شبکه‌های اجتماعی مختلف، راه‌هایی را به وجود می‌آورند تا تولید کنندگان محتوا، امکان درآمدزایی داشته و به این ترتیب، محتوای بهتر و حرفه‌ای‌تری را روی همان شبکه‌ها به اشتراک بگذارند. تیک تاک، یوتیوب یا توییچ، هر کدام به شیوه‌ی خود، چنین موقعیتی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

با تغییرات مدیریتی در توییتر و آمدن ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی دگرگون شد و یکی از ویژگی‌های جدیدی که به آن اضافه شده، اشتراک است. به این صورت که شما می‌توانید، با پرداخت مبلغی، به عضویت یک صفحه خاص در آمده و به این ترتیب هم از آن تولید کننده حمایت کنید و هم از پست‌هایی که مختص مشترکان تولید می‌شوند، استفاده نمایید. همراه ما در پرشین تولز باشید تا بیشتر در این باره توضیح دهیم.

سازمان های تایید شده در توییتر چیست؟

اشتراک سازمان‌های تأیید شده راهی برای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن‌ها است تا خود را در توییتر متمایز کنند. کسب و کارها، مؤسسات دولتی و غیرانتفاعی را قادر می سازد تا هر گونه حساب مرتبط با آنها را مدیریت و تأیید کنند. با عضویت در سازمان های تایید شده، سازمان ها می توانند:

  • چگونه از توییتر برای کسب و کارمان استفاده کنیم؟
  • تأیید را دریافت کنید. بسته به نوع سازمان، مشترکین سازمان‌های تأیید شده می‌توانند یک علامت طلایی یا خاکستری و یک نماد مربع یا دایره‌ای دریافت کنند. این علامت‌ها و آواتارها نشان می‌دهند که حساب متعلق به یک سازمان تأیید شده است و آن‌ها را از سایر کاربران، از جمله مشترکین آبی توییتر متمایز می‌کند.
  • افراد یا نهادهای مرتبط با آنها را وابسته کنید. سازمان های تایید شده همچنین می توانند تعداد نامحدودی از شرکت های وابسته را اضافه کنند. شرکت‌های وابسته تأییدیه دریافت می‌کنند و نشان وابسته (نسخه کوچک‌شده تصویر نمایه سازمان مادر) در کنار علامت تأیید آنها نمایش داده می‌شود. کاربران می توانند با ضربه زدن روی نشان وابسته متوجه شوند که یک حساب به کدام سازمان وابسته است.
  • به ابزار جدیدی برای مدیریت تأیید دسترسی داشته باشید. سازمان‌های تایید شده می‌توانند به دلخواه در پورتال سازمان‌های تایید شده، وابسته‌ها را اضافه یا حذف کنند. وابستگانی که با موفقیت اضافه شده اند بلافاصله تأیید می شوند.
  • دسترسی به پشتیبانی Premium اشتراک در سازمان‌های تأیید شده، شما را واجد شرایط دسترسی به پشتیبانی Premium می‌کند. می‌توانید برای حل سریع هر مشکلی در پورتال سازمان‌های تأیید شده یا به‌طور کلی پلتفرم با پشتیبانی Premium تماس بگیرید.

سازمان‌های تأیید شده علاوه بر همه ویژگی‌های موجود در آبی توییتر، مانند ویرایش توییت، پوشه‌های نشانک، توییت‌های طولانی‌تر و غیره، از مزایای فوق بهره می‌برند.

هزینه سازمان های تایید شده چقدر است؟

هزینه سازمان‌های تایید شده 1000 دلار در ماه (بدون مالیات) در ایالات متحده و 50 دلار در ماه اضافی (بدون احتساب مالیات) برای هر شرکت وابسته اضافی. به گفته توییتر، قیمت ها ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد و ممکن است تغییر کنند.

شما هر وقت که خواستید می توانید اشتراک خود را لغو کنید. با این حال، مدت زمان باقیمانده قبل از چرخه صورتحساب بعدی به شما بازپرداخت نخواهد شد.

اگر سازمان شما دارای معیارهای واجد شرایط بودن برای تأیید است، می‌توانید با دنبال کردن این مراحل، علامت طلایی را درخواست کنید:

  • به صفحه برنامه سازمان های تأیید شده بروید و برای اشتراک ثبت نام کنید.
  • اطلاعات لازم از جمله نام سازمان، آدرس ایمیل، وب سایت و نوع سازمان را ارائه دهید.
  • منتظر بمانید تا توییتر برنامه را بررسی کند و درخواست را تأیید یا رد کند.

در صورت موفقیت آمیز بودن برنامه، توییتر از شما دعوت می کند تا حساب کاربری خود را فعال کنید.

آیا سازمان های تایید شده برای سازمان شما ارزش دارند؟

اینکه آیا سازمان های تأیید شده برای شما ارزش آن را دارد یا خیر، به نیازها و اهداف خاص شما بستگی دارد. اگر سازمان شما به دنبال ایجاد اعتماد و اعتبار با پیروان خود است، علامت طلایی یا خاکستری می تواند بهبود قابل توجهی برای حضور آنلاین ایجاد کند. وابستگی به حساب های مرتبط می تواند به جذب فالوورها از کل شبکه شما در توییتر کمک کند.

با این حال، هزینه اشتراک و تلاش لازم برای حفظ تأیید و وابستگی ممکن است برای هر سازمانی ارزشش را نداشته باشد. بسیار مهم است که جوانب مثبت و منفی را بسنجید و ارزیابی کنید که آیا مزایا سرمایه گذاری را برای سازمان شما توجیه می کند یا خیر.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *