مسافرت‌های جاده‌ای مخصوصا با خانواده از لذت بخش‌ترین سفرهاست. اما وقتی مسیر ماشین‌سواری طولانی شود همه چیز خسته‌کننده خواهد شد. خوشبختانه بازی‌های جذاب و ساده‌ی فراوانی برای هر دو سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS وجود دارند که می‌توانند در طول مسیر شما را سرگرم کنند. شما در این بازی‌ها می‌توانید به صورت آنلاین با چند نفر و یا با استفاده از بلوتوث و وای‌فای با افراد داخل ماشین به بازی بپردازید. با ما همراه باشید تا نگاهی به چند بازی برجسته در این حوزه بپردازیم.

Family’s Game Travel Pack Lite

Family’s Game Travel Pack Lite

اگر دلتان می‌خواهد از طریق استفاده از شبکه با افراد حاضر در ماشین به بازی بپردازید، Family’s Game Travel Pack Lite را نصب کنید. این بازی در واقع مجموعه‌ای از ۵۰ بازی سنتی مانند سودوکو، شطرنج و غیره است که در طول یک مسافرت جاده‌ای ولو طولانی، شما را سرگرم کند. برای بازی با دیگران تنها کافیست همگی نرم‌افزار را نصب داشته باشند. بلوتوث و یا وای‌فای‌تان را روشن کنید و با یکدیگر به بازی بپردازید. بعد از چند دست بازی متحیر خواهید شد که چگونه از گذر زمان غافل شدید. اگر کسی تمایل به بازی نداشت و تنها بودید، اتصال شبکه را خاموش کنید و با استفاده از گزینه آفلاین به بازی با هوش مصنوعی مشغول شوید.

لینک دانلود : اندروید | iOS

Fun Run 3: Arena

Fun Run 3: Arena

با استفاده از یک شبکه داخلی درون ماشین، می‌توانید از بازی Fun Run 3 نهایت لذت را ببرید. این یک بازی چند نفره آنلاین یا چند نفره درون شبکه است که به شما این امکان را می‌دهد تا بازیکنان سراسر دنیا به رقابت و بازی بپردازید. کنترل بازی بسیار ساده و تنها به واسطه چند دکمه محدود انجام می‌گیرد. به این ترتیب با ضربه زدن به بالا پرش و پایین به صورت سینه‌خیز به جلو حرکت خواهد کرد. این بازی عموما بین کودکان محبوبیت بالایی داشته و در یک سفر طولانی جاده‌ای به کمکشان می‌رسد. برای پیدا کردن یار و شروع بازی نگران نباشید، همیشه افراد آنلاینی هستند که برای بازی با شما داوطلب شوند.

لینک دانلود : اندروید | iOS

Racers Vs Cops

Racers Vs Cops

اگر از طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی هستید پس از Racers vs Cops نیز خوشتان خواهد آمد. شما در این بازی باید به تعقیب دوست خود در یک مسیر دیوانه‌وار بپردازید. هدف ماشین فراری در این بازی این است که زودتر به خط پایان برسد و ماشین پلیس و یا همان تعقیب‌کننده هم در صدد آنست که جلوی فرار را بگیرد. اگر کسی برای بازی با شما پیش قدم نشد، می‌توانید در حالت تک نفره به بازی بپردازید. کنترل این بازی با دو دکمه گاز و ترمز در گوشه صفحه بسیار راحت است. از امتیاز‌های بالای بازی می‌توان به جلوه‌های صوتی جذاب و حسگرهای دقیق فرمان اشاره کرد.

لینک دانلود : اندروید | iOS

Battleships: Fleet Battle

Battleships: Fleet Battle

اگر قبلا بازی کلاسیک Battleship را انجام داده‌اید، می‌توانید تصور کنید که این نسخه دیجیتال چقدر می‌تواند عالی باشد. شما می‌توانید به حالت تک نفره در برابر هوش مصنوعی، چند نفره آنلاین یا چند نفره درون شبکه‌ای به بازی مشغول شوید. موقعیت تجهیزات جنگی‌تان را عاقلانه بچینید زیرا هدف در این جنگ نابودی تجهیزات طرف مقابل است. اگر فکر می‌کنید قوانین بازی بسیار ساده هستند، حتما بین اعضای خانواده بازی کنید و جاده را به دست فراموشی بسپارید.

لینک دانلود : اندروید | iOS

Tank 1990 HD

Tank 1990 HD

اگر عاشق بازی‌های قدیمی سگا هستید، پس باید Tank 1990 را امتحان کنید. این بازی دقیقا همان چیزی‌ست که باید باشد! یک نسخه چند نفره از بازی محبوب Tank 1990 که می‌توانید به وسیله بلوتوث و یا وای‌فای بین خانواده و یا دوستان به اشتراک بگذارید. اگر از قبل این بازی را انجام نداده‌اید باید بدانید قوانین آن بسیار ساده هستند. شما باید بین مسیرهای آجری حرکت کنید و قبل از این که مورد اصابت گلوله دشمن قرار بگیرید حریف را از پای در بیاورید. این بازی استراتژیکی را به دقت انجام دهید چون تانک‌ها می‌توانند از سوراخ دیوار هم مورد اصابت گلوله قرار گیرند. بنابراین در عین حال این که سرگرم‌کننده است می‌تواند در بازی با دوستان کمی عصبی‌کننده هم باشد.

لینک دانلود : اندروید | iOS (نسخه متفاوت اما نزدیک به این بازی)

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *