خیلی از ما حوصله یا وقت کافی برای بازی‌های بزرگ با گرافیک بالا را نداریم و فقط می‌خواهیم با یک سری بازی کوچک اما خوب، وقت‌های بی‌حوصلگی خود را پر کنیم. این چند بازی خاص که برای کاربران iOS امروز به شما معرفی می‌کنیم، دقیقا از چنین بازی‌هایی هستند.

Into The Circle

این بازی دقیقا یک نمونه‌ی عالی برای یک بازی چالشی است که درجه سختی آن با شیبی متناسب به سمت بالا می‌رود. کافی است که یک بار برای زدن رکورد بازی را شروع کنید تا همیشه برای بهتر کردن رکورد خود به آن برگردید. هدف شما در Into The Circle این است که گوی خود را درون هدف بندازید. به همین سادگی! بازی به صورت کلی رایگان است اما برای بازی کردن مراحل باید تبلیغاتی که برایتان به نمایش گذاشته می‌شود را نگاه کنید.

Into The Circle

Hoplite

Hoplite با قیمت 2.99 دلار احتمالا از آن دست بازی‌هایی است که اگر این حجم از نقدهای مثبت در مورد آن نوشته نمی‌شد، کسی از روی ظاهر آن را تهیه نمی‌کرد. بازی اگر چه ظاهر ساده‌ای دارد، اما یکی از بهترین عناوین پازل/دانجنی است که روی موبایل منتشر شده. هدف بازی مشخص است، شما باید شخصیت خود را با حل پازل‌های مختلف از طبقات مختلف سیاه چاله رد کنید. قابلیت‌های مختلفی خواهید داشت و پازل‌ها و دشمنان نیز بر اساس قابلیت‌های شما طراحی شده‌اند. تنها 5-6 مرحله اول ساده خواهد بود و بعد از آن واقعا باید فکر کنید تا بتوانید مراحل را رد کنید.

Hoplite

Polyforge

این عنوان معروف یکی دیگر از بازی‌های خاصی است که شما هم روی آیفون و هم روی آیپد می‌توانید آن را تجربه کنید. بازی یک عنوان ریتمیک است که ظاهر آن ساده و در عین حال هنرمندانه طراحی شده است. بازی به صورت رایگان ارائه شده اما با توجه به این که Polyforge یک عنوان آرامش بخش است، پیشنهاد می‌کنیم 1 دلار پرداخت کرده و تبلیغات آن را هم حذف کنید.

Polyforge

Linelight

Linelight نیز یک بازی پازلی زیبا با طراحی مینیمالیستی است که در دنیایی از خط بازی می‌شود. موسیقی بسیار عالی Linelight انگا در تار و پود بازی نقش می‌بندد و حس و حال خیلی خوبی را برای شما ایجاد می‌کند. بدون شک اگر کمی به بازی‌های پازلی علاقه داشته باشید، از کیفیت طراحی مراحل بازی به وجد می‌آیید.

Linelight

 Noodles!

ایده‌ی Noodles! در خیلی از بازی‌های دیگر نیز پیاده شده است. این که لوله‌هایی که در خانه‌های مختلف دیده می‌شوند را به شکلی کنار هم بچینید که یک سیستم کامل را پدید بیاورند. با این حال بازی از نظر ظاهری -با این که کاملا ساده است- اما زیبا بوده و همچنین طراحی مراحل نیز فوق‌العاده عالی هستند. شباهت بعضی بخش‌ها، گاهی شما را به اشتباه می‌اندازند و مجبور می‌شوید، بارها بارها چینش قطعات را تغییر دهید.

 Noodles!

Rop

یکی دیگر از پازل‌های مینیمالیستی فوق‌العاده جالبی که می‌توانید روی iOS بازی کنید. در این بازی شما باید با استفاده از یک طناب، شکل‌های مشخص شده‌ای را در قالبی که داده شده پیدا کنید. طراحی ظاهری، صداگذاری و افکت‌های استفاه شده در Rop واقعا عالی هستند و شما را مشتاق به بازی کردن مراحل بیشتر می‌کنند.

Rop

Planet Quest

Planet Quest بهترین بازی این لیست نیست، اما یکی از محبوب‌ترین‌هاست. این عنوان یک بازی ریتمیک است و در آن از آهنگ‌هایی مخصوص بازی استفاده شده و در سیاره‌های مختلف، سبک خاصی از موسیقی پخش می‌شود. موزیک‌ها بسیار خوبند، طراحی ظاهری Planet Quest متفاوت است و در مجموع همه چیز با هم جفت و جور می‌شوند.

Planet Quest

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *