با شروع سال تحصیلی بسیاری از دانشجویان به دنبال زنگ‌های بیدارباشی هستند که بعد از یک شب‌زنده‌داری طولانی بتواند آن‌ها را از خواب بیدار کند! خوشبختانه اپلیکیشن‌های بسیاری برای اندروید عرضه شده‌اند که این کار را به عهده خواهند گرفت. امروز و در این پست قصد داریم چند مدل از بهترین آن‌ها را برای شما لیست کنیم.

Alarm Clock for Heavy Sleepers

Alarm Clock for Heavy Sleepers

این برنامه ساده اما به شدت ماثر است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید تعداد زیادی زنگ تنظیم کنید که هر کدام آهنگ و شیوه اعلان خود را داشته باشند. مضاف اینکه برای هر کدام از آن‌ها می‌توانید چالشی در نظر بگیرید که مطمئن شوید حتما شما را از رختخواب بیرون می‌آورد.

خوشبختانه نسخه پولی و رایگان آن هیچ فرقی از نظر امکانات ندارد و با پرداخت ۱٫۹ دلار تنها تبلیغات برنامه حذف خواهد شد.

Alarm Clock Xtreme

Alarm Clock Xtreme

این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های زنگ بیدارباش در گوگل‌پلی است. نسخه رایگان آن شامل امکانت معمول برای زنگ، انتخاب آهنگ برای زنگ و از این دست است اما در نسخه پولی امکاناتی از قبیل بررسی خواب‌های روزانه نیز در برنامه در دسترس قرار می‌گیردم اما به گواه نقدهای نوشته شده در این مورد عملکرد خوبی نخواهد داشت، اما احتمالا مجبور به خرید نسخه پولی شوید چون نسخه رایگان بدترین تبلیغات‌های ممکن را دارد.

Alarmy

Alarmy

جمله تبلیغاتی Alarmy کاملا گواه امکانات آن است: “آزاردهنده ترین ساعت بیدارباش دنیا” . یکی از روش‌هایی که این برنامه برای بیدار کردن شما در نظر می‌گیرد این است، که نقطه‌ای از خانه را باید در برنامه بگنجانید، سپس برای اینکه زنگ را خاموش کنید باید از تخت بلند شده و تا آن نقطه بروید! البته این تنها روش نیست و پازل‌ها و چالش‌های زیادی در این برنامه گنجانده شده تا مطمئن شود شما هر روز صبح بیدار می‌شوید.

Early Bird Alarm Clock

Early Bird Alarm Clock

اپلیکیشن زنگ بیدارباش کاملا معمولی که تمام امکانات لازم از جمله ساخت بی‌نهایت زنگ، تنظیم آهنگ و … را داراست و علاوه بر این آب و هوا را نیز هنگام زنگ به شما نمایش می‌دهد. دو ویژگی این اپلیکیشن را بهتر از بسیاری برنامه‌های مشابه می‌کند. اول چالش‌های مختلفی است که در این برنامه گنجانده شده تا شما را حتما از خواب بیدار کند، دومی هم امکان تنظیم تغییر آهنگ زنگی خاص به صورت هر روزه‌ خواهد بود. به این ترتیب امکان عادت به یک آهنگ و مشکل بیدار شدن با آن نیز حل خواهد شد. نسخه پولی و غیر پولی این برنامه نیز تفاوتی ندارد و تنها فرق آن‌ها حذف تبلیغات در نسخه ویژه است.

I Can’t Wake Up

I Can’t Wake Up

جدا از امکانات ابتدایی که در دیگر اپلیکیشن‌ها هم ذکر کردیم و این برنامه نیز آن‌ها را داراست، با نگاه به اسمش باقی قضایا دستگیرتان خواهد شد. ۸ چالش مختلف و چند مورد چالش گفتاری به نظر برای آن‌هایی که خواب سنگینی دارند کاملا مناسب باشد. همچنین می‌توانید با ترکیب این چالش‌ها زنگ‌هایی بسازید که برای خاموش کردنشان نیاز به انجام چند پازل باشد! تفاوت دو نسخه I Can’t Wake Up هم تنها در نمایش و عدم نمایش تبلیغات است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *