در مقاله قبلی به بررسی ابزار های طراحی رایگان لوگو پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این ابزار ها می پردازیم.

وب سایت Logo Type Maker

لوگو تایپ یکی از انواع بسیار پر طرفدار لوگو ها هستند که بیشتر بر پایه کلمه طراحی می شوند. در واقع لوگو تایپ ها، طراحی نام کسب و کار به عنوان لوگو است که از زیبایی خاصی هم برخوردار است. با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید لوگو تایپ های بسیار زیبا و حرفه ای طراحی کنید و آن را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید. جالب است بدانید اگر نسخه پرمیوم را تهیه کنید، لوگوی شما با فرمت SVG که بالا ترین کیفیت را در میان فرمت های گرافیکی دارد، دریافت می کنید. البته در نسخه رایگان هم می توانید لوگو را با فرمت های PNG یا JPG دانلود کنید که باز هم کاربرد خاص خود را دارد.

وب سایت Design Hill

ابزار Design Hill تنها محدود به طراحی لوگو رایگان نیست و ابزارهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ابزار های این سایت امکان طراحی لوگو رایگان است که قابلیت های خوبی هم در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال شما می توانید نام شرکت خود را در بین هزاران لوگوی آماده این سایت قرار دهید و سپس با تغییر رنگ بندی و فونت، لوگوی دلخواه خود را طراحی کنید. این ابزار کاملاً رایگان است و هر لوگویی که با استفاده از آن طراحی می کنید، می توانید با بالا ترین کیفیت دانلود کنید. پس اگر به دنبال یک ابزار کاملاً رایگان هستید که قابلیت های بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهد، این وبسایت کمک زیادی به شما می کند.

وب سایت LogoLogo.com

اگر بخواهیم وب سایت LogoLogo را به طور خلاصه معرفی کنیم، می توان آن را یک ابزار برای ساخت لوگو رایگان دانست که بیش از ده سال فعالیت دارد و تا کنون توانسته بیش از 3 میلیون کاربری که به طراحی لوگو نیاز داشته اند را به خود جذب کند. اگر شما هم به ابزاری برای طراحی لوگو رایگان نیاز دارید، این ابزار را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این ابزار می توانید بی نهایت لوگو را ببینید و یکی از آن ها را به عنوان لوگوی کسب و کار خود انتخاب کنید. سپس با ویرایش آن به راحتی می توانید لوگوی دلخواه خود را طراحی و از آن استفاده کنید.

وب سایت Wix Logo Maker

یکی از ابزار های بسیار عالی در زمینه طراح لوگو Wix Logo Maker است. با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید لوگوی دلخواه خود را طراحی کنید. هنگامی که وارد این سایت می شوید، به شما دو نوع لوگو نمایش می دهد تا با سلیقه شما آشنا شود. سپس به شما هزاران لوگو نمایش می دهد که می توانید هر یک از آن ها را شخصی سازی کنید. در مرحله بعدی می توانید نام شرکت خود را در آن لوگو قرار دهید و مواردی نظیر رنگ، فونت، سایز و… را شخصی سازی کنید. در نهایت می توانید لوگوی نهایی را با بالا ترین کیفیت دریافت کنید و آن را در سایت خود قرار دهید.

وب سایت UCraft

سایت UCraft یک سایت ساز است که به شما امکان طراحی انواع سایت را می دهد. جالب است بدانید در کنار پلتفرم سایت ساز خود، یک ابزار برای طراحی لوگو رایگان هم در اختیار کاربران قرار داده است. در این ابزار ابتدا باید از میان 220 آیکن مختلف یکی را انتخاب می کنید و سپس با قرار دادن نام شرکت خود در کنار آن، یک لوگوی بسیار زیبا طراحی کنید. همچنین شما می توانید بخش های مختلف لوگوی خود را شخصی سازی کنید و از رنگ بندی دلخواه خود استفاده کنید. وجود فونت های مختلف هم به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید نام شرکت خود را با استایل دلخواه در لوگو قرار دهید. در نهایت، می توانید فایل لوگو را با بالا ترین کیفیت و به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.

وب سایت Designmantic

هنگامی که وارد سایت Designmantic می شوید، به شما چند سبک لوگو نمایش می دهد که باید از میان آن ها، سبک دلخواه خود را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. سپس با وارد کردن نام سایت یا شرکت خود می توانید وارد مرحله بعدی شوید. در مرحله بعد به شما هزاران لوگوی مختلف نمایش داده می شود که به راحتی می توانید یکی از آن ها را انتخاب و نام شرکت خود را در آن قرار دهید. همچنین اگر نیاز به شخصی سازی رنگ و فونت لوگوی خود دارید، به راحتی می توانید با استفاده از این ابزار این کار را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که این ابزار پولی است و برای دانلود طرح نهایی باید هزینه پرداخت کنید؛ اما اگر نیاز به ایده گرفتن دارید، لوگو های آماده این ابزار بسیار کاربردی و حرفه ای هستند.

وب سایت Shopify

شاپیفای نام یک فروشگاه ساز بسیار حرفه ای و کاربردی است که بسیاری از فروشگاه های آنلاین با استفاده از آن طراحی شده اند. جالب است بدانید این سایت در کنار ارائه سیستم فروشگاه ساز به کاربران برخی امکانات حرفه ای را به صورت رایگان ارائه کرده است! به عنوان مثال به راحتی می توانید یک لوگوی رایگان با استفاده از ابزار لوگو ساز این سایت طراحی کنید. مانند ابزار های قبلی، در این ابزار هم کافی است نام شرکت خود را وارد کنید و با انتخاب یک آیکن، یک لوگوی زیبا طراحی کنید. البته شما می توانید رنگ، فونت و استایل کلی لوگو را انتخاب کنید تا متناسب با رنگ سازمانی کسب و کارتان باشد.

وب سایت Zyro

اگر نیاز به یک ابزار طراحی لوگو رایگان دارید و می خواهید سیستم آن کاملاً ساده و کاربردی باشد، ما Zyro را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این ابزار می توانید انواع لوگو را بدون پرداخت هزینه طراحی کنید و در نهایت آن را با بالا ترین کیفیت دریافت کنید. در این ابزار ابتدا باید نام سایت یا کسب و کارتان را وارد کنید، سپس یک نماد برای قرار گرفتن در کنار نام لوگوی خود انتخاب کنید. در نهایت کافی است لوگوی خود را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید و از رنگ بندی دلخواه خود استفاده کنید. سپس لوگوی خود را با فرمت PNG دانلود کنید و در هر جای سایت خود که نیاز دارید، استفاده کنید.

وب سایت SquareSpace

سایت SquareSpace ابزار های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها، ابزار طراحی لوگو رایگان است. با استفاده از این ابزار هم می توانید مانند ابزار های دیگر لوگو طراحی کنید. با استفاده از این ابزار می توانید نام شرکت خود را در کنار هزاران آیکن موجود در این سایت قرار دهید و یک لوگوی زیبا طراحی کنید. همچنین با کمی خلاقیت به راحتی می توانید رنگ بندی دلخواه خود را قرار دهید و به راحتی از آن استفاده کنید. برای دانلود لوگوی اختصاصی خود با کیفیت بالا ابتدا باید هزینه آن را پرداخت کنید اما اگر نیاز به کیفیت بالا ندارید، می توانید کیفیت متوسط را به صورت رایگان دانلود کنید.

وب سایت Flamingtext

یکی از ابزارهای رایگان که با استفاده از آن می توانید متن خود را به لوگو تبدیل کنید، این ابزار است. البته باید توجه داشته باشید که این ابزار مانند ابزار های قبلی حرفه ای نیست و تنها قابلیت های ساده ای در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید متن خود را که همان نام شرکت است، در اختیار این سایت قرار دهید تا یک بک گراند به آن بدهد. معمولاً طراحی های آن به صورت فلت نیست و در حال حاضر کاربرد زیادی ندارد. اما با این حال اگر می خواهید یک لوگوی ساده و با طراحی رئالیسم داشته باشید، این ابزار می تواند کاربردی باشد.

وب سایت Logaster

یکی از ابزار های ساده اما کاربردی که با گرفتن متن (نام شرکت) یک لوگوی جذاب به شما تحویل می دهد، این ابزار است. با وجود آن که این ابزار الگوهای زیبایی در اختیار شما قرار می دهد، اما باید توجه داشته باشید که امکان ویرایش لوگو با توجه به نیاز و سلیقه شخصی شما وجود ندارد و تنها می توانید از لوگوی تولید شده توسط این ابزار استفاده کنید.

وب سایت DesignEvo

یکی دیگر از ابزار های بسیار کاربردی و حرفه ای که در زمینه طراحی لوگو رایگان به شما کمک می کند، ابزار DesignEvo است. با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید! در این سایت هزاران لوگوی آماده وجود دارد که می توانید متناسب با سلیقه و هدف خود یکی از آن ها را انتخاب و از آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که امکان شخصی سازی آن وجود دارد و به راحتی می توانید ایده های خود را برای طراحی لوگو پیاده سازی کنید. اگر ابزارهای قبلی برای شما کاربردی نبوده است، پیشنهاد می کنیم حتماً این ابزار را بررسی کنید تا از امکانات حرفه ای آن بهره مند شوید.

وب سایت Oberlo

اگر قصد دارید یک لوگو با استفاده از نام شرکت و آیکن های دلخواه خود ایجاد کنید، این ابزار کاربردی را از دست ندهید! ابزار Oberlo به شما کمک می کند تا بتوانید نام شرکت خود را به عنوان لوگو طراحی کنید و با استفاده از آن، کسب و کارتان را رونق ببخشید. در واقع لوگویی که نام شرکت شما در آن قرار دارد، به سایت شما هویت می دهد و با استفاده از این ابزار می توانید هویت سایت خود را بسازید. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، لوگو های جذابی با استفاده از این ابزار طراحی می کنید و به راحتی آن را در سایت خود قرار می دهد. این ابزار کاملاً رایگان است و می توانید فایل با کیفیت را از آن دانلود کنید.

وب سایت Placeit

یکی دیگر از ابزار های ساده اما کاربردی در زمینه طراحی لوگو، ابزار Placeit است. با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید المان های مختلف را در کنار هم قرار دهید و لوگوی دلخواه خود را بسازید. البته لازم است بدانید که این ابزار امکان شخصی سازی زیادی را به شما نمی دهد و فقط می توانید از فایل های خروجی خود سایت استفاده کنید. اگر نیاز دارید تا لوگوی خود را متناسب با نیاز های خود شخصی سازی کنید، استفاده از ابزار های دیگر بهتر است.

 

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *