اسنپ چت از آن برنامه‌هایی است که می‌تواند تمام روز شما را درگیر خود کند. با این برنامه می‌توانید فیلترهای مختلفی را روی عکس یا ویدیو خود اعمال کنید، هر چیزی که خواستید به آن اضافه کرده و در نهایت نتیجه را برای دوستان یا عموم به نمایش بگذارید. اما برای همین برنامه‌های ساده نیز، ترفندهای وجود دارد که هر کدام به یک کاری می‌آیند. ما بعضی از این ترفندها را در نوشته امروزمان برایتان قید کرده‌ایم، پس همراه اگر اهل اسنپ چت هستید، در ادامه همراهمان باشید:

چند ترفند برای ساخت یک پست فوق‌العاده

نقاشی با رنگ‌های متفاوت: به طور معمول شما یک نوار رنگ دارید که زمان نقاشی کردن می‌توانید از همان رنگ‌ها استفاده کنید. اما رنگ‌های دیگری نیز هستند که با ظاهر متفاوت، ممکن است بیشتر به کار شما بیایند. برای این کار ابتدا ابزار پن را انتخاب کنید، روی آیکون نمودار رنگ که در عکس زیر به شما نشان داده‌ایم، لمس کرده و از آن‌جا می توانید به اسلایدر رنگی پاستل یا گری‌اسکیل دسترسی داشته باشید.

نقاشی با براش ایموجی‌ها: یکی دیگر از کارهای جالب برای ساخت پستی درست و زیبا، استفاده از براش‌های ایموجی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید، ایموجی‌ها را در هر جای صفحه خیلی سریع کار کنید. برای این کار دوباره ابزار پن را انتخاب کرده، روی آیکون ایموجی زیر نمودار رنگ لمس کنید و از آن‌جا ایموجی دلخواه خود را انتخاب نمایید تا مثل براش روی تصویر بکشید.

ساخت استیکر اسنپ چت: بعضی از عکس‌هایی که می‌گیرد، ممکن است آنقدر خوب باشد که بخواهید از آن‌ها به عنوان استیکر استفاده کنید. خوشبختانه این کار را در اسنپ چت می‌توانید انجام دهید. برای شروع  عکس مورد نظر خود را اضافه کرده، با ابزار قیچی جاهایی که نمی‌خواهید را پاک کنید. بعد از این که آن را ذخیره کردید، اسنپ چت دور آن را تا حد امکان تمیز کرده و به عنوان استیکر در لیستتان اضافه می‌کند. برای دسترسی به این استیکرها باید به بخش memo رفته و از آن‌ها در پست‌های بعدی خود استفاده نمایید.

استفاده از Grid، Focus و Timer: این سه ابزار ساده که خیلی‌ها از آن‌ها در اسنپ چت استفاده نمی‌کنند، به شما کمک می‌کنند تا عکس‌های بهتری ثبت کنید. با روشن کردن Grids، خطوط راهنما برای کادربندی درست در اختیار شما قرار خواهد گرفت، Focus پس زمینه تصویر را بلور می‌کند تا چهره شما بیشتر به نمای بیاید و Timer یک فاصله زمانی بین شاتر و گرفتن عکس سلفی ایجاد می‌کند که برای نلرزیدن دست، زمان گرفتن سلفی، بسار مفید است. برای دسترسی به این بخش، بعد از این که روی حالت دوربین رفتید، باید روی آیکن جهت زیر فلش لمس کنید.

چسباندن استیکر یا ایمجوی به شیء در حال حرکت: یکی از ترفندهای عالی اسنپ‌چت و چیزی که در دیگر برنامه‌ها به ندرت به چشم می‌خورد، امکان چسباندن استیکر یا ایموجی به فرد یا شیء در حال حرکت است. وقتی ویدیو خود را لود کردید، روی آیکون memo زده تا به استیکرها دسترسی پیدا کنید. استیکر مورد نظر خود را اضافه کرده و اندازه‌ آن را تغییر دهید و سپس روی آن لمس طولانی کنید. تصویر شما در این لحظه ثابت می‌شود. حالا استیکر را روی شیء در حال حرکت بگذارید. روند کار در ویدیو به شما نشان داده شده است.

ساخت نقاشی سه بعدی: انجام این کار بسیار ساده است. روی آیکون جستجو زده و 3D Paint را تایپ کنید. سپس روی لنزی به همین نام لمس کرده و سپس روی صفحه لمس کنید و نگه دارید. حالا خیلی راحت رنگ و حالت مورد نظر خود را تعیین کرده و به نقاشی بپردازید.

اضافه کردن وبسایت به اسنپ: شاید استوری شما نیاز به یک لینک داشته باشد و بخواهید جایی را به دوستان خود معرفی نید. برای این کار نیز راه حلی وجود دارد. عکس یا ویدیو خود را اضافه کنید. سپس روی آیکون گیره لمس کرده، آدرس وبسایت را به صورت کامل همراه با http تایپ نمایید و سپس روی attach to Snap بزنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *