در روزهایی که توسعه دهندگان برای درآمد بیشتر اکثر عناوین خود را با گیم‌‌‌پلی آنلاین به بازار می‌فرستند، هنوز هستند بازی‌های آفلاین بسیار خوبی که می‌توانید با آن‌ها اوقات فراغت خود را به بهترین شکل بگذرانید. ما سعی کرده‌ایم ۱۰ عنوان بسیار خوب در ژانرهای متفاوت را به شما معرفی کنیم، اگر شما هم بازی خوب دیگری سراغ دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

  1. Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey

اگر اهل بازی‌های دویدنی هستید،  Alto’s Odyssey یکی از بهترین گزینه برای شماست. این بازی اگر چه چیز جدیدی به این سبک اضافه نکرده، اما با گیم‌پلی خاصش وقتی از روی تپه‌های شنی می‌پرید یا از روی موانع رد می‌شوید، هم شما را به وجد می‌آورد و هم آرامشی خاص بهتان می‌بخشد.

  1. Really Bad Chess

Really Bad Chess

اگر فکر می‌کنید Really Bad Chess یک بازی شطرنج معمولی است، کاملا در اشتباهید! در این بازی شما با همه‌ی قوانین شطرنج بازی کنید، جز اینکه در شروع بازی مهره‌های شما به صورت اتفاقی انتخاب می‌شود. مثلا ممکن است شما بازی را با ۴ فیل آغاز کنید در صورتی که حریف شما ۳ وزیر داشته باشد! چیزی که گیم‌پلی شطرنج را به کلی متفاوت می‌کند.

  1. Once Upon A Tower

Once Upon A Tower

یادتان هست که در تمام قصه‌های پریان، این شاهزاده است که به کمک شاهدخت در برج می‌آید، اما در Once Upon A Tower این خود شاهدخت است که دست به کار شده و به جای بالا رفتن از برج، اینقدر مبارزه می‌کند تا راه خود را به پایین برج باز کند. گیم‌پلی بازی جذاب و مهیج است و با گرفتن سکه‌ها می‌توانید قدرت‌های شاهزاده‌ها را افزایش دهید.

  1. Traffic Rider

Traffic Rider

برای طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای این روزها پیدا کردن یک بازی آفلاین خوب واقعا سخت شده است، Traffic Rider که سواری بر روی موتور در بزرگ‌راه‌ها هست، یکی از معدود بازی‌های خوبی است که می‌توانید به این شکل آن را تجربه کنید. جالب اینکه بازی تنها ۱۰۰ مگابایت حجم دارد و همیشه می‌شود آن را گوشی‌ای از گوشی نگه داشت.

  1. Major Mayhem

Major Mayhem

شبکه Adult Swimیکی از معروف‌ترین شبکه‌ها در زمینه ساخت انیمیشن‌ها و بازی‌های مخصوص بزرگ‌سالان است و در این بازی نیز یک داستان کلیشه‌ای را انتخاب کرده تا هم یک عنوان اکشن-شوتر بسازد و هم داستان یک سرباز کهنه کار را که به دنبال همسر گروگان گرفته شده‌اش است را به شوخی بگیرد. بازی بسیار هیجان انگیز و متنوع است و از جمله بهترین بازی‌های اکشن-شوتر موبایل به حساب می‌آید.

  1. Shadow Fight

Shadow Fight

اگر اهل بازی‌های مبارزه‌ای هم هستید، مطمئنا می‌دانید که اکثر این بازی‌ها هم به خاطر خصلتشان، آنلاین هستند. Shadow Fight از عناوین بسیار زیبای این ژانر است که به صورت نور پس زمینه و شخصیت‌های سایه مانند ساخته شده و گیم‌پلی روان و جذابی دارد.  زدن تکنیک‌های ترکیبی و استفاده‌ی به موقع از قدرت‌ها رمز پیروزی در این بازی به حساب می‌آید.

  1. Asphalt Nitro

Asphalt Nitro

اما اگر به دنبال بازی‌های مسابقه‌ای از جنس خوبش می‌گردید و به دنبال یک گرافیک خوب هستید، به سراغ نسخه‌های قبلی آسفالت مخصوصا نیترو بروید که تنها ۱۱۰ مگابایت حجم دارد ۱۲۵ مرحله‌ی عالی و یک گیم‌پلی جذاب را به شما هدیه می‌کند. تنوع ماشین‌ها، تنوع درجات سختی و بسیاری المان‌های جالب هستند که از آسفالت نیترو، یک بازی عالی می‌سازند.

  1. Plants vs. Zombies 2

Plants vs. Zombies 2

طرفداران بازی‌های استراتژی بعید است که گیاهان علیه زامبی‌ها را نشناسند. نسخه دوم این بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود، اما هم نسخه اول و هم نسخه دوم آن برای آن‌هایی که این بازی را تجربه نکرده‌اند، یکی از بهترین گزینه‌هاست. بازی خیلی ساده است، شما باید با کاشت گیاهانی که هر کدام قدرتی خاص دارند، از حمله‌ی زامبی‌ها جلوگیری کنید!

  1. Pixel Dungeon

Pixel Dungeon

بازی‌های ماجرایی زیادی هستند که هم رایگان بوده و هم به صورت آفلاین می‌توانید آن‌ها را بازی کنید. در این ژانر سلیقه شما بسیار اهمیت دارد، اما در هر حال ما بازی  Pixel Dungeon را به شما معرفی می‌کنیم که کاملا رایگان است و داستانی بسیار عالی در یک سبک کاملا کلاسیک به شما ارائه می‌کند. چیزی که طرفداران بازی‌ها ماجرایی حتما از آن لذت می‌برند.

  1. Flick Soccer

Flick Soccer

این بازی چند سالی می‌شود که عرضه شده، اما هر ساله برایش یک به روز‌رسانی بزرگ عرضه می‌شود و با گرافیک بسیار خوبی که دارد، برای طرفداران بازی‌های ورزشی، گزینه‌ای عالی است. در این بازی شما باید با زدن ضربات ایستگاهی و همچنین بازی در شرایط خاص، توپ را از دروازه‌بان رد کرده و به گل تبدیل کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *