آیا می‌خواهید یک پست خصوصی در وردپرس ایجاد کنید؟ برخلاف پست‌های معمول وردپرس، یک پست خصوصی را تنها کاربرانی با دسترسی‌های خاص می‌توانند ببینند و برای بازدیدکنندگان وب‌سایت شما قابل مشاهده نیست. در این مقاله، ما به شما نحوه ایجاد یک پست خصوصی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

یک پست خصوصی در وردپرس چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

یک پست خصوصی در وردپرس برای عموم قابل رویت نیست. فقط کاربران با مجوزهای معتبر وارد شده می‌توانند آن را در میان پست‌های وبلاگ شما ببینند. وردپرس با یک سیستم نقش کاربری نسبتا ساده طراحی شده که می‌تواند مجوزها و قابلیت‌ها را به نقش‌های مختلف کاربر اختصاص دهد. هر کاربر وردپرس دارای یک نقش اختصاصی است که به وسیله آن می‌تواند وظایف خود را در وب‌سایت انجام دهد.
هر کاربری که مجوز نوشتن پست دارد می‌تواند یک پست خصوصی ارسال و منتشر کند. پست برای کاربر و نقش‌های کاربر قابل رویت خواهد بود.

Administrator : می‌تواند ایجاد، ویرایش و حذف هر پست خصوصی ایجاد شده توسط هر کاربر در یک سایت وردپرس را انجام دهد.
Editor : می‌تواند هر پست خصوصی ایجاد شده توسط هر کاربر را ایجاد، ویرایش و حذف کند.
Author: می‌توانید پست‌های خصوصی خود را ایجاد، منتشر، ویرایش، مشاهده و حذف کند. آن‌ها نمی‌توانند پست‌های خصوصی ایجاد شده توسط سایر کاربران را مشاهده کنند.

بیایید نگاهی به نحوه ایجاد یک پست خصوصی در وردپرس بیاندازیم.

ایجاد یک پست یا یک صفحه خصوصی در وردپرس

ابتدا باید یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید از پست‌های موجود استفاده کرده و آن‌هایی را که می‌خواهید خصوصی کنید ویرایش کنید.
شما باید در صفحه ویرایش پست، روی لینک Edit بعد از گزینه Visibility در جعبه متا Publish کلیک کنید.

حالا شما گزینه‌هایی برای ایجاد یک پست دشوار، مثل رمز عبور محافظت شده و یا خصوصی را مشاهده خواهید کرد. ادامه دهید و گزینه private را انتخاب کرده و برای ادامه روی گزینه OK کلیک کنید.

اکنون می‌توانید ویرایش پست را ادامه داده یا می‌توانید آن را ذخیره / انتشار دهید. اگر از وب‌سایت خود بازدید کنید پستی شبیه به این خواهید دید:

کاربرانی که مجاز به دیدن پست‌های خصوصی نمی‌باشند، آن را نمی‌بینند. توجه داشته باشید تصاویری که در یک پست خصوصی اضافه می‌کنید خصوصی نبوده و برای سایر نویسندگان در کتابخانه عکس‌ها قابل مشاهده است. همچنین همچنین می‌توانند توسط هر کسی که URL تصویر را می‌بیند مشاهده شود.
امیدواریم که با این پست در مورد پست‌های خصوصی یاد گرفته باشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *