge! یک بازی رایگان مشابه بازی Poly Bridge در Steam است، که برای صفحه‌های لمسی بهینه شده. در هر مرحله شما باید با بودجه‌ای محدود پلی بسازید که به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتواند وزن ماشین‌هایی که از روی آن عبور می‌کنند را تحمل کند.

طراحی پل در یک محیط ساده دوبعدی شروع شده و پس از اتمام طراحی، پل در یک محیط سه بعدی تست می‌شود. با اینکه می‌توان با استفاده از سازه‌های متداول مهندسی به آسانی در بازی برنده شد اما آزمایش طراحی‌های عجیب نیز می‌تواند تجربه جالبی باشد.

هنگامی که یک مرحله را با سه ستاره به اتمام می‌رسانید، حالت سندباکس برای شما باز می‌شود، که در آن می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت بودجه بهترین پلی که می‌توانید را بسازید. این بازی ۳۰ مرحله با درجه سختی‌های متفاوت و چندین مرحله مخفی دارد که در میان راه باز می‌شوند.

لینک دانلود

Hearthstone

Hearthstone

Hearthstone یک بازی کارتی رایگان است که یک فرمول آشنا را دنبال می‌کند: بازیکنان کارت موجودات و طلسم‌هایی که بر اساس جهان وارکرفت ساخته شده‌اند را برای شکست دادن حریفان آنلاین استفاده می‌کنند. هر یک از ۹ قهرمان بازی توانایی خاص و همچنین مجموعه‌هایی از کارت‌های منحصر به‌فرد دارند.

لینک دانلود

Smash Hit

Smash Hit

Smash Hit یک بازی هدف‌گیری مینیمالیستی است که در آن باید بر روی صفحه‌نمایش ضربه زده و یک تیله را برای شکستن موانع شیشه‌ای پرتاب کنید. اگر به چیزی جز موانع ضربه بزنید تیله خود را از دست داده و پس از تمام دشن تمامی تیله‌ها بازی به پایان می‌رسد.

لینک دانلود

Alto’s Adventure

Alto’s Adventure

اگر شما هنوز Alto’s Adventure را امتحان نکرده‌اید، حتما همین حالا به سراغ آن بروید!

Alto’s Adventure یک بازی بی‌پایان با کنترل‌های ساده است. شما در نقش آلتو هستید که باید با اسنوبورد از کناره کوه پایین آمده، از تخته سنگ‌ها و موانع فرار کرده و تمام لاماهایش را که فرار کرده‌اند را دوباره جمع‌آوری کند. اگر علاقه‌ای به چالش ندارید هم می‌توانید Zen Mode را امتحان کرده و از اسنوبرد کردن روی کوه لذت ببرید.

لینک دانلود

Modern Combat 5

Modern Combat 5

Modern Combat 5 یکی از بهترین تجربیات بازی شوتر در Android را ارائه می‌دهد. در شروع بازی به یک کمپین تک نفره می‌پیوندید و هنگامی که به تعداد زیاد کلاس‌ها، سلاح‌ها و دیگر ویژگی‌های بازی مسلط شدید، وارد حالت‌های متنوع چند‌نفره می‌شوید. این بازی برای کسانی که به‌دنبال یک بازی جدی هستند، هم از کنترلرهای سخت افزاری، برای تجربه یک شوتر اول شخص واقعی، پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود

Clash Royale

اگر از گیم پلی Clash of Clans خسته شده، اما همچنان عاشق شخصیت‌ها و جهانی هستید که شرکت Supercell ایجاد کرده، حتما باید Clash Royale را امتحان کنید. سربازان جدیدی باز کرده و آن‌ها را ارتقا دهید، کارت‌های خود را برای نبرد آماده کرده و حریفان واقعی را در جنگ‌های آنلاین شکست دهید.

Clash Royale

لینک دانلود

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

در بازی Sky Force Reloaded نه ماموریت پر از انفجار، با دشمنان زیادی که باید از دستشان فرار کرده و آن‌ها را از بین ببرید وجود دارد. همچنین در کنار نابود کردن دشمنان باید ستاره‌های درون بازی را‌ جمع‌آوری کرده و کشتی‌های خود را ارتقا دهید.

لینک دانلود

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *