رپورتاژ آگهی یا خبری چیست؟

مهمترین ویژگی برای رپورتاژ خبری می توانیم اختصاص دهیم این است که رپورتاژ خبری یک تبلیغ غیر مستقیم است. در واقع به طور مستقیم از محصول تعریف نمی کنیم و سعی نمی کنیم مانند تبلیغات دیگر از محصول حرف بزنیم. بلکه همانطور که در اسم این اصطلاح وجود دارد رپورتاژ خبری یک گزارش خبری است. اما گزارشی که هدفمند است و در زیرلایه های خود سعی دارد ذهن مخاطبان را به سمت محصول و برند مورد نظر بکشد. و هر چه خبر واقعی تر و مهم تر باشد جذب مخاطب بالاتری دارد. از این رو آمار سایت نیز بالا می رود که باعث میشود در کنار خبر اصلی خود سایت و سایر مطالب آن مانند رپورتاژ خبری و آگهی ها دیده میشوند.

تفاوت رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ خبری فقط در خبـرگزاری ها و سایت های خبری نوشته می شود و رپورتاژ آگهی را می توان در هر سایتی دید. این تفاوت را تنها و اساسی ترین تفاوت بین این دو نوع می توان دانست، به طبع یک خرید رپورتاژ خبری می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ آگهی کدام بهتر است؟

خرید بک لینک متنی چون در یک عبارت کلمه ای است سرعت شناسایی لینک توسط گوگل سریعتر انجام میشود، شاید در کمتر از چند هفته یا نهایت طی دو یا سه ماه تاثیر اولیه روی سایت شما دیده شود. .سعی کنید برای تهیه یا خرید بک لینک از مدت طولانی تر استفاده کنید یا نزارید این لینک متنی غیرفعال شود بخاطر این که طبیعی بنظر برسد و جایگاه سایت تون بهتر رشد خواهد کرد. دلیل برای اینکه مدت کوتاه از نظر گوگل نتیجه منفی برای سایت شما به روی میاورد و جواب خوبی از سمت گوگل دریافت نخواهید کرد و سعی کنید دراز مدت بک لینک کلمه ای یا متنی تهیه کنید. نکته ای دیگر برای تهیه بک لینک انبوه از کلمات کلیدی متفاوت و لینک های داخلی و اصلی سایت خود استفاده کنید و طی مدت زمان دوره ای بک لینک ها در وبسایت های متفاوت درج بشه در یک بازه زمانی بک لینک انبوه تهیه نکنید. به مرور در کلمات متفاوت سایت تون انجام بدید که بهترین نتیجه رو خواهید دید.

خرید رپورتاژ آگهی بصورت یک مقاله اختصاصی تهیه میشود و در آن مقاله جنبه ی تبلیغاتی دارد، که در این توضیحات چند کلمه به آدرس وبسایت شما لینک خواهد شد.این روند تبلیغات به شیوه ای نوین و با سرعت عمل بیشتر در افـزایش رتبـه سایت عمل خواهد کرد و سایت شما را به نتایح بالاتر خواهد برد. رپورتاژ بصورت مقاله که بین کلمات 1000 تا 1300 کلمه مفید است و در بین این کلمات شما باید چند کلمه اصلی را به سایت خود لینک دهید. که مورد اهمیت برای سایت شماست. این کار باعث میشه لینک سایت شما بصورت کاملا طبیعی از نظر گوگل شناسایی و امتیاز مثبت از سمت گوگل دریافت خواهد کرد بلکه تمامی رپورتاژ آگهی یا خبری دائمی هستند و نگرانی برای تمدید ندارید. و با این کار میتونید سایت خود را به صدر نتایج جستجو برسانید. البته متخصصین وب سایت بک لینکا با مشاوره و انتخاب سایت های باکیفیت و پربازدید برای سایت مشتری بهترین وب سایت های خبری و عمومی را برای شخص شما ارسال خواهد نمود.

مشاوره و خرید 09121316350

خرید بک لینک PBNچیست؟

PBN و یا به عبارت بهتر خرید بک لینکPBN   کلیدواژه ای است که اگر آن را در موتورهای جستجو وارد کنید با پیشنهادهای مختلفی از سوی گوگل مواجه می شوید و ممکن است تعداد قابل توجهی از این پیشنهادها نیز به روش ساخت PBNتولید شده باشند. اما در حالت کلی می توان گفت که همه این پیشنهادها دارای اعتبار نیستند و برای انجام این پروژه مهم باید از شرکت های تخصصی و حرفه ای کمک گرفت. برای مثال اگر از یک گروه و یا شرکت کم تجربه برای انجام این پروژه مهم استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار زیاد است، و در آن صورت هیچگونه خسارتی نمی تواند برای اتفاق پیش آمده مفید باشد.PBNیک روش هزینه بر است اما به هیچ وجه هزینه های آن سرسام آور نیست و در دراز مدت نیز جبران می شوند. به همین دلیل توصیه می شود تحت تاثیر هزینه های بالا قرار نگیرید زیرا، همواره قیمت بالا به منزله داشتن کیفیت نیست و تنها چیزی که کیفیت را آشکار می کند نتیجه و بازدهی مثبت یا منفی سایت است. این استراتژی جدید و موثـر برای لینک سازی و افزایش رتبه کلمات سایت در گوگل کاربرد بسیار خوب و پربازدهی را دارد. و بسیاری از سایت ها قوی و معتبر از این راه نتایج کلمات سایت خود را ارتقا میدهند. بک لینکPBN یکی از روش های مفیدی است که سایت های معتبر در سراسر دنیا برای جذب مخاطب آن را انجام می دهند و در ایران نیز سایت های مختلفی از جمله دیجی کالا برای حفظ قدرت و جایگاه خود در بازارهای مجازی فروش، اینکار را انجام می دهد.

هزینه انتشار رپورتاژ آگهی یا خبری چقدر ست؟

قیمت درج رپورتاژ آگهی یا خبری بسته به سایت طرف که آیا خبری باشه یا عمومی ، سایت های خبری همیشه هزینه انتشار رپورتاژ بیشتر است چون دارای رتبه و کیفیت بالایی هستند و از نظر اتوریتی و قدرت نسبت به سایت عای عمومی برتراند. و برای استفاده از رپورتاژ ما برای مشتریان مون سایت های خبری رو پیشنهاد میدیم که بهترین نتیجه رو خواهند گرفت.

قیمت هر سایت خبری با توجه به رتبه ، بازدید ، کیفیت دامین ، ایندکس گوگل و اسپم اسکور پایین متفاوت اند. برای اطلاع از قیمت های رپورتاژ میتوانید با شماره پشتیبانی سایت بک لینکا در ارتباط باشید.

از کجا رپورتاژ آگهی یا خبری یا بک لینک دائمی تهیه کنیم ؟

اینک سوال این است به کجا رپورتاژ بدهیم؟ اگر چه امروزه تیم‌های گوناگونی در همین راستا فعالیت دارند ولی شما می‌توانید با خرید از وب سایت بک لینکا تجربه‌ی بی نظیری احساس کنید قیمت‌های بسیار مناسب با هر بودجه‌ای می‌توانند از یک رپورتاژ آگهی مطلوب برای تیم و موسسه خود داشته باشید‌ و در همین راستا جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهید. بک لینکا با داشتن سایت های پربازدید و معتبر میتواند رپورتاژ سایت شما را بصورت بازه زمانی پخش نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص خرید رپورتاژ و بک لینک با شماره‌های موجود با ما در تماس باشید.

http://www.backlinka.ir

https://t.me/ads_backlink

مشاوره و خرید 09121316350

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *