در بازی Fun Run 3 شما با شخصیت خود می‌توانید به رقابت آنلاین بپردازید این رقابت با بازیکنان واقعی در سراسر جهان انجام می شود به طوری که شما میان سه بازیکن دیگر قرار می گیرید و مسابقه می دهید .هر بازیکن قابلیت‌ها و شکل ظاهری منحصر به خودش را دارد که قابل تغییر است. در این بازی شما می‌توانید قابلیت‌های مختلفی را با سکه‌های درون برنامه‌ای خریداری کنید مثلا قابلیتی وجود دارد که به نفر اول رعد و برق می‌زند ! با توجه به این که بازی سرعتی و مسابقه‌ای است وقتی صاعقه می‌زنید نفر اول برای چند ثانیه نمی‌تواند به مسیر خود ادامه دهد از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به نیرو اشاره کرد که با زدن آن سرعت بیشتری می‌گیرید و می‌توانید از حریف‌های خود سبقت بگیرید.

این بازی یک گرافیک فانتزی و خنده دار دارد با شخصیت‌های بامزه‌ای که بسیاری از آن‌ها را می‌توانید با سکه‌ی درون بازی که از ماموریت‌ها و بردن مسابقات به دست می‌آورید خریداری کنید اما فقط خرید شخصیت نیست بلکه در کنار خرید شخصیت‌ها می‌توانید قابلیت‌های مختلف و شخصی سازی ظاهری شخصیت خود را خریداری کنید. در این قسمت دسبندها ، کفش‌ها ، لباس‌ها و کلاه‌های مختلفی وجود دارد که می‌شود شخصیت های متفاوتی ایجاد کرد و در نتیجه در مسابقات حریفی شبیه به خود نخواهید دید و این یکی از نکات مثبت بازی است که بسیار خوب کار شده.

این بازی از سیستم و گیم پلی بسیار خوبی به نسبت هم سبک‌های خود برخوردار است و بازی‌سازان توانستند به خوبی روی بخش‌های مختلفی که خیلی از بازی‌های اندروید ندارند کار کنند به طور مثال علاوه بر این که شما می‌توانید بازیکنان مختلف را در لیست دوستان خود داشته باشید می‌توانید با آن‌ها در یک مسابقه بازی کنید و مهارت خود را به رخ بکشید.

از دیگر بخش‌هایی که این بازی را خاص کرده می‌توان به چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه اشاره کرد . این بازی هر روز ماموریت‌های جدیدی در اختیار بازیکنان قرار می دهد و هیچ وقت در این بخش ماموریت تکراری نمی‌بیند که خود یک مزیت برای این بازی است.

این بازی به خوبی توانسته تنوع را برای بازیکنان نگه دارد از شخصی‌سازی و خرید لباس‌ها و ظاهر جدید گرفته تا ماموریت‌ها و مودهای بازی که چندین نوع مسابقه وجود دارد . یکی از مسابقات آن مسابقه‌ی دسته جمعی است که حدود ده بازیکن به صورت آنلاین حاضر می‌شوند و آخرین نفر از دور مسابقات حذف می‌شود تا در نهایت ۳ نفر باقی می‌مانند. و هر چقدر بیشتر جزو سه نفر اول باشید جایزه‌ی بهتر و بزرگتری بدست می‌آورید . بعد از هر دور بازی صندقچه‌ای را می‌توانید باز کنید که در آن آیتم یا سکه است .

روند گیم پلی بازی سریع و هیجانی است و بازیکن باید هوشیار باشد به غیر از گرفتن قابلیت‌ها و استفاده‌ی درست از آن‌ها ، باید مواظب موانع و قابلیت‌های بازیکنان دیگر نیز باشد.

در آخر بازی از نظر فنی نمره خوبی بدست آورده است و از نظر گیم پلی هم در سبک خود جزو چند بازی برتر اندروید به حساب می‌آید و می‌تواند تجربه‌ی فانتزی و جذابی برای بازیکنان بازی اندروید باشد.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *