اگر چه به صورت سنتی سامسونگ یک شرکت سخت‌افزاری به حساب می‌آید اما با توجه به تولیدات خود در زمینه دستگاه‌های اندرویدی -مخصوصا موبایل- طی سال‌های اخیر، اپلیکیشن‌هایی را نیز ارائه کرده است.

با این که بعضی از برنامه‌های سامسونگ به صورت اختصاصی برای دستگاه‌های گلکسی هستند، اما خیلی‌هایشان را نیز برای تمامی کاربران اندروید عرضه شده‌اند و ما امروز 5 مورد از آن‌ها که برای همه‌ کاربردی خواهند بود را به شما معرفی می‌نیم.

  1. Samsung Internet

Samsung Internet یکی از بهترین مرورگرهای اینترنت برای اندروید بوده که خیلی‌ها از آن خبر ندارند. در مقایسه‌های انجام شده، کاربری Samsung Internet به نسبت گوگل کروم راحت‌تر بوده و امکان شخصی سازی در بخش‌های مختلف آن را دارید.

Samsung Internet

داشتن نوار ابزار با بیش از 30 دکمه مختلف که امکان انتخاب از میان آن‌ها را دارید، نوار آدرس قابل تغییر، داشبور امنیتی برای مسدود سازی سایت‌ها، دیدن تاریخچه مرور، مسدود سازی خودکار پاپ‌ آپ‌ها، تنظیم دانلود خودکار و …، حالت مخفی که بسیار بهتر از حالت Incognito در کروم کار کرده و امکانات بیشتری دارد و یک پخش کننده داخلی ویدیو که انعطاف‌پذیری بالایی داشته، از جمله امکانات این برنامه به شمار می‌روند. این برنامه به صورت پیش فرض بر روی خیلی از گوشی‌های گلکسی نصب است و اگر از گوشی‌های دیگری استفاده می‌کنید از لینک زیر می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

  1. Samsung Smart Switch

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند در حال حاضر، مسئله انتقال اطلاعات است. البته برنامه‌های بسیار زیادی برای این کار ارائه شده که انگشت‌ شمار خوب هستند و باقی یا کند بوده یا این که قابل اتکا نیستند و در بعضی موارد هر دوی این مشکلات را یک‌جا دارند. خیلی پیش آمده که کاربران، اطلاعات با ارزش خود را زمان انتقال آن‌ها از گوشی‌های قدیمی به جدید، از دست می‌دهند.

Samsung Smart Switch

Samsung Smart Switch در حال حاضر یکی از بهترین برنامه‌ها برای انتقال اطلاعات در دستگاه‌های اندرویدی است. این برنامه سریع و قابل اتکاست و همچنین از یک رابط کاربری بسیار عالی و ساده بهره می‌برد و در مسیر انتقال -مثل بعضی دیگر از برنامه‌ها- کیفیت عکس‌ها و ویدیوهای شما آسیب نمی‌بیند. شما می‌توانید از این برنامه برای انتقال اطلاعات از طریق WiFi یا کابل USB استفاده کنید. USB کمی امن‌تر و بسیار سریع‌تر است و کل برنامه نیز کاملا رایگان بوده و امکان انتقال اطلاعاتی همچون لیست تماس‌ها، مخاطبین، پیغام‌ها، اطلاعات تقویم، برنامه‌های دانلود شده، اکانت‌ها و … را به شما می‌دهد. Samsung Smart Switch امکان انتقال بین اندروید، iOS و ویندوز را برای شما فراهم می‌کند.

  1. Samsung Health

Samsung Health برنامه‌ای است که اطلاعات مربوط به ورزش، خواب و کالری‌های دریافتی شما را ثبت می‌کند. الیکیشن پیش فرض ساعت‌های گالکسی که قابلیت‌های گسترده‌ای داشته و به شما برای مدیریت وضعیت سلامت، کمک شایانی می‌کند.

Samsung Health

در این برنامه می‌توانید هدف‌گذاری ورزشی انجام داده، چالش‌هایی را همراه دوستانتان انجام دهید و حتی چالش‌های ورزشی را پشت سر بگذارید. ویدیوهای ورزشی در زمینه فیتنس و خیلی اطلاعات دیگر در این برنامه گنجانده شده که در مسیر بهتر کردن وضعیت سلامتتان به شما کمک خواهد کرد. اپلیکیشن دارای یک رایط کاربری بسیار عالی و ساده است که حتی آن‌ها که خیلی از گوشی‌‌های هوشمند سر در نمی‌آورند نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

  1. Samsung SmartThings

اگر از تجهیزات خانه هوشمند در منزلتان استفاده می‌کنید، داشتن این اپلیکیشن بر روی موبایلتان، مسئله‌ای حیاتی خواهد بود. این برنامه تمامی تجهیزاتی که این امکان را دارند را با هم همگام سازی کرده و به شما امکان نظارت و تغییر عملکردشان را می‌دهد. شما می‌توانید یک سری عملکردهای خودکار برای میزان روشنایی لامپ‌ها، قفل درها  و … اعمال نمایید.

Samsung SmartThings

اگر چه راه‌اندازی و تنظیمات این گونه دستگاه‌ها و همگام سازی آن‌ها با این برنامه خیلی آسان نیست، اما Samsung SmartThings نسبت به برنامه‌های همرده خود، رابط کاربری و راه‌اندازی آسان‌تری داشته و استفاده از آن نیز ساده و کارآمد است.

  1. Samsung PENUP

بعضی از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ با قلم اختصاصی S Pen عرضه می‌شوند تا به وسیله‌ی آن‌ها بتوانید، آثاری جذاب‌تر و با جزییات بیشتر خلق کنید. با این حال حتما نباید S Pen داشته باشید تا از این برنامه‌ی جذاب استفاده کنید. اگر گوشی یا تبلت شما، قابلیت استفاده از هر قلمی را داشته باشد، امکان استفاده از PENUP را خواهید داشت.

Samsung PENUP

این برنامه یک فضای شبکه‌ی اجتماعی نیز دارد که در آن می‌توانید، آثار دیگران را دیده و کارهای خود را نیز به نمایش بگذارید و نظر دیگران را درباره‌اش جویا شوید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *