یکی از رنگ‌های بسیار جالبی که سری آیفون ۱۳ برای اولین‌بار و در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده بود، سیرا بلو نام داشت. این رنگ بسیار جذاب، توانست که پرطرفدارترین مدل در سری آیفون ۱۳ را به خود اختصاص دهد و همین نشان می‌داد که طرفداران و علاقه‌مندان اپل چقدر به خلاقیت‌های جدید اهمیت بیشتری نشان می‌دهند و اپل نیز کاملا به این موضوع واقف است. آیفون 13 پرو مکس با رنگ سیرا بلو یکی از جذاب‌ترین محصولات سال بوده و با حافظه جانبی بالا و مشخصات فنی عالی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در کنار آن می‌توانید به خرید اپل واچ هم فکر کرده و خرید خود را تکمیل کنید. اپل واچ از جمله آثار شاخص کمپانی کوپرتینویی اپل است که مکملی برای سری آیفون ۱۳ محسوب شده و به شما کمک می‌کند که خیلی از اوقات، بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب خود، به نوتیفیکیشن‌ها و سایر عملیات دسترسی داشته باشید. می‌توانید پاسخ پیام‌ها را صادر کرده و ببینید که چه کسی با شما تماس می‌گیرد. بنابراین، خرید اپل واچ هم یکی از کارهای بسیار خوبی است که می‌تواند خرید شما را تکمیل کرده و حس و حال بسیار جالبی را برای‌تان فراهم کند.

طراحی جذاب آیفون 13 پرو مکس

سیرا بلو بهانه‌ای است که به طراحی جذاب آیفون 13 پرو مکس بیندازیم. وقتی که قیمت آیفون ۱۳ را در تمامی مدل‌ها مشاهده می‌کنیم، شاید در ابتدا برای‌مان سنگین باشد. اما کافی است که کمی بیشتر به آیفون ۱۳ انداخته و متوجه ریزه کاری‌های بسیار عالی در زمینه طراحی آن شویم. اپل همواره به طراحی منحصربه‌فرد محصولات خود مشهور بوده است و این‌بار هم موفق شده است که با سری آیفون ۱۳ دلربایی کند. این محصول رخ بسیار جذابی دارد و رنگ سیرا بلو هم در کنار رنگ‌های دیگر آن را تکمیل می‌کند.

سنسورهای بزرگ دوربین در عقب ابهت خاصی به آن داده‌اند و حتی می‌توانیم به کوچک‌تر شدن ناچ در صفحه نمایش هم اشاره داشته باشیم که کمی به خواست کاربران نزدیک‌تر شده است. اپل هنوز هم فناوری Face ID و دوربین را در ناچ صفحه نمایش قرار داده است و می‌توانیم در آینده انتظار حذف کامل این طراحی را داشته باشیم. شایعاتی هم مطرح شده است که اپل قصد استفاده از صفحه نمایش پانچ هول همراه با یک حفره قرص شکل دارد تا بتواند دوربین و دیگر اقلام مورد نیاز را در آن جای دهد.

عملکرد عالی سری آیفون ۱۳

یکی از دلایل دیگری که سبب می‌شود قیمت آیفون ۱۳ برای‌مان توجیه بیشتری داشته باشد، عملکرد عالی آن همراه با فاصله زیاد از گوشی‌های اندرویدی است. آیفون از تراشه قدرتمند A15 استفاده می‌کند و این تراشه علیرغم اینکه از فناوری ساخت مشابه سال ۲۰۲۰ بهره می‌برد،‌ اما گویا تعداد ترانزیستورها افزایش پیدا کرده است و این‌بار هم شاهد افزایش عملکرد در آن خواهیم بود. جالب است بدانید که آیفون 13 پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو از تراشه‌ای بهره می‌برند که پردازنده گرافیکی در آن‌ها یک هسته بیشتر نسبت به نسخه‌های استاندارد آیفون ۱۳ دارد.

می‌توانید با کمک این تراشه، بازی‌ها را بهتر اجرا کرده و هنگام تبدیل ویدیو و کارهای گرافیکی دیگر، سرعت بسیار بالاتری را نسبت به گوشی‌های اندروید مانند اس ۲۲ سامسونگ تجربه کنید. اپل این تراشه را بیشتر توسعه داده است و همچنان در سنجش بنچمارک هم می‌تواند عملکرد عالی خود را اثبات کند. اگر نیازمند عملکرد بالا هستید، حتما باید نسبت به پرداخت قیمت آیفون ۱۳ اقدام کرده و بهترین گوشی جهان را دریافت کنید. فراموش نکنید که این تراشه برای مصرف پایین‌تر باتری هم برنامه‌های جالبی داشته است و حالت‌های عکس برداری بیشتری هم برای دوربین خارق‌العاده این گوشی ارائه داده است.

خرید اپل واچ؛ مکملی شگفت انگیز برای آیفون 13 پرو مکس

با خرید اپل واچ می‌توانید به حالت‌های تمرینی بیشتری در این ساعت هوشمند دسترسی پیدا کنید. این محصول هم‌اکنون با قابلیت‌های متعدد روانه بازار شده است و می‌توانید به‌عنوان مکملی شگفت انگیز در کنار آیفون از آن بهره ببرید. این محصول هم‌اکنون سنسورهایی با به‌روزرسانی بهتر نسبت به سال گذشته را به کار برده است و می‌توانید از قابلیت‌های سلامتی بهتر هم برخوردار شوید. اپل واچ سری ۷ تاکنون جان بسیاری از مردمان جهان را نجات داده است و با امکان برقراری تماس اضطراری با اورژانس و امکانات مشابه دیگر، کمک می‌کند که افراد در شرایط سخت هم بتوانند امیدوار باشند.

اپل واچ به خوبی با گوشی‌های آیفون همگام سازی می‌شود و می‌توانید در هنگام بدن‌سازی و فعالیت‌های ورزشی دیگر هم اطلاعات حرفه‌ای را ثبت کرده و در برنامه Health موجود در گوشی آیفون آن‌ها را تحلیل کنید. میزان کالری سوزی و نحوه ورزش و تعداد گام‌ها را می‌توانید با خرید اپل واچ کنترل کنید. در نظر داشته باشید که نوتکیفکیشن‌های مورد نیاز خود را هم می‌توانید در این ساعت هوشمند دریافت کرده و نیازی به خارج کردن گوشی از جیب خود نخواهید داشت.

اپل همواره روی ارائه سنسورهای بیشتر در اپل واچ تمرکز کرده است و خبر جدیدی هم به گوش می‌رسد که گویا سنسور فشار خون احتمالا تا سال ۲۰۲۴ برای عرضه آماده می‌شود. سنسورهای به کار رفته در حوزه سلامت این ساعت هوشمند، در بسیاری از موارد توسط پزشکان حرفه‌ای مورد تایید قرار گرفته و حتی می‌توانند جایگزینی برای چکاپ کاربران هم باشند. شما در حداقل شرایط می‌توانید وضعیت حیاتی بدن خود را با اپل واچ بررسی کرده و در صورت نیاز به پزشک معالج مراجعه کنید.

خرید آیفون 13 پرو مکس از بازرگانی سیب

برای بررسی قیمت آیفون ۱۳ و خرید تمام مدل‌های این گوشی، می‌توانید به سایت بازرگانی سیب مراجعه کنید. این سایت امکان خرید اقساطی تمام محصولات اپل را برای‌تان فراهم کرده است و می‌توانید آن را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه خریداری کنید. تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت کرده و مباقی را نیز به انتخاب خود به‌صورت اقساطی ارائه کند. بازرگانی سیب محصولات دیگری مانند ایرپاد، آیپد و مک بوک را نیز در کنار آی مک ارائه می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده قیمت و خریداری به سایت مراجعه کنند. یک سیستم محاسبه‌گر اقساط هم در اختیار شما قرار داده شده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *