در این مقاله به صورت مختصر صفر تا صد رمز‌ارز، انواع پول دیجیتال، خرید بیت‌کوین، روش‌های خرید امن و خرید و فروش تتر و اتریوم  را بررسی کنیم.

ارزهای دیجیتال به دو دسته‌ی ثابت و امن تقسیم می‌شوند:

ارزهای دیجیتال ثابت؛ این ارز‌ها از پشتوانه برخوردار هستند و همچنین از نوسان‌های غیرقابل پیش‌بینی در امانند. مهم‌ترین این نوع ارز‌ها تتر است که در بخش خرید و فروش تتر به آن خواهیم پرداخت.

ارزهای دیجیتال امن؛ معامله‌ی این ارزها به صورت امن و ناشناس صورت می‌گیرد. به دلیل ناشناس بودن هویت کاربران مشمول دریافت مالیات نخواهند شد. معاملات کلان ارزهای دیجیتالی با این دست رمز‌ارزها بسیار به‌صرفه‌ است.

از جهان عقب نمانید و با دیجی‌دلار  همراه شوید.

خرید بیت کوین

خرید بیت‌ کوین

بیت‌کوین یک رمزارز است. از نظر فنی این پول دیجیتال یا همان رمزارز بدون پشتوانه و غیرمتمرکز هستند. یعنی هیچ بانک مرکزی یا ارگان اقتصادی غیرمستقل پشت رمزارزها نیست. رمزارزها در یک جهان اقتصادی آزاد خرید و فروش می‌شوند. تراکنش‌های پول دیجیتال در یک شبکه‌ی همتا به همتا P2P  و مستقیم میان کاربران در جریان است؛ و دولت‌ها به موازات باقی اجتماع در این زمینه‌ فعالیت می‌کنند.

بیت‌کوین یک واحد پولی‌ست با همه‌ی مختصات اقتصادی که یک پول به آن نیاز دارد. خرید بیت‌کوین یک سرمایه‌گذاری ارزی محسوب می‌شود؛ البته در قالبی جدید و پیشتاز. شما می‌توانید با بیت‌کوین به‌راحتی خرید و فروش اینترنتی کنید.

در میان انواع پول دیجیتالی که تا حالا ایجاد شده‌اند، بیت‌کوین از همه معروف‌تر است. دلیل این امر به شروع داستان ارزهای دیجیتال باز می‌گردد. در سال 2008 دامنه‌ی bitcoin ثبت شد. و جهان وارد عصر مدرن اقتصادی شد. در همان سال آقای ساتوشی ناکاموتو مقاله‌ای با عنوان « بیت‌کوین؛ سامانه پولی همتا به همتا» نوشت و به معرفی و تشریح این شکل جدید مبادلاتی پرداخت.

جالب است بدانید، مبتکر ایده‌ی بیت‌کوین هنوز هم مشخص نیست. برخی گمان می‌برند ساتوشی ناکاموتو همان کسی است که این ارز دیجیتال را تعریف کرده. این درحالی‌ست که هویت ساتوشی ناکاموتو همچنان نامشخص است.

در میان روش‌های به دست آوردن بیت‌کوین که در بخش قبل توضیح دادیم. استخراج بیت‌کوین هزینه‌بر و زمان‌بر است. در واقع یک سرمایه‌گذاری کلان محسوب می‌شود که معمولاً از سوی دولت‌ها با قوانین سخت‌گیرانه‌ای مواجه است.

وب‌سایت‌هایی که بیت‌کوین را در قالب بخت‌آزمایی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، بسیار محدود هستند. به این معنا که غالباً در وقت زیاد و دریافت کم را شامل می‌شوند. ضمن آنکه استفاده از این وب‌سایت‌ها می‌تواند دردسرهای امنیتی خودش را داشته باشد. اگر صرفاً به عنوان سرگرمی به آن‌ها نگاه کنید شاید خیلی ایده‌ی بدی نباشد.اما مطمئن‌ترین و اصولی‌ترین روش دریافت، خرید بیت‌ کوین از مراجع معتبر و امن است.

 روش‌های خرید بیت‌کوین

  • خرید بیت‌کوین از صرافی‌های آنلاین؛ غیرمستقیم

برای خرید بیت‌کوین از صرافی، باید به صورت اینترنتی اقدام کنید. متأسفانه در ایران به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی ناعادلانه به صرافی‌های معتبر جهانی دسترسی نداریم. اما همچنان می‌توان از کارگذارنی که در این زمینه فعال هستند کمک گرفت. وب‌سایت دیجی‌دلار با همراهی متخصصان و مشاوران زبده در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال به ویژه بیت‌کوین به متقاضیان خرید راهنمایی‌‌های ضروری را ارائه می‌کنند.

  • خرید بیت‌کوین از افراد حقیقی؛ مستقیم

خرید بیت‌کوین به صورت مستقیم اصلاً توصیه نمی‌شود. چرا که زمینه‌ی کلاه‌برداری در این شیوه فراهم است. برخی صرافی‌های آنلاین یا گروه‌های شبکه‌ی مجازی بیت‌کوین را به صورت مستقیم به فروش می‌رسانند. در صورتی که از عملکردهای این گروه‌ها اطمینان کافی ندارید، بهتر است برای خرید بیت‌کوین اقدام نکنید.

دریافت مشاوره‌ برای شناخت وضعیت روز بازار یک کمک اساسی برای خریدار محسوب می‌شود. بنابراین حتماً از این امتیاز که دیجی‌دلار در اختیارتان می‌گذارد بهره ببرید.

روش‌های کسب بیت‌کوین

  • بیت‌کوین در شکل اولیه آن از راه استخراج به دست می‌آید. در واقع فرآیندهای پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین را استخراج می‌گویند. برای این منظور به کامیپوترهایی قدرتمند از نظر سخت‌افزاری نیاز خواهید داشت.
  • خرید بیت‌کوین از صرافی‌های مجازی رمز‌ارزها
  • وب‌سایت‌های لاتاری و بخت‌آزمایی که به صورت رایگان و محدود به کاربران خود بیت‌کوین می‌دهند.
  • فروش کالا در ازای دریافت بیت‌کوین.

دیجی دلار

دیجی دلار

خرید و فروش تتر، بیت‌کوین و سایر رمز‌ارزها مستلزم شناخت کامل بازار آن‌ها است. مطالعه‌ی روزانه‌ی رخدادهای اقتصادی و نوسانات بازار شرایط اساسی ورود و سرمایه‌گذاری در این حوزه است. دیجی‌دلار به عنوان یکی از نهاد‌های فعال در این زمینه‌ علاوه بر امکان خرید بیت‌کوین امکان مشاوره تخصصی را برای راهنمایی کاربران فراهم کرده. در دیجی دلار نیز شما می‌توانید با کارشناسان و افراد خبره در این زمینه ارتباط بگیرید. دیجی دلار دارای پشتیبانی 24 ساعته است و شما خرید خود را می‌توانید به صورت 100 درصد اتوماتیک انجام دهید.

دیجی دلار نیز یک وب‌سایت معتبر و امن در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است و شما می‌توانیدبا خیالی راحت با ساخت یک حساب کاربری به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازید و از خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال نیز لذت ببرید.

خرید و فروش تتر

خرید و فروش تتر

تتر یک ارز فیات مانند دلار و یورو است. این ارز پایدار هم ارزش دلار است. علاوه بر دارا بودن امکانات ارزهای دیجیتال و بلاک چین محور بودن، نواسانات قمیتی زیادی را تجربه نمی‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت تتر همانند دلار و یورو و ین یک ارز بدون پشتوانه است که ارزش آن معادل دلار است. نماد تتر USDT است. این رمز ارز بر خلاف بیت‌کوین نیز نوسانات قیمتی زیادی ندارد و بهترین و مناسب‌ترین راه برای پرداخت‌های بین‌المللی و حفظ ارزش سرمایه است. همچنین یکی از ویژگی‌های تتر این است که می‌توان آن را سریع و آسان به سایر رمز ارزها تبدیل کرد.

برای کسانی که به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن هستند خرید و فروش تتر را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از مزیت‌های خرید تتر، امکان سریع و آسان آن به سایر رمز‌ارزها است. خرید و فروش تتر در بلاک‌چین به صورت مداوم ثبت و پیگری می‌شود و بسیار قابل اطمینان است. به دلیل قوانین حاکم بر معامله‌ی این نوع رمز ارز، مالیات و کارمزد به خرید و فروش تتر تعلق می‌گیرد. اما باید توجه داشت این کارمزد بسیار ناچیز است. دیجی‌دلار علاوه بر معرفی و خرید بیت‌کوین، امکان خرید و فروش تتر را برای کاربران خود فراهم کرده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *