چکیده : وردپرس با امکانات متنوع امکان طراحی انواع سایت از جمله سایت های فروشگاهی را فراهم کرده است در این مقاله به معرفی نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس می پردازیم.

وردپرس یکی از معروف ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) در جهان است که به دلیل انعطاف‌پذیری، سهولت استفاده و قابلیت توسعه‌پذیری بالا، برای ساخت انواع سایت‌ از جمله سایت‌های فروشگاهی استفاده می شود. در حال حاضر 43% از سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند و این آمار در حال افزایش است.

برخی کاربران این سوال را می پرسند که آیا وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی مناسب است یا خیر؟ آیا وردپرس محدودیتی در ثبت تعداد محصولات دارد یا خیر؟ در پاسخ این سوال باید گفت که وردپرس با داشتن ووکامرس مناسب طراحی سایت های فروشگاهی با هر تعداد محصول است و محدودیتی برای اضافه کردن محصولات و امکانات جدید ندارد. همچنین یکی از ویژگی های وردپرس امکان انتقال به سایر پلتفرم هاست و اگر به هر دلیل بخواهید سایت فروشگاهی را  به پلتفرم دیگر منتقل کنید وردپرس کاملا انعطاف پذیر است.

نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس

در راه اندازی سایت با وردپرس محدودیتی ندارد و هر نوع فروشگاهی می توانید با وردپرس طراحی کنید. در ادامه چند نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس را معرفی می کنیم:

فروشگاه لی لی کفش

اگر علاقه مند به کفش های کتونی هستید احتمالا سری به سایت لی لی کفش زده اید در این سایت می توانید انواع کفش دخترانه، پسرانه، بوت و وجود دارد در این سایت میتوانید محصول مورد نظر را سرچ کنید، بر اساس قیمت فیلتر کنید و محصول را خریداری کنید.

سایت کیم کالا

قالب های فروشگاهی مختلفی برای طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی وجود دارد. سایت کیم کالا یک نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس طراحی شده با قالب های فروشگاهی مخصوص راه اندازی سایت لوازم آرایشی است. در این سایت انواع لوازم آرایشی به فروش می رسد و به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید.همچنین در وبلاگ این سایت نکاتی برای خرید محصولات آرایشی قرار داده شده است.

سایت منزل مارکت

سایت منزل مارکت یک نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس است این سایت در حوزه فروش لوازم خانگی کار می کند، دارای تعداد زیادی  محصول در دسته های مختلف مانند پخت و پز، لوازم نظافت، غذا ساز، لوازم برقی و… است. در صفحه نمایش محصول می توانید جزئیات مختلف محصولات به همراه گالری تصویر برای هر قالب را مشاهده کنید.

سایت رای گروپ

نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس  که الان معرفی کردیم برای سایت هایی با فروش محصولات فیزیکی است اما می توانید محصولات دانلودی مانند کتاب، نرم افزار، دوره ویدئویی را در سایتتان بفروشید. در سایت های دانلودی کاربران محصولات می توانند مشاهده و دانلود کنند. سایت رای گروپ هم با دارای محصولات دانلودی مانند فروش دوره و پکیج آموزشی و مشاوره است.

اگر بخواهید در سایتتان فرم های مانند فرم ثبت نام و مشاوره مانند این سایت داشته باشید کافیست افزونه گرویتی فرم را نصب کنید این افزونه دارای فرم های آماده و المان های مختلف برای برای اضافه کردن انواع فرم به سایت است.

سایت راست چین

یک نمونه سایت فروشگاهی طراحی شده با وردپرس، سایت راست چین است. این سایت یکی از بزرگترین سایت های وردپرسی است که بیش از 6000 محصول دارد. در این سایت انواع محصولات وردپرس از قالب تک صفحه ای وردپرس تا انواع قالب فروشگاهی حرفه ای به همراه افزونه های مختلف برای راه اندازی سایت را دارد. همان طور که در تصویر میبینید در این سایت انواع فیلترها، اسلایدر محصولات، وبلاگ، سرچ پیشرفته و انواع امکانات دیگر وجود دارد که می توانید در زمان کوتاهی محصولتان را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی نگین نقش جهان

فروشگاه اینترنتی نقش جهان فروشگاه اینترنتی نقش جهان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معروف در زمینه فروش لباس است که با وردپرس طراحی شده است. این فروشگاه بیش از 10000 مدل لباس در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لباس زنانه، لباس مردانه، لباس بچه‌گانه و غیره ارائه می‌کند.

فروشگاهی شائومی

یک از فروشگاه های موفق در ایران که با وردپرس طراحی شده فروشگاه شیائومی است. در این سایت انواع گوشی موبایل به همراه لوازم جانبی ارائه شده اند این سایت دارای طراحی بسیار زیباست و می توانید محصولات را مشاهده و مقایسه کنید و در نهایت خریداری کنید.

فروشگاه بانه باز

اگر به دنبال یک بازار بزرگ پر از محصولات لوازم الکترونیکی هستید سایت بانه بازار دارای انواع محصولات لوازم الکترونیک و دیجیتال است .در این سایت میتوانید امکانات محصولات مختلف مشاهده کنید، محصولات را با هم مقایسه کنید و در وبلاگ سایت اطلاعات تکمیلی را به دست آورید .سایت بانه باز یک نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس است که توانسته فروش موفق داشته باشد و کاربران به راحتی از این سایت استفاده می کنند.

سایر سایت های طراحی شده با وردپرس

سایت های که معرفی کردیم تعدادی از نمونه سایت های فروشگاهی با وردپرس هستند که در حال حاضر فعالیت می کنند و در حوزه های که هستند بسیار موفق هستند. علاوه بر سایت های فروشگاهی نمونه های موفق در سایر حوزه ها را می توان  دیجی کالا مگ، دیجیاتو، میهن وردپرس، ایران استخدام، دکتر سلام، چه طور … نام برد که نشان از قدرت بالای وردپرس در طراحی هر نوع سایتی است.

چرا وردپرس بهترین روش طراحی سایت است؟

وردپرس هم طراحی و هم مدیریت سایت را آسان کرده است. اگر یک قالب فروشگاهی نصب کنید دارای امکانات مختلفی  و با طراحی که دارد یک قالب کاملا کاربر پسند است همان طور که در نمونه سایت های فروشگاهی مشاهده کردید سایت هایی که با وردپرس طراحی شده بودند دارای ظاهری شیک و حرفه ای هستند.  همچنین اگر نیاز به امکانات بیشتر داشته باشید می توانید با افزونه های فروشگاهی این امکانات را به سایت اضافه کنید به عنوان مثال با افزونه تغییر گروهی محصولات می توانید تعداد زیادی محصول را به بصورت همزمان ویرایش کنید و در زمانتان صرفه جویی کنید علاوه بر افزونه های فروشگاهی سایر افزونه های وردپرس مانند امنیت، سئو، افزایش سرعت، فرم ساز، چت و… را به سایتتان اضافه کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *