اگر یکی از کاربران سرویس استریم موزیک اپل هستید، به احتمال خیلی زیاد از اپلیکیشن مخصوص این سرویس بر روی مک، آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید. اما نباید فراموش کنید که کاربران ویندوز نیز به راحتی می‌توانند از این سرویس استفاده کرده و به همان اندازه از آن لذت ببرند. اگر قبلا این کار را نکرده‌اید ما امروز آموزش آن را به شما ارائه می‌کنیم.

روش اول: استفاده از نسخه وب اپل موزیک

خوشبختانه اپل یک نسخه وب بسیار خوب از پخش کننده موزیک خود ارائه کرده که ظاهر و رابط کاربری آن بسیار شبیه به iTunes است و شما بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی و نصب برنامه یا پلاگینی، می‌توانید از آن استفاده کنید. خوشبختانه نسخه وب اپل موزیک بر روی تمامی مرورگرها کار می‌کند و شما می‌توانید به راحتی از طریق آدرس music.apple.com از آن استفاده کنید.

بعد از این که صفحه برایتان لود شد،گزینه‌ی Sign In را زده و اطلاعات مربوط به اکانت اپل خود را وارد کنید.

زمانی که قصد ورود به اکانت خود را دارید، ممکن است نیاز باشد تا کد تایید را از روی یکی از دستگاه‌های اپل خود وارد کنید، پس موبایل یا تبلت خود را هنگام ورود همراه داشته باشید. وقتی وارد اکانت خود شدید، می‌بینید که تقریبا تمامی امکانات مربوط به اپل موزیک مثل جستجو، مرور و پخش موسیقی را در اختیار خواهید داشت.

برای کاربران ویندوزی پیشنهاد می‌کنیم که این صفحه را بوکمارک کنند تا به راحتی بتوانند، هر بار با یک کلیک اپل موزیک را روی مرورگر خود اجرا کنند. همچنین همانطور که می‌دانید، با توجه به این متد، شما می‌توانید روی لینوکس نیز از اپل موزیک استفاده کنید یا حتی روی مک نیز بدون نیاز به نصب برنامه، به موسیقی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

روش دوم: نصب آیتونز

روش دیگر برای انجام این کار استفاده از iTunes است. به این ترتیب شما می‌توانید با نصب آیتونز از ابزار پخش موسیقی که در این برنامه گنجانده شده، روی ویندوز 10 استفاهد کنید. برای نصب برنامه مورد نظر به این آدرس بروید و آن را اپ استور مایکروسافت دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب برنامه که خیلی راحت است و همه‌ی موارد را می‌توانید به صورت پیش فرض در نظر بگیرید، روی گزینه‌ی Account زده و سپس Sign In را انتخاب کنید.

وقتی وارد اکانت خود شدید، به مجموعه موسیقی خود در iCloud و همچنین اپل موزیک دسترسی خواهید داشت. برای این کار ابتدا باید از منوی کرکره‌ای سمت چپ موسیقی را انتخاب کرده و سپس روی Browse کلیک کنید.

سپس شما می‌توانید لیستی از موسیقی‌های خود ببینید یا بر اساس خواننده یا ژانر، موزیک‌ها را مرور کنید.

البته به یاد داشته باشید که نسخه وب، از بسیاری جهات برای گوش کردن به اپل موزیک راحت‌تر بوده و شما خیلی بهتر می‌توانید آن‌چه می‌خواهید را پیدا کنید. با توجه به عملکرد مناسب نسخه وب، پیشنهاد ما به شما استفاده از آن است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *