جدا از فیلتر‌های اینستاگرام و اسنپ چت و برنامه‌های این چنینی، برای تبدیل عکس به نقاشی یا کارهایی از این دست، عموما به برنامه‌های پولی احتیاج دارید. با این حال برنامه‌های رایگان بسیار خوبی هم هستند که این کار را در کنار امکانات دیگری که دارند برایتان انجام خواهند داد و ما امروز به سراغ معرفی همین برنامه‌ها رفته‌ایم. یکی از این ابزارها برنامه‌ای برای موبایل است و ۳ مورد دیگر سرویس‌های اینترنتی هستند که هم در موبایل در دسترس شما خواهند بود و هم از روی مرورگر PC.

Prisma : بهترین برنامه برای فیلترهای هنری

Prisma

احتمالا این برنامه را قبلا خیلی‌ها به شما معرفی کرده باشند یا عکس‌های آن را در اینستاگرام، فیسبوک یا شبکه‌های اجتماعی دیگر دیده باشید. در این برنامه فیلترهای هنری بسیار زیادی وجود دارد که با کلیک بر روی آن‌ها به صورت آنی و بدون وقفه، فیلتر بر روی عکس شما اعمال شده و شما می‌توانید میزان غلظت فیلتر را از ۰ تا ۱۰۰ انتخاب کنید. مضاف بر اینکه امکانات پایه برنامه‌های ویرایش عکس از جمله بریدن، تنظیم کنتراست، تغییر رنگ و نور و غیره نیز در آن گنجانده شده است. Prisma که دارای بیش از ۳۰۰ فیلتر است، در نسخه رایگان به شما امکان ذخیره عکس با کیفیت متوسط را خواهد داد و اگر بخواهید با کیفیت خیلی بالا آن را ذخیره کنید، باید نسخه پولی آن به قیمت ۱٫۹۹ دلار را تهیه کنید.

Dreamscope : سریع و با کیفیت

Dreamscope

همیشه نیاز به گوشی هوشمند ندارید تا عکس‌های خود را به نقاشی‌های جالب بدل کنید. کافی است Dreamscope را بر روی مرورگر گوشی یا سیستم باز کنید و عکس خود را آن دهید و باقی کار را به برنامه بسپارید. فیلترهای بسیار زیادی در این ابزار آنلاین گنجانده شده تا حدی که بعد از Prisma بیشترین تعداد را خواهد داشت. شما می‌توانید عکسی با کیفیت بالا را آپلود کرده و در نهایت عکس ویرایش شده‌ای با کیفیت بالا را ذخیره کنید بدون اینکه هزینه‌ای در این رابطه پرداخت کنید. این امکان وقتی نیاز باشد که بخواهید عکس خود را چاپ کنید بسیار مهم است، زیرا بسیاری از سایت‌ها کیفیت عکس شما را کاهش می‌دهند.

DeepArt : ساخت فیلترهای اختصاصی

DeepArt

DeepArt برنامه تحت وبی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید هر نقاشی که در اینترنت دیدید را به فیلتری برای عکس‌های خود تبدیل کنید. شاید در حرف این کار عجیب و سخت و تا حدی تبلیغات الکی به حساب بیاید، اما نتیجه کار واقعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد، حتی وقتی از نقاشی‌های معروف هم استفاده نمی‌کنید. شما ابتدا نقاشی مورد نظر خود را به عنوان یک استایل آپلود می‌کنید و سپس عکس خود را برای اعمال این فیلتر به سایت اضافه می‌کنید. در بخش استایل‌ها، فیلتر‌های متنوعی هستند که از قبل درست شده‌اند و شما با یک کلیک می‌توانید آن را روی عکس‌های خود اعمال کنید.

NeuralStyle.Art : قدرتمندترین برنامه فیلترهای هنری

NeuralStyle.Art

اگر نیاز باشد که نسبت به ابزارهای DeepStyle، تنظیمات خیلی بیشتری روی عکس‌های خود داشته باشید، حتمال باید از NeuralStyle.Art استفاده کنید. این برنامه، قدرتمندترین ابزار در دسته خودش است، اما مشکلی که دارد ذخیره عکس‌ها با کیفیت متوسط در نسخه رایگان است و برای کیفیت بالا باید نسخه پولی آن را دریافت کنید. نکته دیگر اینکه فیلترها برای اعمال بر روی ویدیوها نیز هستند و همچنین امکان اعمال فیلتر بر روی یک دسته عکس به صورت همزمان نیز فراهم شده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *