تیک تاک اگر چه شبیه به اینستاگرام است، اما در بسیاری از موارد با این شبکه‌ی اجتماعی تفاوت دارد و شخصیت و جایگاهی مستقل دارد. ساخت ویدیوهای خلاقانه یکی از مشخصه‌هایی است که بسیاری کاربران تیک تاک سعی در انجام آن را دارند و ما پیشنهاد می‌کنیم تنها به امکانات خود تیک تاک بسنده نکنید و سراغ دیگر ابزارهای ویرایش ویدیو نیز بریود.

اما اگر می‌پرسید بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای تیک تاک کدام‌ها هستند، ما این موارد را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  1. Adobe Rush (اندروید، iOS، ویندوز، مک)

ما همیشه ابزارهای ادوبی را زیر دست افراد حرفه‌ای و کاربلد دیده‌ایم، اما Adobe Rush کاملا متفاوت بوده و شما نیاز به هیچ دانش فنی برای استفاده از این ویرایشگر ویدیویی عالی ندارید. تنظیم اندازه تصویر، اعمال افکت‌های رنگی مختلف و تنظیم کامل آن‌ها، استفاده از تمپلیت‌های موشن گرافیک و امکانات بسیار زیادی که Adobe Rush در اختیار شما قرار می‌دهد آن را به یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدیویی بر روی موبایل تبدیل کرده است که برای استفاده روی PC نیز به خاطر سادگی‌اش پیشنهاد می‌شود.

Adobe Rush

  1. InShot Video Editor (اندروید، iOS)

InShot عملا یک ویرایشگر مخصوص شبکه‌های اجتماعی است که ابزارهای متعددی دارد و تا حد زیادی می‌تواند شما را برای رسیدن به یک ویدیوی ایده‌آل برای انتشار در تیک تاک کمک کند. شما در این برنامه می‌توانید از ابزارهای پایه و همچنین افکت‌های جذاب بصری و صوتی استفاده کرده و همچنین از مجموعه‌ی بزرگی از تصاویر و آهنگ‌های خود InShot در ویدیوهای خود استفاده کنید و در نهایت، نتیجه نهایی را به صورت مستقیم روی تیک تاک منتشر کنید.

InShot Video Editor

  1. Timbre (اندروید)

Timbre ابزاری نسبتا ساده است که برای کاربرانی در تیک تاک مناسب خواهد بود که سعی ندارند کارهای خیلی عجیب و غریب روی این شبکه‌ی اجتماعی انجام دهند. اما یکی از چیزهایی که Timbre در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان تغییر سرعت ویدیو، تبدیل فرمت‌ها و البته ساخت گیف است. ساخت گیف هم برای انتشار در تیک تاک مناسب خواهد بود و هم این که به وسیله‌ی آن می‌توانید، ویدیوهایی که روی تیک تاک ساخته‌اید به گیف تبدیل کرده و در شبکه‌ی اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید.

Timbre

  1. FUNIMATE (اندروید، iOS)

اما برای آن‌هایی که قصد ساخت ویدیوهای بامزه و جالب دارند، FUNIMATE یکی از بهترین گزینه‌هاست. این اپلیکیشن مملو از افکت‌ها و ترانزیشن‌های جالب و باحال است و در کنار آن، انواع امکانات پایه برای ویرایش ویدیو را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. صدها افکت در FUNIMATE وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در نهایت ویدیو خود را به صورت مستقیم در تیک تاک منتشر کنید. این برنامه یک نسخه رایگان نیز دارد که البته با استفاده از آن، ویدیو شما واترمارک خواهد داشت.

FUNIMATE

  1. VIZMATO (اندروید، iOS)

VIZMATO نیز از آن دست برنامه‌هایی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید ویدیوهای بامزه و جالبی بسازید. اگر چه به طور کلی ویرایشگر ویدیویی VIZMATO یک برنامه ساده بوده و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد، اما تم‌های مختلف، ویرایشگر صوتی با افکت‌های جذاب و همچنین قابلیت‌هایی که برای لیپ سینکینگ در نظر گرفته شده، آن را به یک ویرایشگر عالی مختص تیک تاک بدل کرده است.  البته VIZMATO در نسخه‌ی رایگان روی تصویر واترمارک خواهد انداخت و از نظر قیمتی نیز نسبت به خیلی از برنامه‌های هم رده‌ی خود گران‌تر است.

VIZMATO

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *