Microsoft Outlook یکی از محبوب‌ترین کلاینت‌های ایمیل در دنیا به حساب می‌آید. جدا از تمام قابلیت‌های مختلف این برنامه و همچنین محبوبیتی که دارد، متاسفانه فیلترینگ اسپم آن چنان که باید عمل نمی‌کند. به همین خاطر بارها می‌شود که ایمیل‌های مختلفی از اسپمرها دریافت می‌کنید. چاره‌ی این مسئله استفاده از فیلتر‌های آنتی اسپمی غیر از نسخه‌ی پیش فرض Outlook است و ما در نوشته‌ی امروز، چند مدل از بهترین‌هایشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

SpamBully

SpamBully بدون شک بهترین گزینه در میان تمام مواردی است که در حال حاضر برای Outlook وجود دارند. یک فیلتر اسپم بسیار عالی که البته گران است اما عملکردی فوق‌العاده دارد در حدی که بعید است اسپمی از آن رد شود. SpamBully با Outlook، آفیس ۳۶۵، آفیس ۲۰۱۶، آفیس ۲۰۱۶ و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر هم کار می‌کند.

چند نکته در مورد این برنامه وجود دارد که اولین آن الگوریتم پیشرفته‌اش بوده که به مرور بهتر و بهتر می‌شود و دیگری امکاناتی است که به کاربر می‌دهد. مثل امکان punish که در واقع اسپمی که برای شما آمده را برای همان طرف دوباره ارسال می‌کند. ایده‌ی این امکان هزینه‌بر کردن ارسال اسپم، برای اسپمرهاست. قیمت این محصول برای هر سال ۲۹٫۹۵ دلار بوده و شما می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی آن برای ویندوز را از این لینک دانلود کنید.

MailWasher

این فیلتر اسپم برای Outlook  دو نسخه رایگان و ویژه دارد که اگر کاربر شخصی باشید، نسخه‌ی رایگان به خاطر این که تنها برای یک ایمیل کار خواهد کرد، کاملا کار شما راه می‌اندازد. البته یک سری امکانات جانبی نسخه‌ی ویژه دارد که آن‌ها هم از اهمیت برخوردارند، مثلا شما می‌توانید در نسخه پولی که سالانه ۳۹٫۹ دلار است، فیلترهایی بر اساس کشور یا منطقه ارسال کننده نیز بگذارید.

با این حال اگر دنبال یک فیلتر عالی رایگان برای اسپم‌های Outlook  هستید، بدون شک MailWasher  یکی از دو گزینه‌ی عالی برای شماست که به مراتب از نسخه‌ی پیش‌فرض Outlook بسیار بهتر کار می‌کند. از خوبی‌های این برنامه ارائه آن برای پلت‌فرم‌های iOS، اندروید و ویندوز است، امکان ساخت لیست سیاه و کاربری بسیار آسان آن است و شما می‌توانید نسخه‌ی ویندوز را از این لینک دانلود نمایید.

SPAMfighter

SPAMfighter نیز گزینه‌ای دیگر برای آن‌هاست که به دنبال یک برنامه‌ی رایگان می‌گردند. این برنامه همکاری‌های تنگاتنگی با خود مایکروسافت دارد تا بهترین فیلتر ممکن را بر سر راه اسپمرها بگذارد. امکانات خوبی در این برنامه گنجانده شده که از جمله‌ی آن‌ها امکان اضافه کردن ایمیلی خاص به لیست اسپم‌هاست، تا اگر احیانا ایمیلی یک بار از سد SPAMfighter گذشت، شما با یک کلیک آن را اضافه کنید به لیست سیاه تا دوباره ایمیلی از آن‌ها نبینید.

در مجموع امکانات ریز و درشت خوبی برای کار با SPAMfighter در نظر گرفته شده که برای یک برنامه‌ی رایگان که می‌توانید از این لینک دانلود کنید، واقعا عالی به نظر می‌رسد.

Spamihilator

آخرین فیلتر اسپمی که به شما معرفی می‌کنیم، احتمالا برنده‌ی بهترین نام در میان گزینه‌های ما خواهد بود! یک گزینه‌ی رایگان دیگر که وقتی آن را دانلود و نصب می‌کنید، خود را میان راه اینترنت شما و Outlook  قرار می‌دهد و از این طریق، اسپم‌ها را از رسیدن به Outlook  باز می‌رداد.

متاسفانه این برنامه مدتی می‌شود که به‌روزرسانی نشده و به همین خاطر خیلی روی پیشنهاد آن مانور نمی‌دهیم، اما در حال حاضر نیز Spamihilator با همین وضعیت عملکرد بسیار خوبی دارد. در زمان نصب اگر اکانت ایمیل را روی POP3  بگذارید که هیچ، اگر روی IMAP گذاشتید، نیاز است که ایمیل خود را در همان جا وارد کنید تا در تنظیمات برنامه گنجانده شود. نسخه ۳۲ بیتی این برنامه را از این لینک و نسخه ۶۴ بیتی را از این لینک برای ویندوز دانلود کنید.

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *