Spectre x360 15 یکی از دستگاه‌های زیبا و قدرتمند HP محسوب می‌شود که با قیمت 1400 دلار، مانیتوری لمسی که کاملا می‌چرخد و حالت یک تبلت را به خود می‌گیرد و امکانات ریز و درشت و طراحی فوق‌العاده‌اش، یک محصول عالی به نظر می‌رسد. به همین دلیل به این فکر کردیم تا کمی جزیی‌تر به Spectre x360 15 نگاه کنیم و ببینیم که آیا این لپتاپ زیبا، ارزش خرید دارد؟

مدت‌هاست که مدل‌های مختلفی را به خود می‌بیند و همیشه این سری از بهترین نمایشگرهای برخوردار بوده و مدل جدید 9500 نیز از این قائده مستثنی نیست و دارای یک مانیتور 15.6 این 4K UHD+ با نسبت تصویر 16:10 بوده که رزولوشنی برابر با 3840×2400 برایتان به همراه خواهد داشت و این که لمسی بوده و کیفیت بسیار خوبی را نیز در این زمینه به همراه دارد.

این دستگاه عالی و قدرتمند از نسل دهم پردازنده Core i7-10750H با شش هسته تا پردازنده نسل دهم Core i9-10885H با هشت هسته استفاده کرده و یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 Ti دارد که اگر چه کارت گرافیکی قوی محسوب می‌شود، اما نباید از آن انتظار اجرای بازی‌های سنگین با کیفیت 4K را داشت.

نکات مثبت:

  • نمایشگر 4K UHD+
  • کارت گرافیک خوب NVIDIA GTX 1650 Ti
  • باتری بسیار خوب
  • پردازنده قدرتمند

در میان محصولاتی که نمایشگر آن‌ها برگردانده شده و تبدیل به حالت تبلت می‌شوند، می‌توان به Lenovo Yoga C940 با نمایشگر چشم‌نوازش اشاره کرده که این دستگاه نیز از پردازنده‌های نسل دهم استفاده کرده و دارای  Wi-Fi 6 نیز هست. محصولی که البته ما مد نظر داریم، مدل 15 اینچی این سری است که نمایشگر IPS آن با کیفیت 4K بوده و قدرت روشنایی فوق‌العاده‌ای دارد. البته که نمایشگر Yoga C940 نیز لمسی بوده و امکان کار با قلم نیز روی آن وجود دارد.

این لپتاپ تنها 1.4 سانتیمتر قطر داشته و برای حمل و نقل عالی است، اما احتمالا همین امر باعث شده تا از باتری 60 واتی در آن استفاده شود.

محصولات ریزر همیشه بازخورها را هدف گرفته‌اند و Razer Blade 15 نیز با آن چهره‌ی زیبا یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در زمینه‌ی لپتاپ‌های 4K می‌توانید در بازار داشته باشید. لپتاپی که تنها از پردازنده‌های نسل 10 اینتل استفاده می‌کند، بلکه یک کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 در خود داشته و 16 گیگ رم نیز دارد تا مطمئن شود شما می‌توانید بازی‌ها را با همان کیفیت 4K روی لپتاپ بازی کنید!

نمایشگر این محصول 4K OLED لمسی بوده و مجموعه‌ی تمام این توضیحات، یک دستگاه بسیار قوی، زیبا با نمایشگری مسحور کننده خواهد بود. البته امکان سفارش این دستگاه با کارت گرافیک NVIDIA Quadro RTX 5000 GPU نیز خواهد بود که البته در آن صورت بیشتر به کارت گرافیست‌ها خواهد خورد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *