ایسر به‌روزرسانی جدیدی را برای سری Swift X خود ارائه کرده است. پیش از این، Swift X از پردازنده Ryzen 5000 و گرافیک RTX 3050 Ti بهره می‌برد، اما در جریان کنفرانس CES 2022 مشخص شد که ایسر این سری از لپ تاپ‌های خود را ارتقا داده است و قرار است که از پردازنده‌های نسل دوازدهم Alder Lake همراه با دو پیکربندی صفحه نمایش استفاده کند. اولین لپ تاپ، Swift X 14 SFX14-51G نام دارد. Swift X 14 امسال ارتقا قابل توجهی در بدنه داخلی و صفحه نمایش داشته است و قرار است که صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن از وضوح ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل استفاده کند. نسبت صفحه نمایش هم در حد ۱۶:۱۰ خواهد بود.

ایسر برای این صفحه نمایش، پوشش رنگی sRGB در حد ۱۰۰ درصد را فراهم کرده است و روشنایی تا میزان ۴۰۰ نیت را نیز پوشش خواهد داد. مشابه با مدل سال گذشته، Swfit X 14 جدید قرار است که گزینه‌های گرافیکی مجزا را هم داشته باشد. این لپ تاپ از گرافیک گرافیک RTX 3050 Ti استفاده خواهد کرد و با فراهم‌سازی قدرت بالاتر، طرفداران می‌توانند از آن‌ به‌عنوان لپ تاپ گیمینگ نیز یاد کنند. با خرید لپ تاپ ایسر شرایط خوبی در کارهای روزمره یا پردازش کارهای گرافیکی خواهید داشت. خرید لپ تاپ در سال ۲۰۲۲ را می‌توانید از وب سایت مقداد آی تی پیگیری کرده و به گزینه‌های متنوعی در برند ایسر دست پیدا کند.

لپ تاپ جدید Swift X 16

ایسر برای سال جاری یک مدل جدید از لپ تاپ Swift X 16 را نیز در نظر گرفته است. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۶ اینچی بهره خواهد برد و وضوح آن نیز ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ تعیین شده است که همراه با نسبت ۱۶:۱۰ می‌تواند گزینه استانداردی برای سال ساری باشد. این اولین لپ تاپ معرفی شده با پردازنده گرافیکی Intel Arc است که در نمایش CES 2022 نیز به نمایش درآمده بود. این ترکیب در حالی معرفی می‌شود که اینتل هنوز مشخصات فنی پردازنده گرافیکی جدید خود را اعلام نکرده است و نمی‌توانیم SKU آن را به‌درستی تحلیل کنیم. البته کاملا مشخص است که SKU پایین‌تری از گذشته نخواهیم داشت و ایسر همچنان می‌تواند یک گزینه ارزشمند را به بازار معرفی کند.

هر دو لپ تاپ Swift X 14 و Swift X 16 پیکربندی‌های ۱۶ گیگابایتی خواهند داشت و می‌توانند حداکثر تا ۲ ترابایت هم حافظه SSD را در کنار پورت PCIe در اختیار شما گذارند. ایسر دستگاه‌های Swift X را به اسلات‌های نسل چهارم و سوم هم مجهز کرده است و سرعت بالایی را در انتقال داده خواهیم داشت.

باتری این لپ تاپ هم قرار است که ۵۹ وات ساعتی باشد و یقینا خرید لپ تاپ با چنین مشخصاتی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای خرید لپ تاپ در مقداد آی تی می‌توانید محصولات برندهای دیگر را هم بررسی کرده و به گزینه‌هایی عالی دست پیدا کنید. خرید لپ تاپ دل هم تصمیم بسیار مناسبی است که با توجه عملکرد عالی این کمپانی در چندین سال گذشته، یقینا گزینه‌های مناسبی برای‌تان خواهد اشت. به‌روزرسانی‌هایی که برای سری Swift X لپ تاپ‌های ایسر در نظر گرفته شده است، هنوز هم این محصولات را در سطح عالی قابلیت حمل قرار می‌دهند و پردازنده‌های نسل دوازدهم هم کمک می‌کنند که سرعت و کارایی لپ تاپ همچنان بالا باشد.

امکانات عالی لپ تاپ جدید ایسر

با خرید لپ تاپ ایسر مدل ۲۰۲۲ می‌توانید از اندازه‌های صفحه نمایش متفاوت، بسته به نیاز خود بهره ببرید. هر کدام از آن‌ها وضوح بالایی دارند و احتمالا پردازنده گرافیکی Intel Arc هم می‌تواند در سطح قدرت پردازنده‌های انویدیا یا AMD قرار بگیرد. هر دو مدل از ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کنند و شرایط خوبی از نظر تامین پورت‌های مورد نیاز شما خواهند داشت. هر دو لپ تاپ اندازه سبکی دارند و ایسر عنوان کرده است که وزن نسخه ۱۴ اینچی معادل ۱.۴ کیلوگرم و وزن مدل ۱۶ اینچی نیز حدودا ۱.۸ کیلوگرم خواهد بود. ایسر هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه آن‌ها اعلام نکرده است و باید منتظر خبرهای جدید در این زمینه باشیم.

جالب است بدانید که اینتل هنوز به‌صورت رسمی از پردازنده گرافیکی سری Arc خود رونمایی نکرده است، اما طرفداران می‌دانند که با خرید لپ تاپ ایسر Swift X 16 می‌توانند به اولین تجربه خود در آن دست پیدا کنند. ایسر در هفته‌ای که نمایشگاه CES 2022 برگزار شد، در کنار معرفی لپ تاپ‌های سری جدید Swift X، به چندین سوال مهم طرفداران نیز پاسخ داده بود.

معرفی پردازنده گرافیکی جدید Arc اینتل

ماه آگوست بود که اینتل از نام محصول بعدی خود در جهان پردازند‌ه‌های گرافیکی یعنی Arc رونمایی کرد. بعدها در نمایشگاه CES 2022 اینتل اعلام کرد که از این پردازنده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد، اما تنها چند روز بعد از آن، تاریخ اعلام شده در صفحه اصلی Arc پاک شد و مشخص نیست که آیا اینتل به قول خود عمل خواهد کرد یا خیر. اگر به قبل بازگردیم، ایسر سابقه عرضه اولین لپ تاپ‌های مجهز به تراشه اینتل را داشته باشد. شما با خرید لپ تاپ ایسر سری Swfit X 3X می‌توانستید که اولین لپ تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی مجزای Xe Max را داشته باشید. بنابراین، ایسر با سابقه خوب خود احتمالا بهترین گزینه برای اینتل بوده است که تراشه Arc خود را در لپ تاپ مورد استفاده قرار دهد.

خرید متنوع‌ترین لپ تاپ‌های بازار از مقداد آی تی

اگر قصد خرید لپ تاپ برای رفع نیازهای خود را دارید، با مقداد آی تی می‌توانید به تنوع عالی محصولات و قیمت کاملا رقابتی دست پیدا کنید. مقداد آی تی در طول سال‌های گذشته تلاش کرده است که امکان خرید لپ تاپ ایسر و برندهای دیگر را با قیمتی مناسب همراه با شریط خرید استثنایی فراهم کند و رضایت هرچه بیشتر کاربران هم گواهی بر این موضوع است. لپ تاپ‌های مقداد آی تی در کمترین زمان ممکن و کاملا ایمن به دست شما خواهند رسید و می‌توانید یک خرید عالی را از این سایت تجربه کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *