انجمن‌های گفتگو و اهمیت آنها را می‌تواند از دیدگاه‌های مختلفی مورد بررسی قرار داد که شاید مهم‌ترین آنها تعداد زیاد مخاطبان و بازدید بالای از چنین شبکه‌هایی است. با وجود گستردگی و توسعه شبکه‌های اجتماعی شاید نقش انجمن‌های گفتگو کمرنگ‌تر شده باشند اما همواره کاربران بسیار زیادی در فضای وب وجود دارند که زمانی از روز را صرف انجمن‌های تخصصی و غیرتخصصی می‌کنند.

البته باید بدانید تفاوت زیادی میان انجمن‌های گفتگو و شبکه‌های اجتماعی موبایل وجود دارد که مهم‌ترین تفاوت آنها ماندگاری تاپیک‌های انجمن‌ها و قابلیت جستجو در میان آنها است؛ اما شبکه‌های اجتماعی تنها برای مدت زمان کوتاهی ماندگاری خواهند داشت و پس از آن جستجو در میان پیام‌ها و آموزش‌های ارسال شده کمی مشکل است.

در مقاله‌های قبلی bbpress برترین افزونه انجمن‌ساز وردپرس را خدمت شما کاربران  معرفی کردیم و آموزش دادیم. در یکی از مقاله‌های گذشته نیز برخی از افزونه‌های مکمل‌ حرفه‌ای برای افزایش امکانات bbpress را خدمت شما کاربران وردپرسی معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانید مدیریت انجمن وردپرسی خود را آسان‌تر کنید. همچنین می‌توانید امکاناتی را به انجمن برای دسترسی کاربران به آنها اضافه کنید.

در این مقاله نیز قصد داریم تعدادی دیگر از افزونه‌ها و ابزارهای کاربردی bbpress را خدمت شما معرفی کنیم که با استفاده از آن قادر به مدیریت بهتر انجمن‌ساز bbpress خواهید بود.

افزونه وردپرس GD bbPress Attachments

افزونه GD bbPress Attachments یک افزونه وردپرس حرفه‌ای برای سیستم انجمن‌ساز bbpress است که بر پایه وردپرس طراحی شده و توسعه یافته است. این افزونه به شما قابلیت آپلود مدیا و فایل در بی‌بی‌پرس را می‌دهد که این امکان به صورت پیشفرض در آن وجود ندارد. با اضافه کردن چنین قابلیتی به سایت وردپرسی خود می‌توانید آن محبوبیت انجمن خود را افزایش دهید و از دغدغه کاربران برای آپلود فایل در سایر رسانه‌ها بکاهید. این افزونه توانسته است از میان +۱۰,۰۰۰ نصب خود امتیاز ۴/۱ از ۵ را به خود اختصاص دهد که نشان از محبوبیت افزونه و رضایت کاربران از کارایی آن است.

برخی از ویژگی‌های افزونه GD bbPress Attachments

  • قابلیت ارائه امکان آپلود فایل توسط کاربران در مدیای وردپرس
  • سازگاری کامل با bbpress
  • پشتیبانی از ده‌ها زبان زنده‌ی دنیا
  • قابلیت محدودسازی حداکثر حجم آپلودی برای کاربران
  • قابلیت نمایش آیکن آپلود در تاپیک‌های انجمن

افزونه وردپرس bbPress Live Topic Suggestions

افزونه bbPress Live Topic Suggestions نیز یکی دیگر از افزونه‌های مکمل bbpress در وردپرس است که قابلیت‌های بسیار کاربردی به انجمن شما اضافه می‌کند. گاهی اوقات کاربران در سایت اقدام به ایجاد تاپیک‌های تکراری می‌کنند و کاربران دیگر اقدام به معرفی تاپیک‌های مرتبط می‌کنند! با استفاده از این افزونه می‌توانید به کاربران قابلیت جستجو در میان سایر تاپیک‌های سایت را در هنگام ایجاد تاپیک بدهید تا اگر کاربری پیش از وی آن را مطرح کرده باشد می‌تواند به کاربر کمک کند.

برخی از ویژگی‌های افزونه bbPress Live Topic Suggestions

  • قابلیت جستجوی خودکار میان تاپیک‌های قدیمی
  • پیشنهاد تاپیک‌های مشابه به کاربر
  • جلوگیری از ایجاد تاپیک‌های تکراری

افزونه وردپرس bbPress Private Replies

افزونه bbPress Private Replies یک افزونه حرفه‌ای برای وردپرس است که با استفاده از آن قادر به ایجاد قابلیت ارسال پاسخ به صورت کاملا خصوصی برای ایجادکننده تاپیک خواهید بود. این افزونه توانسته است از میان ۴/۹ از ۵ را به خود اختصاص دهد. با استفاده از گزینه مربوط به افزونه در صورتی که تیک آن را زده باشید می‌توانید تنها به ارسال‌کننده اصلی تاپیک پاسخ خود را نمایش دهید. این مورد نیز در بسیاری از مواقع می‌تواند مفید باشد.

برخی از ویژگی‌های افزونه bbPress Private Replies

  • قابلیت ارسال پاسخ به صورت خصوصی
  • قابلیت نمایش پاسخ به صورت خصوصی تنها به ایجادکننده تاپیک
  • قابلیت خصوصی‌سازی بخشی از پاسخ
  • پشتیبانی از چندین زبان دنیا

افزونه وردپرس bbPress Mark as Read

افزونه bbPress Mark as Read نیز یکی از افزونه‌های مکمل برای انجمن‌ساز bbpress است که قابلیت‌های مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این گزینه بخشی در تاپیک نمایش داده می‌شود که به کاربر نشان می‌دهد تاپیک را خوانده‌اند یا نخوانده‌اید. این بخش می‌تواند در هنگام بازدید کاربر از تاپیک در صورت تکراری بودن متوجه آن خواهد شد. این افزونه توانسته است از میان +۳۰۰ نصب خود امتیاز کامل ۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

برخی از ویژگی‌های افزونه bbPress Mark as Read

  • قابلیت نمایش علامت خوانده‌شده در صورت بازدید کاربر از تاپیک
  • قابلیت شخصی‌سازی برچسب خوانده شده در تاپیک
  • پشتیبانی از چندین زبان دنیا

افزونه وردپرس WP User Avatar

یکی از بخش‌های اساسی وردپرس را بخش عضویت و ورود کاربران به سایت تشکیل می‌دهد و می‌توان کاربران را مهم‌ترین مواردی از سایت دانست که تمامی خدمات فروخته شده که باعث درآمد‌زایی می‌شود یا بازدید از سایت حاصل جذب کاربران است. یکی از مشخصه‌های کاربران در هنگام عضویت در سایت، استفاده از آواتار در وردپرس است که با استفاده از آن کاربران مختلف شناخته می‌شوند و می‌توان آنها را از روی چهره شناسایی کرد. افزونه WP User Avatar یکی از برترین افزونه‌های وردپرس است که به شما قابلیت استفاده از آواتار برای کاربران سایت را ایجاد می‌کند و می‌توانید آواتار دلخواه خود را انتخاب کنید. این افزونه توانسته است از میان +۲۰۰,۰۰۰ نصب خود امتیاز ۴/۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد که نشان از رضایت کاربران و کاربردی بودن این افزونه است.

برخی از ویژگی‌های افزونه WP User Avatar

  • قابلیت استفاده از تصاویر‌ اواتار موجود در بلاگ‌دهی وردپرس
  • قابلیت آپلود تصاویر به صورت مستقیم
  • قابلیت نمایش در انجمن‌ساز bbpress و سازگاری کامل با آن

 

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

3 Comments

  1. به نظرم جزو اون دسته از افزونه هایی هست که الان ی سری سایت ها به خوبی دارن به عنوان پرسش و پاسخ استفاده می کنند .

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *