بازی مورتال کمبت ایکس توسط استودیو معروف Warner Bros تولید شده است. در این بازی شما در نقش قهرمانان افسانه‌ای با قدرت‌های مختلف قرار می‌گیرید و باید با قهرمان‌های دیگر مبارزه کنید. این بازی که نسخه‌ی اصلی آن برای کامپیوتر بسیار معروف است ، نسخه‌ی اندروید آن با کیفیت بالا ساخته شد .در ادامه با ویژگی های نسخه‌ی اندروید این بازی بیشتر آشنا می‌شوید.

بسیار سعی شده بازی مورتال کمبت ایکس برای سیستم عامل اندروید مانند نسخه‌ی کامپیوتر آن باشد و همان جذابیت‌ها را داشته باشد ولی با توجه محدودیت‌هایی که بازی با اندروید دارد، گیم پلی این بازی هم با نسخه‌ی کامپیوتر آن تفاوت بسیاری داشته است. از جمله این تفاوت‌ها این است که حرکت شخصیت توسط بازیکن کنترل نمی‌شود و اکثرا ثابت هستند و توسط بازی اداره می‌شود و کنترل دفاع ، حمله و استفاده از قابلیت‌های قهرمان را به بازیکن می‌دهد به صورتی که شما با لمس راست صفحه ضربه می‌زنید و لمس و نگه داشتن چپ و راست صفحه دفاع می‌کنید و وقتی روی قابلیت قهرمان‌ها لمس می‌کنید یک چالش روی صفحه ایجاد می شود که با ضربه سریع انگشت خود روی دایره و یا کشیدن سریع انگشت خود روی خط ، قابلیت را با گرافیک و انیمیشن خیره کننده مخصوص هر قهرمان اجرا می کند و بستگی به انجام دادن کار شما ضربه وارد می کند.

 در این بازی مانند نسخه ی کامپیوتر آن سعی شده گرافیک بازی را در بالاترین حد ممکن بسازند و موفق هم شدند چرا که یکی از قوی‌ترین گرافیک‌های اندروید را ساخته‌اند و همچنین توانستند برای هر قهرمان‌ ضربات مخصوص به خود و قابلیت‌های نمایشی مخصوص به خود را پیاده کنند که یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بازی است.

این بازی به صورت آفلاین و آنلاین قابل بازی کردن است . در نبردها هر بازیکن سه قهرمان خود را باید انتخاب کند تا با این سه قهرمان مبارزه کند در آخر هم بازیکنی که هر سه قهرمان آن کشته شود بازنده می‌شود و برنده بازی جوایز مخصوصی دریافت می‌کند.

در این بازی با جمع‌آوری چند نوع سکه می‌توانید بسته‌های مربوط به قهرمانان را باز کرد و یک قهرمان جایزه گرفت و یا می‌توانید قابلیت‌های قهرمان خود را افزایش دهید و آنرا قوی‌تر کنید. برای هر قهرمان آیتم‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با خرید کارت آن قهرمان را قوی‌تر کرد. یکی دیگر از خصوصیات قهرمان‌ها این است که قابلیت ارتقاء دارند یعنی با هر نبردی که با یک قهرمانانجام می‌دهید امتیاز می گیرید و سطح قرمان افزایش پیدا می‌کند ، با افزایش سطح قهرمان نوار سلامتی و قدرت ضربه آن کمی افزایش میابد.

از دیگر خصوصیات این بازی چالش‌های گوناگونی است که بازی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد ، به طور مثال با برنده شدن چندین نبرد شما بسته‌ی کارتی با ارزش دریافت می‌کنید که می توانید آیتم‌های مختلف را با آن خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید بدون نبرد و مبارزه سکه و الماس بدست آورید .

در آخر این بازی که نسخه های کامپیوتر آن بسیار معروف است که مناسب برای دوست داران سبک اکشن با گرافیک بالا و طرفداران مجموعه بازی های مورتال کمبت هست که می تواند به عنوان یک بازی کامل و قوی روی موبایل اندرویدی شما باشد و ساعت ها شما را درگیر خود کند.

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *