«کاترپیلار» نامی است که در صنعت تلفن‌های هوشمند کمتر شناخته شده، اما اسمارت فون‌هایی که تحت این برند ساخته می‌شوند همگی بر استحکام و دوام بالا تمرکز دارند. امروز نیز کمپانی یاد شده از دستگاهی جدید با عنوان «CAT S41» پرده برداشته و از این طریق توجه‌ها را به خود جلب کرده.

به گزارش SlashGear: این دیوایس تازه وارد که به نوعی جایگزین CAT S40 محسوب می‌شود، یک تمایز کلی با تمامی دستگاه‌هایی دارد که تا به امروز توسط کاترپیلار تولید شده‌اند و آنهم مجهز بودنش به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. اما در رابطه با سایر مشخصه‌های فنی می‌توان گفت CAT S41 یک دستگاه میان رده به حساب می‌آید که برای تهیه‌ی آن باید هزینه‌ای ۴۴۹ دلاری را بپردازید.

گفتنی است اسمارت‌فون مورد بحث ضمن اجرای اندروید نوقا از استاندارد IP68 نیز بهره‌ می‌برد، که به معنی ضد آب و ضد گرد و غبار بودنش است. در کنار این موارد CAT S41 آزمون نظامی ۸۱۰-G را نیز پشت سر گذاشته و در تست سقوط از ارتفاع ۱.۷ متری سربلند بیرون آمده.

کاترپیلار موبایل تازه‌اش را به یک نمایشگر ۵ اینچی تمام اچ‌دی مجهز کرده است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده و ضمناً کاربران هنگامی که دستکش به دست دارند هم مشکلی برای کار کردن با این صفحه نمایش نخواهند داشت.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی CAT S41 امکان ۳۸ ساعت مکالمه بی‌وقفه را بر بستر شبکه‌های نسل سوم فراهم می‌آورد و البته کاربران با کمک کابل مخصوصی که در اختیارشان قرار گرفته قادر هستند از این باتری یا در اصل از دستگاه موبایل‌شان به عنوان یک پاور بانک برای شارژ کردن سایر دیوایس‌ها بهره بگیرند.

از دیگر مشخصه‌های فنی دستگاهی که در بالا از آن سخن گفتیم نیز می‌توان به چیپست Helio P20 مدیاتک، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی (که هر دو در زیر آب قابل استفاده هستند) اشاره کرد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *