اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که عاشق سلفی گرفتنید، احتمالا از برنامه‌های مختلف برای گذاشتن فیلترهای صورت با خبرید. این روزها تعداد این برنامه‌ها بسیار زیاد شده‌اند و انتخاب از بینشان سخت است. اگر اسنپ چت یا اینستاگرام را به عنوان برنامه‌های شبکه‌ اجتماعی لحاظ نکنیم، در حال حاضر این برنامه‌ها محبوب‌ترین و بهترین برنامه‌های فیلترگذاری روی صورت در گوشی‌های همراه هستند.

  1. B612

B612
B612

B612 را در حال حاضر باید بهترین برنامه برای فیلترگذاری روی صورت به شمار آورد. شما می‌توانید در این برنامه هم عکس‌های سلفی بگیرید و هم برای ویدیوها فیلترهای صورت لحاظ کنید. بیش از 1500 استیکر و دیگر المان‌های مختلف برای صورت در این برنامه گنجانده شده که بازه‌ی گسترده‌ای از سلایق مختلف را پوشش می‌دهد. همچنین افکت‌هایی هم هستند که بر روی کل عکس اعمال می‌شوند که از آن‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. B612 از نظر کیفیت و همچنین تنوع مسلما در حال حاضر بهترین است.

  1. BeautyPlus

BeautyPlus
BeautyPlus

BeautyPlus یکی دیگر از جمع بهترین‌ها در بین برنامه‌های فیلترگذاری روی صورت است. برنامه‌ای که عکس‌های معمولی شما را جذاب و متفاوت می‌کند. این برنامه بیش از 300 میلیون بار در دنیا دانلود شده و امتیازات عالی بین کاربران دریافت کرده است. شما می‌توانید در آن هم ویدیو بگیرید و هم عکس‌های سلفی را با استیکرهای مختلف تزیین کنید. همچنین فیلترهای زیبایی، تغییر پوست، تغییر رنگ چشم و .. نیز در این برنامه وجود دارد. در مجموع همانطور که از اسم برنامه پیداست، در BeautyPlus ابزارهایی برای ریتاچ صورت در نظر گرفته شده که خیلی کاربردی هم هستند.

  1. Banuba

Banuba
Banuba

این برنامه جزو آن دسته اپلیکیشن‌هایی در آیفون و اندروید است که با مجموعه‌ای بسیار متنوع از انواع فیلترهای صورت، محبوبیتی بالا برای خود دست و پا کرده. در Banuba نیز شما هم می‌توانید عکس بگیرید و هم ویدیوهای سلفی ضبط کنید و به صورت آنی فیلترها را اعمال کنید. از نکات بسیار خوب در مورد این برنامه به روزرسانی‌های مدام و اضافه شدن فیلترهای جدید به گالری آن است.

  1. MSQRD

MSQRD
MSQRD

MSQRD از بسیاری جهات شبیه به BeautyPlus بوده و در کار وجود استیکرهای ساده و انیمیت شده که می‌توانید در عکس‌ها و فیلم‌ها از آن استفاده کنید، فیلترهای زیبایی و جلوه‌های مختلف نیز دارد که استفاده از آن‌ها، عکس شما را متفاوت و زیبا می‌کند. البته یکی از ایرادهایی که به MSQRD می‌گیرند این است که در نسخه‌ی سیستم عامل iOS افکت‌های بیشتری دارد، اما با این‌ حال میلیون‌ها بار در گوگل پلی استور دانلود شده و امتیازات بسیار خوبی نیز از طرف کاربران دریافت کرده است.

  1. Sweet Camera

Sweet Camera
Sweet Camera

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار موفق که توانسته با استیکرهای جالب و خنده‌دار در کنار فیلترهای زیبایی و ابزارهای ریتاچ، محبوبیت بالایی برای خود دست و پا کند. ساخت ویدیوهای جذاب همراه با گذاشتن موسیقی و استفاده از استیکرهای زنده و همچنین ابزارهای متنوع برای ویرایش عکس، از Sweet Camera یک برنامه کامل ساخته که کار کردن با آن بسیار لذت بخش است.  Sweet Camera استیکرهای انیمیت‌ شده‌ی جالبی در اختیارتان می‌گذارد.

  1. lemo cam

lemo cam
lemo cam

lemo cam امکانات بسیار خوب و جالبی دارد که برای گرفتن عکس‌های سلفی کمکتان می‌کند. از ریتاچ صورت گرفته تا انواع فیلترهایی که می‌توانند به بهبود کیفیت سلفی شما کمک کنند. در کنار این‌ها، lemo cam مملو از استیکرهای مختلفی است که می‌توانید روی عکس استفاده کنید و هر هفته نیز با به روزرسانی جدید، گالری پربار این برنامه، شاهند استیکرها و فیلترهای جدید نیز می‌شود.

  1. Sweet Snap

Sweet Snap
Sweet Snap

Sweet Snap برنامه‌ی خیلی قدیمی نیست، اما با امکانات زیادی که به سرعت در اپلیکیشن خود جا داده، به یکی از محبوب‌ترین‌ها در سال 2020 تبدیل شده است. شما می‌توانید به راحتی در این برنامه عکس‌های سلفی جذاب بگیرید و استیکرهای مختلف به آن اضافه کنید، ویدیویهایی همراه موسیقی بگیرید و فیلترها مختلف و استیکرهای متفاوت به آن اضافه کنید، meme عکسی یا ویدیویی درست کنید، از فیلترهای مختلف روی عکس‌ها و ویدیوها استفاده کنید یا حتی افکت پارتیکل را روی ویدیوهایتان پیدا کنید. از همه مهم‌تر این که می‌توانید به راحتی گیف درست کنید و آن را ذخیره کرده یا در انواع شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم به اشتراک بگذارید.

Join the Conversation

3 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *