همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، در ادامه به معرفی ۱۰ اپلیکیشن برای سرگرمی و همچنین ارزیابی و بهبود سلامت روان می‌پردازیم.

Aloe Bud

 

Aloe Bud

در این اپلیکیشن رایگان کافیست فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و اندازه‌گیری و توصیه‌های کاربردی را به گوشی خود بسپارید. همچنین این نرم‌افزار به شما برای تبدیل به انسانی بهتر و ایجاد تغییر در رفتارهای روزمره‌ی خود کمک می‌کند.

Moment

Moment

نرم‌افزار Moment زمان مصرف‌شده توسط موبایل و اپلیکیشن‌های مختلف را اندازه‌گیری می‌کند و بدین‌ترتیب به شما در راه کاهش زمان تلف‌شده‌ی خود یاری می‌رساند.

Grateful: Gratitude Journal

Grateful: Gratitude Journal

این اپلیکیشن را می‌توان یک دفترچه خاطرات خوش‌بین در نظر گرفت که توجه شما را به نکات مثبت روزتان جلب می‌کند. روش کار این برنامه بسیار راحت است و کافیست به صورت روزانه به سوالات آن فکر کرده و جواب دهید.

Calm

 

Calm

اپلیکیشن Calm به صورت پله‌پله راه یک زندگی آرام را به شما نشان می‌دهد و با تمرینات مخصوصی که سطوح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شوند، شما را با مدیتیشن بیش از پیش آشنا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به موسیقی‌های مخصوص خواب اشاره کرد که در کنار داستان‌های شبانه، خوابی آسوده را برای شما رقم می‌زنند.

Yoga Studio

Yoga Studio

مزایای یوگا بر کسی پوشیده نیست و این نرم‌افزار نیز به شما در اجرای حرکات یوگا در خانه‌ی خود کمک می‌کند.

Shine Daily Motivation

 

Shine Daily Motivation

Shine با ارسال مطالب کوتاه و انگیزشی باعث می‌شود که در شلوغی زندگی روزمره‌ی خود، اندکی زمان را به خودتان اختصاص دهید.

Pillow

 

Pillow

برنامه‌ی Pillow با هدف ارزیابی و بهبود برنامه‌ی خواب کاربران تهیه شده‌است و با ارائه‌ی آمار جذاب و ساده، به شما در بهبود خوابتان کمک می‌کند. برای کار با این برنامه کافیست گوشی را در کنار بالش خود قرار دهید تا با بررسی حرکاتتان کیفیت و زمان خواب را اندازه بگیرد و صبح روز بعد آمار آن را در اختیارتان بگذارد. این اپلیکیشن نسخه‌ی مخصوص Apple Watch نیز دارد که کیفیت اندازه‌گیری را بالا برده و آن را تسهیل می‌بخشد.

Today

Today

همانند Pillow، این اپلیکیشن هم برای Apple Watch موجود است و فعالیت‌های روزانه‌ی شما را اندازه می‌گیرد و با ظاهر منحصر به فرد خود، انگیزه‌ای تازه به شما می‌دهد. پس اگر به دنبال شروع فعالیتی تازه هستید، حتما از این نرم‌افزار دیدن کنید.

Stop, Breathe & Think

Stop, Breathe & Think

این اپلیکیشن همانطور که در نام خود به وضوح ذکر می‌کند، شما را برای لحظاتی از شلوغی روزمره رهانیده و مهلتی برای تنفس به شما هدیه می‌کند. روش کار این نرم‌افزار به صورت گفتگو است و با مطالعه‌ی پیشنهادات آن راه آرامش را در پیش می‌گیرید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید قابلیت دریافت توصیه با توجه به حال و احوال خود را فعال کنید.

Headspace

Headspace

تمرکز این نرم‌افزار بر آموزش مدیتیشن است و کاربر می‌تواند به صورت رایگان هر روز به یک آموزش گوش کند. برای بهره بردن از کلاس‌های پیچیده‌تر نظیر مقابله با اضطراب و بی‌خوابی نیز باید از نسخه‌ی پولی اپلیکیشن استفاده کرد. آموزش‌های رایگان روزانه یک روش عالی برای شروع مدیتیشن است و با صرف تنها ۱۰ دقیقه در روز، تاثیر قابل توجهی بر زندگی روزانه‌ی کاربر می‌گذارد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *