طبق روال هر ساله پایگاه اینترنتی تایم ده گجت برتر از نگاه کارشناسان خود را منتشر کرد. بر خلاف انتظار شیفتگان اپل، آیفون۱۰ در صدر نیست و وجود بازسازی کنسول بازی قدیمی در بین این گجت‌ها از عجیب‌ترین انتخاب‌ها به نظر می‌رسد. در نهایت نگاهی بندازیم به انتخاب‌های تایم:

۱۰- Sony Alpha A7R III

Sony Alpha A7R III

در توصیف Alpha A7R III باید گفت؛ این دوربین یکی از بهترین دوربین‌های بدون آینه‌ای است که ساخته شده. با قیمتی کم‌تر از از مدل A9 می‌تواند تراکم پیکسلی دوبرابر آن محصول را دهد و فوکوس خودکارش نیز دوبرابر سریع‌تر است.

۹- Apple Watch 3

Apple Watch 3

نسل سوم ساعت‌ هوشمند اپل که از تکنولوژی LTE و مثل پدرانش امکان تماس و ارسال پیغام را برایتان فراهم کرده و از پردازنده‌ی سریع‌تری نیز نسبت به نسل قبل بهره می‌برد. هنوز زمان آن نرسیده که این ساعت‌ها را جایگزینی برای گوشی هوشمند بنامیم، اما در مواقع خاص همچون رفتن به ورزش می‌توانید جدا از امکاناتی که این دستگاه در اختیارتان قرار می‌دهد، تلفنتان را نیز در خانه رها کنید.

۸- Xbox One X

Xbox One X

کنسول میان نسل ایکس باکس One که ار نظر سخت‌افزار پیش‌رفت چشم‌گیری داشته و مهم‌ترین خصیصه‌اش امکان بازی کردن با کیفیت تصویر ۴K است.

۷- نسل دوم Amazon Echo

نسل دوم Amazon Echo

این سیری نبود که نشان داد دستیارهای صوتی می‌توانند مفید باشند، بلکه آمازون اکو در سال ۲۰۱۴ توانسته بود کاربرد آن ها را به مردم نشان دهد. حالا با نسل دوم آمازون اکو با قیمت تنها ۹۹٫۹ دلاری خود کارایی بسیار بالا و هوشمندانه‌ای در خانه خواهند داشت.

۶-  SNES Classic

SNES Classic

تنها نینتندو می‌تواند دستگاهی از سال ۱۹۹۰ را به گونه احیا کند که با همان بازی‌های قدیمی بتواند در سال ۲۰۱۷ در جمع برترین گجت‌های سال قرار بگیرد. کنسول SNES Classic Edition در اندازه‌های بسیار کوچک و به همراه چند ده بازی خاطره‌انگیز دوران خودش به صورت محدود روانه بازار شد و در ساعتی ابتدایی ورود به بازار به فروش رسید.

۵- Samsung Galaxy S8

Samsung Galaxy S8

سامسونگ گوشی منحصر به فردی امسال روانه بازار کرد تا آبروی رفته‌ی سال پیش را جمع کند. سامسونگ گلکسی S8 گوشی بسیار خوبی است و انتظار وجودش در لیست کاملا طبیعی بود.

۴- DJI Spark

DJI Spark

بعد از تعریف و تمجید‌های فراوانی که از این درون کوچک به عمل آمد، نویسنده تایم هم آن را به لیست راه داد و جایگاه چهارم را برایش در نظر گرفت. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های DJI Spark هدایت بسیار عالی آن است که با استفاده از بعضی بخش‌های خودکار به راحتی و با کیفیت بسیار بهتری نسبت به دستگاه‌های دیگر صورت می‌گیرد.

۳- Microsoft Surface Laptop

Microsoft Surface Laptop

اولین لپ‌تاپ واقعی مایکروسافت (نه آن دستگاه‌های تبلت نوت‌بوکی‌ها) یک دستگاه فوق‌العاده‌است.به تازگی شرکت مایکروسافت لپ‌تاپ‌های سرفس‌بوک ۲ خود را در دو اندازه‌ی ۱۳ و ۱۵ اینچی معرفی کرد . طراحی زیبا، وزنی کم و قدرتی بسیار عالی که با این حال باتری‌اش عمری طولانی خواهد داشت. برای کسانی که همیشه به دنبال جایگزین ویندوزی بسیار خوبی برای مک‌بوک‌ها بودند، مایکروسافت خود آستین بالا زد و محصولی ایده‌آل روانه‌ی بازار کرد.

۲- Apple iPhone X

Apple iPhone X

از این محصول حرف زیاد زده شد اما مهم‌ترین خصیصه‌ای که آیفونX را با دیگر گوشی‌ها حتی برادر کوچک‌ترش که تنها چند ماه پیش‌ عرضه شده بود متمایز می‌کند، تکنولوژی تشخیص چهره آن است. ابزاری که بحث و گفتگو بر آن زیاد است. اما از ایرادات پیش آمده هنگام عرضه اگر بگذریم، آیفون۱۰ گوشی کم‌نظیری‌ست که از همه نظر اکثر سلایق بازار را پوشش می‌دهد.

۱- Nintendo Switch

Nintendo Switch

بعد از اشتباهاتی که نینتندو بر سر WiiU مرتکب شد، کم‌تر کسی فکرش را می‌کرد که این شرکت دوباره به سراغ یک کنسول بازی دوگانه دیگر برود. اما این بار با درس گرفتن از اشتباهات گذشته، محصول روانه بازار شد که توانست به یکی از موفق‌ترین کنسول‌های خانگی در زمان عرضه بدل شود و هنوز هم در بسیاری از فروشگاه‌های دنیا به محض رسیدن چندین دستگاه، سریعا همه‌ی آن‌ها به فروش می‌رسد.

Join the Conversation

5 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *